Ο Sebastien Ogier επικράτησε και στις ασφάλτινες διαδρομές του Ράλι Ιαπωνίας πλησιάζοντας τον Evans στη βαθμολογία, με αποτέλεσμα ο τίτλος να κριθεί στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.
Το Ράλι Ιαπωνίας, στο οποίο κυριάρχησε ο Ogier, δεν έβγαλε πρωταθλητή. Αντίθετα, μεγάλωσε το ενδιαφέρον για τον τελευταίο αγώνα του WRC στη Σαουδική Αραβία, όπου θα κριθεί ο τίτλος των οδηγών.
Δείτε εδώ τι έγινε την πρώτη ημέρα του Ράλι Ιαπωνίας.
Ο αγώνας ουσιαστικά ξεκίνησε την Παρασκευή. Και με το…おはよう(καλημέρα στα ιαπωνικά) ο Mc Erlean κατέστρεψε το FORD Puma.
Στη συνέχεια, ο εκ των διεκδικητών του τίτλου Rovanpera, πλήγωσε την ανάρτηση του ΤΟΥΟΤΑ Yaris και έπεσε πολύ πίσω στη γενική κατάταξη. Μετά την ολοκλήρωση των 6 ειδικών διαδρομών της ημέρας, ο Ogier βρέθηκε στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Με τους Katsuta και Evans να ακολουθούν με διαφορά 7,9 και 10,2 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.
Το Σάββατο ο Evans αρχικά πλησίασε τον Ogier στα 1,7΄΄. Αλλά ο Γάλλος, κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο στις 3 τελευταίες, από τις 7 ειδικές διαδρομές της ημέρας, ολοκλήρωσε το σκέλος στην πρώτη θέση με 6,5’’ διαφορά από τον Ουαλό. Τρίτος ήταν ο Fourmaux με HYUNDAI i20N.
Την Κυριακή, ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν προβληματίστηκε από τη βροχή με αποτέλεσμα να φτάσει σε μια ακόμα νίκη. Ενώ κάνοντας και τον ταχύτερο χρόνο στην Power Stage, πέτυχε τη μεγαλύτερη δυνατή συγκομιδή βαθμών.
Ο Evans τερμάτισε δεύτερος 11,6΄΄πίσω από τον Ogier, αλλά διατηρήθηκε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας.
Το i20 N Rally1 του Fourmaux γλίστρησε, έπεσε πάνω σε δέντρα, σπάζοντας την πόρτα του συνοδηγού, εγκαταλείποντας λίγο αργότερα.
Έτσι ο 23χρονος Sami Pajari ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο. Αποτέλεσμα που έδωσε ένα ονειρεμένο 1-2-3 για την TOYOTA στην έδρα της.
Τέταρτος, αν και είχε ένα κλατάρισμα στο πρωί της Κυριακής, τερμάτισε ο Tanak με HYUNDAI.
Λίγο αργότερα, ο Εσθονός ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται να αγωνιστεί στο πρωτάθλημα του 2026, προκειμένου να αφοσιωθεί στην οικογένειά του. Δεν πρόκειται πάντως να απομακρυνθεί οριστικά από το WRC, όπως ο Rovanpera.
Ο Grégoire Munster με το FORD Puma πήρε την πέμπτη θέση ισοφαρίζοντας την καλύτερη επίδοση της καριέρα του, με τον Rovanpera να ανεβαίνει τελικά στην έκτη θέση μετά την ατυχία της Παρασκευής.
Ο ήδη πρωταθλητής του WRC2, Oliver Solberg κατέλαβε την έβδομη θέση με το TOYOTA GR Yaris προδιαγραφών Rally2. Ακολούθησαν Cachón με TOYOTA Yaris, Gryazin με SKODA Fabia και Solans με TOYOTA.
Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Ράλι Ιαπωνίας 2025.
Η σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι του 2025 ολοκληρώνεται στις 29 Νοεμβρίου στη Σαουδική Αραβία. Στη Τζέντα, ο Evans θα ταξιδέψει πρώτος στη βαθμολογίαme 272 βαθμούς και τον Ogier να έχει μειώσει στους 269. Ο Rovanpera έχει χάσει έδαφος, μένοντας 24 βαθμούς πίσω στους 248. Τι σίγουρο είναι η μάχη των οδηγών της TOYOTA για τον τίτλο θα είναι συναρπαστική.


































