Ο τομέας ελαφρών επαγγελματικών της Daimler παρέδωσε το 2016 συνολικά στους πελάτες της πάνω από 359.100 van και πολυμορφικά οχήματα, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 12% (2015: 321.000 μονάδες).
Τα έσοδα επίσης αυξήθηκαν κατά περίπου 12% αγγίζοντας τα 12,8 δισεκατομμύρια ευρώ (2015: 11,5 δισεκατομμύρια ευρώ). Θέλοντας να αξιοποιήσει την ισχυρή θέση στην οποία βρίσκεται, η Mercedes-Benz Vans θα επενδύσει το διάστημα 2017-2018 συνολικά πάνω από δύο δισεκατομμύρια ευρώ για τη διεύρυνση και την ανανέωση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της, αλλά και τη δημιουργία νέων υπηρεσιών. Οι κύριοι τομείς επένδυσης περιλαμβάνουν το νέο pick-up της Mercedes-Benz και την επόμενη γενιά Sprinter, αλλά και πρωτοποριακές, συνολικές λύσεις για τα προϊόντα της Mercedes-Benz Vans. Στο πλαίσιο της στρατηγικής πρωτοβουλίας για το μέλλον, adVANce, η Mercedes-Benz Vans Mobility GmbH θα παρουσιάσει τα πρώτα προϊόντα στα μέσα του 2017, με μια σειρά νέων υπηρεσιών μίσθωσης, κοινής χρήσης, μακροχρόνιας μίσθωσης και διαχείρισης στόλου οχημάτων από μία πηγή. Επιπλέον, έχει προγραμματιστεί η αύξηση των εργαζομένων της adVANce από περίπου 200 άτομα σήμερα σε 400 μέχρι το τέλος του χρόνου.
Σημαντικό μέρος των επενδύσεων που η Mercedes-Benz Vans έχει προγραμματίσει για το 2017 θα αφορά στο διαρκή εκσυγχρονισμό και την επέκταση του παγκόσμιου δικτύου παραγωγής – ειδικά εν όψει της προετοιμασίας για την παραγωγή των νέων μοντέλων. Φέτος, η εταιρεία πρόκειται να επενδύσει περίπου 260 εκατομμύρια ευρώ μόνο στα εργοστάσια του Sprinter στο Düsseldorf και το Ludwigsfelde στη Γερμανία.
Volker Mornhinweg, Επικεφαλής Mercedes-Benz Vans: «Η θέση μας σήμερα είναι καλύτερη από ποτέ. Αυτό το οφείλουμε στην εξαιρετική ομάδα ανθρώπων μας σε όλο τον κόσμο, αλλά και στο κορυφαίο χαρτοφυλάκιο οχημάτων και υπηρεσιών που διαθέτουμε. Τώρα, είναι η κατάλληλη στιγμή να επενδύσουμε στο μέλλον μας.»
«Οι νέες κυκλοφορίες θα είναι πολλές και ενδιαφέρουσες με αποκορύφωμα τη ν X-Class και την επόμενη γενιά του εμβληματικού μας van, του Sprinter. Με αυτά τα προϊόντα, σκοπεύουμε να αυξήσουμε τα κέρδη μας και να κατακτήσουμε νέες αγορές μελλοντικά», συνέχισε ο Mornhinweg. «Στο μεταξύ, στο πλαίσιο της στρατηγικής μας ‘Mercedes-Benz Vans goes global’ σκεφτόμαστε πέρα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες παραδοσιακού τύπου. Είμαστε πρωτοπόροι στον κλάδο με την πρωτοβουλία για το μέλλον adVANce. Μέσω αυτής προσαρμόζουμε την προσφορά προϊόντων μας έτσι, ώστε να ικανοποιούμε ακόμα περισσότερο τις ανάγκες των πελατών, οι οποίες λόγω της αστικοποίησης και της ψηφιοποίησης αλλάζουν ριζικά. Έτσι, με τη Mercedes-Benz Vans Mobility GmbH, δραστηριοποιούμαστε σε έναν τομέα με μεγάλη δυναμική και ικανοποιούμε τη συνεχώς την αυξανόμενη ζήτηση για ευέλικτες και πρωτοποριακές υπηρεσίες για τα οχήματά μας.»