Τρέχοντας στις γνώριμές του διαδρομές της Λετονίας, στις οποίες μεγάλωσε αγωνιστικά ο Kalle Rovanpera, δεν δυσκολεύτηκε να φτάσει εύκολα πρώτος στον τερματισμό
Μετά τη νίκη του στο Ράλι Πολωνίας, στο οποίο κλήθηκε να αγωνιστεί δύο ημέρες πριν την εκκίνηση του αγώνα, ο Kalle Rovanpera, έκανε μία ακόμα επίδειξη των ικανοτήτων του και στη Λετονία. Εκεί που σε ηλικία 12 ετών, συμμετείχε για πρώτη φορά σε αγώνα ράλι!
Το Ράλι Λετονίας, το οποίο για πρώτη φορά προσμετρούσε στο WRC, ξεκίνησε από την πρωτεύουσα Ρίγα για να κινηθεί στη συνέχεια στα δυτικά της χώρας της Βαλτικής.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έδειξε από την αρχή τις διαθέσεις του με το TOYOTA Yaris, αφού το απόγευμα της Παρασκευής, έχοντας κερδίσεις τις 5 από τις 8 πρώτες ειδικές διαδρομές, είχε ήδη αποκτήσει μια σημαντική διαφορά.
Όχι από τους γνωστούς αντιπάλους του, αλλά από τον εντυπωσιακό Λετονό Martins Sesks. Ο οποίος, στη δεύτερη εμφάνισή του, μετά το Ράλι Πολωνίας με ένα FORD Puma Rally1, hybrid αυτήν τη φορά, βρέθηκε στη δεύτερη θέση, 15,7΄΄από τον Rovanpera και 5,9΄΄ μπροστά από τον Οgier.
Ο καταιγιστικός ρυθμός του Rovanpera συνεχίστηκε και το Σάββατο, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στις 6 από τις 8 ειδικές διαδρομές.
Έτσι, ολοκλήρωσε το σκέλος στην πρώτη θέση, έχοντας αυξήσει τη διαφορά στα 42,5΄΄ από τον δεύτερο πλέον Ogier. Ο οποίος είχε μόλις 4,7΄΄ πίσω του τον Sesks που συνέχισε να εντυπωσιάζει.
Στις τρεις διαδρομές της Κυριακής τίποτα δεν στάθηκε ικανό να σταματήσει τον Rovanpera στο δρόμο για τη νίκη. Την επιτυχία της TOYOTA ολοκλήρωσε ο Ogier τερματίζοντας 39,2΄΄ πίσω από τον Φινλανδό.
Αυτός βέβαια που έκλεψε την…παράσταση ήταν ο Sesks. Του οποίου τη θέση στο βάθρο «έκλεψε» ο Tanak. O Λετονός ξεκίνησε την τελευταία ειδική διαδρομή έχοντας 4,6΄΄ διαφορά από τον Tanak. Από την πρώτη στροφή όμως το Puma εμφάνισε ένα πρόβλημα στη μετάδοση, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να κόψει σημαντικά το ρυθμό του. Και από την τρίτη θέση που διεκδικούσε να τερματίσει τελικά στην έβδομη.
Έτσι, ο Tanak, που για ακόμα μια Super Sunday ήταν ταχύτατος, βρέθηκε με το HYUNDAI i20 στη τρίτη θέση.
Ακολούθησε ο για ακόμα έναν αγώνα σταθερός Fourmaux με FORD Puma, ενώ πέμπτος, χωρίς να απειλήσει σε καμία στιγμή του πρώτους, ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Evans με TOYOTA. Τον ακολούθησε ο Katsuta, ενώ όγδοος τερμάτισε ο Neuville. Ο οποίος εξακολουθεί να προηγείται στη βαθμολογία με 145 βαθμούς, έναντι 137 του Tanak, 132 του Evans και 117 του Ogier.
Μάχη γίνεται και για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, το οποίο διεκδικούν η HYUNDAI η οποία έχει 351 βαθμούς και η TOYOTA που ακολουθεί με 350, ενώ η M-Sport FORD έχει 177.
Στο WRC2 επικράτησε ο Oliver Solberg με SKODA Fabia RS, αφήνοντας πίσω του τα TOYOTA Yaris των Φινλανδών Heikilla και Pajari.
Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Ράλι Λετονίας.
Το WRC θα παραμένει στη βόρεια Ευρώπη, αφού ο ένατος αγώνας της χρονιάς είναι το Ράλι Φινλανδίας το οποίο θα ξεκινήσει την 1η Αυγούστου.