O Miki Biasion οδήγησε τη LANCIA Ypsilon Rally 4 HF, το αυτοκίνητο που σηματοδοτεί την επίσημη επιστροφή της ιταλικής μάρκας στους αγώνες ράλι
Ο πιο επιτυχημένος Ιταλός οδηγός ράλι όλων των εποχών και δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, το 1988 και το 1989 οδηγώντας την εμβληματική Delta της ομάδας Martini Racing, ο περίφημος Miki Biasion, συνεργάζεται με τη LANCIA για την εξέλιξη της αγωνιστικής Ypsilon Rally 4 HF, αλλά και της Ypsilon HF.
Όπως είναι γνωστό, η LANCIA, μετά την…επανεκκίνηση που έκανε με την παρουσίαση του νέου Ypsilon, αποφάσισε να επιστρέψει και στην αγωνιστική δράση. Όχι στο WRC, όπως θα ήθελαν οι πολυάριθμοι και φανατικοί της φίλοι, αλλά στην κατηγορία Rally 4.
Στη νέα αυτή προσπάθεια, είναι σημαντική η εμπειρία του Biasion, ο οποίος ήδη οδήγησε την Ypsilon Rally 4 HF.
«Οδήγησα τη LANCIA Ypsilon Rally 4 HF σε μια ειδική δοκιμαστική διαδρομή και πρέπει να ομολογήσω ότι η αρχική αίσθηση ήταν εξαιρετική! Έχουμε εργαστεί για να βελτιώσουμε την απόδοση του αυτοκινήτου προσαρμόζοντας πολλές παραμέτρους. Την απόκριση του κινητήρα, δοκιμάζοντας διαφορετικές χαρτογραφήσεις, την πρόσφυση στο έδαφος και το κράτημα στο δρόμο, εστιάζοντας στα ελατήρια και τα αμορτισέρ. Στόχος είναι ακόμα η τελειοποίηση του συστήματος πέδησης, η απόκριση του κιβωτίου ταχυτήτων και η δοκιμή νέων σχέσεων μετάδοσης. Είναι μεγάλη μου τιμή που μπορώ να συνεισφέρω στην ανάπτυξη τόσο του Ypsilon Rally 4 HF όσο και του Ypsilon HF, δύο βασικών μοντέλων στο Lancia Renaissance Plan», δήλωσε ο Miki Biasion.
Η LANCIA Ypsilon Rally 4 HF τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα 4 βαλβίδων ανά κύλινδρο 1,2 λίτρων που αποδίδει 212 ίππους. Έχει κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Παράλληλα, ετοιμάζεται και κορυφαία έκδοση Ypsilon HF. Η οποία θα είναι διαθέσιμη τον Μάιο του 2025, με ηλεκτρικό κινητήρα 280 ίππων, ο οποίος θα εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα.
Σύμφωνα με τον Miki Biasion, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με εξαιρετική απόκριση, άνετο και αθόρυβο. Το φαρδύτερο μετατρόχιο το καθιστά πιο σταθερό, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης το κάνει πιο δυναμικό. Είναι ένα ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης, πραγματικά εύκολο στο χειρισμό, το οποίο παράλληλα, μπορεί να κάνει χαρούμενο, ακόμα και έναν οδηγό ράλι.
Αναμφίβολα εντυπωσιακή δήλωση για έναν οδηγό που τη δεκαετία του 80…δάμαζε τα θηρία του Γκρουπ Β.