Δέκα ομάδες με είκοσι πιο γρήγορα, πιο χαμηλά, πιο φαρδιά ακόμα και βαμμένα ροζ μονοθέσια θα βρεθούν στην γραμμή εκκίνησης των φετινών GP. Εσείς πια ομάδα θα υποστηρίξετε στο επερχόμενο GP της Αυστραλίας αλλά και όλη την φετινή χρονιά;
Force India VJM10
Αυτό που κάνει την Force India να ξεχωρίζει φέτος είναι τα ροζ βαμμένα μονοθέσιά της. Η πιο πιθανή αιτία είναι η Αυστριακή εταιρία bwt της οποίας το αντικείμενο είναι η τεχνολογία και τα φίλτρα. Όπως και να έχει θυμίζει λίγο την παλιά Porsche 917 του Le Mans «Pink Pig»! Η ομάδα συνεχίζει να χρησιμοποιεί τον 2.4λίτρων V8, VJM02 κινητήρα της Mercedes- Νέο απόκτημα ο Esteban Ocon ο οποίος αναλαμβάνει την θέση του Nico Hulkenberg, ο οποίος πήγε στην Renault. Στην θέση του παραμένει για τέταρτη χρονιά ο Sergio Perez.
Mercedes W08
Είναι η ομάδα η οποία έχει να χάσει τα περισσότερα από τους νέους κανονισμούς αλλά ταυτόχρονα και η ομάδα που έχει να αποδείξει τα λιγότερα. Η κυριαρχία της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα είναι αναμφισβήτητη παρά ταύτα η νέα σύνθεση των Valtteri Bottas, στην θέση του πρωταθλητή Nico Rosberg, και Lewis Hamilton για πέμπτη χρονιά στην ομάδα, κουβάλα βαρύ φορτίο.
Ferrari SF70H
Είναι η ομάδα η οποία ας μην γελιόμαστε προσδιορίζει την Formula 1, με 16 πρωταθλήματα κατασκευαστών τα τελευταία 70 χρόνια, γεγονός που σημαίνει πως έχει μεγάλη σημασία τι κάνει ακόμα και τώρα που οι Mercedes και Red Bull κλέβουν λίγο από την υστεροφημία της. Σε αυτήν την ιστορική ομάδα βρίσκουμε τους Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen να οδηγούν τα μονοθέσια που φέτος θα έχουν και το σήμα της Alfa Romeo στα πλαϊνά που ίσως σημαίνει την επιστροφή στα αγωνιστικά δρώμενα.
McLaren MCL32
Είναι το λιγότερο περίεργο η McLaren να θεωρείται πλέον ως το αιώνιο αουτσάιντερ, αλλά τι να κάνεις όταν τα γεγονότα δείχνουν αυτό, αφού η ομάδα μπόρεσε να κατακτήσει μόλις το 1/10 των βαθμών του πρώτου. Το 2017 όμως βρίσκει την εταιρία χωρίς τα MP4 και χωρίς τον Ron Dennis, με τον βετεράνο Fernando Alonso στο ένα μονοθέσιο και τον Stoffel Vandoorne στο άλλο.
Renault R.S.17
Η ομάδα με την πλέον αμφιλεγόμενη πορεία και τα συνεχή σκαμπανεβάσματα την τελευταία δεκαετία ξεκαθάρισε το «είμαστε Lotus- δεν είμαστε Lotus» από το 2011 καταλήγοντας στο μαύρο μονοθέσιο με πιλότους τους Jolyon Palmer για δεύτερη χρονιά και όπως προαναφέρθηκε τον Nico Hulkenberg αντικαταστάτη του Kevin Magnussen.
Williams FW40
Κυριαρχούσε την δεκαετία του 1990, είναι 40 χρόνια στην F1 και έχει κατακτήσει εννέα πρωταθλήματα κατασκευαστών, ενώ μαζί της κερδήθηκαν επτά πρωταθλήματα οδηγών. Για το 2017 στα μονοθέσιά της παραμένει η υπέροχη Martini όπως και ο κινητήρας V6 της Mercedes-AMG. Την όχι καλή πορεία θα προσπαθήσει να ανατρέψει με τους Felipe Massa και τον πρωτάρη Lance Stroll.
Haas VF-17
Μια αξιοπρεπή χρονιά είχε η Haas στο πρωτάθλημα του 2016 αφού κατέκτησε την 8η θέση μπροστά από τους Manor, Sauber και Renault. Φέτος θα προσπαθήσει να κεφαλοποιήσει την περσινή καλή χρονιά με κινητήρες Ferrari και τους Romain Grosean και Kevin Magnussen πίσω από το βολάν. Να θυμίζουμε πως ο Esteban Gutierrez θα αγωνιστεί φέτος στην Formula E.
Red Bull RB13
Άλλη μια χρονιά για τον 1.6 λίτρων V6 κινητήρα της Renault στα μονοθέσια του ενεργειακού ποτού, με την TAG Heuer στα πλαϊνά. Η Red Bull χρειάστηκε να επανασχεδιάσει εξολοκλήρου το RB13 λόγω των νέων κανονισμών. Ο Daniel Ricciardo, ο οποίος αναρριχήθηκε από την Toro Rosso και κάθεται για τέταρτη χρονιά σε μονοθέσιο της ομάδας. Ανερχόμενος όμως είναι και ο Max Verstappen ο πιο νέος του θιάσου.
Toro Rosso STR12
Για το 2017 η Toro Rosso εμπιστεύεται ως κινητήρια δύναμη την Renault αφήνοντας πίσω τους κινητήρες Ferrari της περσινής χρονιάς. Φυσικά δεν εκπλήσσει κανέναν καθώς η ομάδα έχει προϊστορία στην αλλαγή κινητήρων. Τη νέα δύναμη θα τιθασεύσουν οι Carlos Sainz Jr. για τρίτη χρονιά και Daniil Kvyat για τέταρτη χρονιά.
Sauber C36
Το καλό νέο είναι πως οι κινητήρες που θα χρησιμοποιήσει η ομάδα είναι οι περσινοί της Ferrari, με τα φετινά μονοθέσιά της να είναι 20 εκατοστά πιο φαρδιά, 25% πιο φαρδιά ελαστικά και μεγαλύτερη αεροδυναμική φτερούγα. Οι Marcus Ericsson και Pascal Wehrlein, είναι το δίδυμο που θα κάτσει στα C36 με τον Felipe Nasr να φεύγει παίρνοντας μαζί του τον προσωπικό χορηγό Banco de Brasil