Καλοδιατηρημένα αυτοκίνητα των περασμένων δεκαετιών συμμετείχαν στο Διεθνές Ράλι ΦΙΛΠΑ του 2025 ξυπνώντας μνήμες από περασμένες δεκαετίες.
Σε πανέμορφες διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας και της Θεσσαλίας εξελίχθηκε το Διεθνές Ράλι της ΦΙΛΠΑ, το οποίο ολοκληρώθηκε στο Βόλο. Οι ασταθείς καιρικές συνθήκες, δοκίμασαν αρκετά διοργανωτές και συμμετέχοντες, τελικώς όμως δεν επηρέασαν ούτε κατ’ ελάχιστο την αίσια έκβαση της εκδήλωσης χάρη στον άψογο σχεδιασμό του αγώνα.
Στην κατηγορία Regularity, τις τρεις ημέρες οι διαγωνιζόμενοι εκτέλεσαν 20 Ειδικές Διαδρομές Ακριβείας, με τήρηση Μ.Ω.Τ. και δορυφορική χρονομέτρηση από την Anube, με τη Green υποκατηγορία να έχει ελαφρώς χαμηλότερες ταχύτητες.
Η κατηγορία Touring δικαίωσε απόλυτα τον τίτλο της, καθώς τα πληρώματα είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν στο έπακρο τις διαδρομές χωρίς χρονομετρήσεις και ειδικές δοκιμασίες. Έχοντας ωστόσο να αντιμετωπίσουν αρκετά τεστ παρατηρητικότητας και γνώσεων σχετικά με, το αυτοκίνητο, την ιστορία και την μυθολογία του τόπου.
Το 53ο Διεθνές Ράλι ΦΙΛΠΑ ξεκίνησε με ισχυρή βροχόπτωση, το μεσημέρι της Πέμπτης 2 Οκτωβρίου από τα Καμένα Βούρλα. Στη συνέχεια τα πληρώματα από, Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Λουξεμβούργο και Βέλγιο, που πήραν εκκίνηση διένυσαν μια απόσταση 234 χιλιομέτρων, διερχόμενα μέσα από τους νομούς Φθιώτιδας και Μαγνησίας, με ανασυγκρότηση στην παραθαλάσσια Αμαλιάπολη, όπου έγινε και ο τερματισμός της Touring. Ενώ η Regularity τερμάτισε στο ξενοδοχείο Valis, στην Αγριά του Βόλου, νωρίς το απόγευμα.
Τη δεύτερη μέρα, η εκκίνηση δόθηκε στον γραφικό, παλαιό σταθμό της Αγριάς. Η διαδρομή κάλυψε περίπου 160 χιλιόμετρα σε δύο σκέλη, με την Touring να τερματίζει στην ανασυγκρότηση στην όμορφη Αγία Κυριακή.
Την τρίτη και τελευταία μέρα του αγώνα, η εκκίνηση δόθηκε στο λιμάνι του Βόλου, μπροστά από το παλαιό πανεπιστήμιο, η ανασυγκρότηση έγινε στη Βυζίτσα και η καρό σημαία έπεσε και για τις δύο κατηγορίες, στον πανέμορφο Άγιο Λαυρέντιο.
Νικητές στην κατηγορία Regularity του αναδείχθηκαν οι Andonov Georgi – Andonova Υordanka με VOLVO 121 AMAZON του 1961. Δεύτεροι ήταν οι Κοφινάς Κυριάκος – Κοφινάς Νικόλας με BRITISH LEYLAND MINI 850 του 1973 και τρίτοι οι Κατσαούνης Γιάννης – Μανσόλας Ματθαίος με VOLKSWAGEN GOLF Gti του1979.
Στα τεστ της κατηγορίας Touring, την υψηλότερη βαθμολογία συγκέντρωσαν οι, Νασόπουλος Λεωνίδας- Καουτσκής Μιχάλης με PEUGEOT 504 του1977. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Αγοργιανίτης Δημήτρης – Τομαρά Ελένη με CITROEN ID 19 του 1968, ενώ τρίτοι ήταν οι Γκέκας Λάζαρος – Γκέκα Ελισάβετ με HONDA Prelude 2.0i του 1992.