FERRARI 849 Testarossa: Υβριδική επιστροφή με 1.050 ίππους (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Η νέα plug-in υβριδική 849 Testarossa των 1.050 ίππων είναι η ισχυρότερη FERRARI παραγωγής στην ιστορία της μάρκας.

 

 

Η FERRARI παρουσίασε επίσημα τη νέα 849 Testarossa. Ένα μοντέλο-ορόσημο που αντικαθιστά την SF90 Stradale και θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία των plug-in υβριδικών υπερ-αυτοκινήτων.

Στην καρδιά της 849 Testarossa βρίσκεται ένας πλήρως ανασχεδιασμένος V8 twin-turbo κινητήρας των 3.990 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 830 ίππους. Υπάρχουν όμως και τρεις ηλεκτροκινητήρες, δύο μπροστά και ένας πίσω, που προσφέρουν επιπλέον 220 ίππους, εξασφαλίζοντας φυσικά και τετρακίνηση.

Με συνδυαστική ισχύ 1.050 ίππων, η 849 Testarossa αποτελεί την ισχυρότερη FERRARI παραγωγής στην ιστορία της μάρκας.

Το αποτέλεσμα είναι εκρηκτικές επιδόσεις και τεχνολογίες εμπνευσμένες απευθείας από τη Φόρμουλα-1. Η επιτάχυνση από στάση ως τα 100χλμ./ώρα έρχεται σε λιγότερα από 2,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει στα 330 χλμ./ώρα.

Αναβαθμίσεις έχουν γίνει παντού. Όπως στο νέο ABS Evo, που σε συνδυασμό με το σύστημα FIVE (Ferrari Integrated Vehicle Estimator), προσφέρει βελτιωμένο φρενάρισμα, ακριβέστερη πρόσφυση και πιο δυναμική απόκριση σε κάθε στροφή. Ειδική μνεία αξίζει στη βελτιστοποιημένη αεροδυναμική, που εξασφαλίζει 415 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα, αυξάνοντας και την απόδοση ψύξης κατά 15%.

Σχεδιαστικά, η FERRARI 849 Testarossa εμπνέεται από τα πρωτότυπα της δεκαετίας του ‘70 και το εμβληματικό Testarossa του 1984. Οι έντονες γραμμές, η ενεργή πίσω πτέρυγα, αλλά και διάφορες άλλες αεροδυναμικές λεπτομέρειες ενσωματώνουν την αγωνιστική κληρονομιά με ένα φουτουριστικό, αλλά αυθεντικά FERRARI, αισθητικό αποτέλεσμα.

Στο εσωτερικό, το νέο τιμόνι με μηχανικά κουμπιά και ο ανανεωμένος πίνακας οργάνων προσφέρουν μια ακόμα πιο άμεση εμπειρία οδήγησης. Eνώ το σύστημα HMI επιτρέπει απλοποιημένη αλληλεπίδραση με το όχημα.

Η ειδική έκδοση Assetto Fiorano έχει μειωμένο κατά 30 κιλά βάρος και επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα για ακόμα πιο σπορ επιδόσεις.

Η 849 Testarossa δεν είναι απλώς ένα νέο supercar. Είναι το τεχνολογικό και αισθητικό αποκορύφωμα της FERRARI, φτιαγμένο για εκείνους που ζητούν το απόλυτο. Αλλά και έχουν τη δυνατότητα να διαθέσουν περίπου 460.000 ευρώ για την coupe και πάνω από 500.000 ευρώ για την έκδοση spider.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Χιλής

Δείτε το shakedown με το οποίο ουσιαστικά ξεκινά ο ενδέκατος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος του 2025, το Ράλι Χιλής.     Στη Λατινική Αμερική παραμένει ο…θίασος του...

CHANGAN: Από το Μόναχο στην Ελλάδα

Στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο έκαναν την ευρωπαϊκή τους πρεμιέρα τα πρώτα μοντέλα της CHANGAN, η οποία ετοιμάζεται να ξεκινήσει και τη δραστηριότητά...

Αγορά αυτοκινήτων: Όποιο λέγεται SUV, πουλάει

Τις 100.000 πλησιάζουν, μετά και τον Αύγουστο, οι ταξινομήσεις των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, όπου τα SUV πλέον έχουν πλημμυρίσει τους δρόμους.   Στους ρυθμούς...

CUPRA Tindaya: Το μέλλον της αυτοκίνησης ξεκινά από τον Ατλαντικό

Το CUPRA Tindaya είναι ένα…εκρηκτικό πρωτότυπο, το οποίο υπόσχεται μια ανεπανάληπτη οδηγική εμπειρία, ενώ μας προετοιμάζει και για την αισθητική που θα έχουν τα...

Νέο RENAULT Clio: Η 6η γενιά της…τεχνολογίας

Το RENAULT Clio εξελίσσεται τεχνολογικά και ανανεώνεται αισθητικά, έχοντας οικολογικές ανησυχίες, δίνοντας προτεραιότητα στην ασφάλεια.     Μετρώντας πάνω από 35 χρόνια παρουσίας και 17 εκατομμύρια πωλήσεις...

ZEEKR: Τα μοντέλα που έρχονται στην Ελλάδα – Τιμές

Ολόκληρη η γκάμα των μοντέλων της ZEEKR είναι άμεσα διαθέσιμη για παραγγελία και παράδοση στην Ελλάδα, με τιμές που ξεκινούν από 34.990 ευρώ.     Μετά...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2025: Regularity

Καλοδιατηρημένα αυτοκίνητα από το πρόσφατο, αλλά και πιο μακρινό παρελθόν, μας «ταξίδεψαν» σε άλλες εποχές καθώς δοκιμάζονταν στις διαδρομές του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις 2025...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2025: Επιστροφή στις νίκες για τον Jari – Matti Latvala

Οι Jari-Matti Latvala - Jani Hussi με TOYOTA Celica κυριάρχησαν στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, χωρίς να απειληθούν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.     Μπορεί να...