Το ΧΙΑΟΜΙ SU7 «έσπασε» τα χρονόμετρα στο Nurburgring (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Το ΧΙΑΟΜΙ EV ολοκλήρωσε τον ιδιαίτερα απαιτητικό γύρο στην πίστα του Nürburgring Nordschleife, σπάζοντας ένα ρεκόρ που κρατούσε επτά χρόνια.

 

 

Το Nürburgring Nordschleife είναι παγκοσμίως γνωστό για την εξαιρετική δυσκολία, την πολυπλοκότητα και την πρόκληση του. Καθιστώντας το έναν ονειρεμένο χώρο δοκιμών. Για την απόδοση, τη ρύθμιση αλλά και την αξιοπιστία των αυτοκινήτων.

Αυτός είναι και ο λόγος που η επίτευξη του ταχύτερου γύρου, αποτελεί σημαντικό «παράσημο» για κάθε αυτοκίνητο. Έτσι, κατά καιρούς ακούμε για ταχύτερους γύρους, κυρίως από αυτοκίνητα επιδόσεων. Τα οποία διεκδικούν το ρεκόρ στην κατηγορία τους.

Τώρα βέβαια που…ανθίζουν τα ηλεκτρικά, αρχίζουν και αυτά να δοκιμάζονται στην «πράσινη κόλαση». Από το 2014 όμως, μόνο επτά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα έχουν μπει στη λίστα του Nürburgring.

Μια από τις εταιρείες που αποφάσισαν να αγωνιστούν στη φημισμένη πίστα, είναι και η ΧΙΑΟΜΙ. Όχι με κάποιο…smartphone φυσικά, αλλά με το πανίσχυρο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο. Το SU7 Ultra Prototype.

Στόχος της είναι έχει το γρηγορότερο τετράθυρο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Nürburgring μέσα σε δέκα χρόνια.

Το σχέδιο της XIAOMO EV χωρίζεται σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση περιλαμβάνει τη χρήση ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου. Για να διεκδικήσει τα ρεκόρ γύρου Nürburgring, από αυτοκίνητο μη παραγωγής.

Η δεύτερη φάση στοχεύει στη χρήση ενός μοντέλου παραγωγής για να στοχεύσει και επίσημα τα ρεκόρ γύρου αυτοκινήτου παραγωγής, το 2025.

Το εντυπωσιακό πάντως είναι ότι κατά την πρώτη του επίσημη απόπειρα στο Nürburgring, το τετράπορτο ΧΙΑΟΜΙ SU7 Ultra Prototype πέτυχε τον εντυπωσιακό χρόνο 6’46″874. Σπάζοντας μετά από 7 χρόνια το ρεκόρ γύρου για τετράθυρο αυτοκίνητο προπαραγωγής. Οδηγός ήταν ο David Pittard.

Το SU7 Ultra Prototype, είναι εξοπλισμένο με τον κινητήρα V8 της ΧΙΑΟΜΙ EV. Διαθέτει σύστημα τετρακίνησης τριών κινητήρων που αποτελείται από δύο V8 και έναν V6. Προσφέροντας συνολική μέγιστη ισχύς 1.548 ίππους.

Επιταχύνει από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,97 δευτερόλεπτα! Με τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα.

Η εξέλιξή βέβαια συνεχίζεται με τους ανθρώπους της ΧΙΑΟΜΙ να υποστηρίζουν ότι ακόμα δεν έχουμε δει τις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου!

Καθίστε αναπαυτικά και δείτε ολόκληρη την προσπάθεια του XIAOMI SU7 Ultra prorotype.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

SKODA Elroq RS για ηλεκτρικές ανησυχίες

Το Elroq RS είναι το πιο γρήγορο σε φόρτιση και επιτάχυνση μοντέλο παραγωγής της SKODA μέχρι σήμερα.     Τα μοντέλα RS της SKODA, με πιο δημοφιλές...

Έρχονται λεωφορεία υδρογόνου

Διαγωνισμός για την προμήθεια λεωφορείων υδρογόνου για τις αστικές συγκοινωνίες αναμένεται να γίνει μέσα στο 2025.     Μπορεί τα πάντα να κινούνται πλέον στους ρυθμούς της...

Η Τάμτα «πειραματίζεται» με το HYUNDAI Inster

Η HYUNDAI Ελλάς στήριξε δυναμικά το φετινό Athens Fashion Week, όπου πρωταγωνίστησαν το Inster, αλλά και η Τάμτα.     Η 36η Εβδομάδα Μόδας Athens Fashion Week,...

Ήρθε το FORD Puma Gen-E: Που θα το οδηγήσετε

Το νέο ηλεκτρικό Puma Gen-E βρίσκεται πλέον στο δίκτυο των επίσημων εμπόρων της FORD στην Ελλάδα, όπου είναι διαθέσιμο και για test drive.     Μετά τα...

Δοκιμή MAZDA 2 Hybrid: Ολοκληρωμένη, δοκιμασμένη επιλογή

Ευχάριστο, σύγχρονο και οικονομικό σε λειτουργία, το MAZDA 2 Hybrid είναι ένα «σίγουρο» μικρομεσαίο αυτοκίνητο, από το οποίο δεν θα ζητήσεις τίποτα παραπάνω.     Του Ηλία...

SMART #5 BRABUS: «Έξυπνο» SUV υψηλών επιδόσεων

Το #5 BRABUS είναι το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της SMART.     Τα σήματα της BRABUS ανέκαθεν συνόδευαν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της MERCEDES-BENZ. Με αποτέλεσμα...

KAWASAKI Corleo : Το άλογο ρομπότ (video)

Ξεχάστε τα άλογα που ξέρατε. Έρχονται τα άλογα ρομπότ τα οποία θα πηγαίνουν παντού και θα…τρέφονται με υδρογόνο.     Η τεχνολογία συνεχίσει να μας εκπλήσσει. Με...

KIA Smart Regeneration System Plus για «έξυπνο» φρενάρισμα

Ομαλό φρενάρισμα, έλεγχο ταχύτητας και βελτιωμένη ανάκτηση ενέργειας υπόσχεται το νέο Smart Regeneration System Plus της KIA.     Το KIA EV3, το οποίο πρόσφατα ήρθε και...