Δείτε ένα εντυπωσιακό video, στο οποίο αγωνιστικά VW Polo υποδέχονται τον ηλεκτρικό διάδοχό τους κάνοντας drift.
H VOLKSWAGEN ετοιμάζεται να βάλει στην…πρίζα ένα από τα λίγα μοντέλα που δεν έχουν εξηλεκτριστεί. To Polo, το οποίο 50 χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση ετοιμάζεται να ακολουθήσει το…ρεύμα της εποχής. Για να τιμήσει αυτήν την επέτειο, η γερμανική μάρκα δημιούργησε ένα εντυπωσιακό drift video, που συνδέει το αγωνιστικό DNA του παρελθόντος με το ηλεκτρικό μέλλον.
Ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Rallycross, Johan Kristoffersson παίρνει το τιμόνι στα χέρια του και οδηγεί τρεις θρύλους του Polo, λίγο πριν το φιλμ αποκαλύψει τον ηλεκτρικό διάδοχο της νέας εποχής. Το ID. Polo για το οποίο ήδη έχετε διαβάσει στο gonews.gr.
Το φιλμ γυρίστηκε στην «πατρίδα» του μοντέλου, στη Gqeberha της Νότιας Αφρικής, εκεί όπου εδώ και δεκαετίες παράγεται το Polo. Οι κάμερες κατέγραψαν δυναμικά πλάνα στο λιμάνι, σε κλειστό αυτοκινητόδρομο, σε πίστες και μέσα στο εργοστάσιο Kariega. Πίσω από την κάμερα, ο βραβευμένος σκηνοθέτης Jon Richards, με εμπειρία από το Top Gear, μετατρέπει το drift σε κινηματογραφική εμπειρία.
Στο video συμμετέχουν το Polo R WRC και το Polo R Supercar από τη συλλογή Volkswagen Classic, καθώς και το αμιγώς ηλεκτρικό Polo RX1e, φιλοξενούμενο του αγωνιστικού team KMS. Τα δύο πρώτα ντύνονται με ειδική σχεδίαση του designer Sean Bull, που αναβιώνει το μοναδικό στυλ του Polo Harlekin στα χρώματα Ginster Yellow, Flash Red, Pistachio και Chagall Blue.
Στο φινάλε, το video αφήνει χώρο στο αύριο. Οι σπορ προκάτοχοι υποδέχονται τον ηλεκτρικό διάδοχό τους, το ID. Polo. Ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των 50 χρόνων, που ενώνει πέντε δεκαετίες καινοτομίας, σε μία στιγμή drift.
Τα αγωνιστικά VW Polo του video
Polo R WRC
Συμμετοχή στο FIA World Rally Championship (WRC) από το 2013. Κινητήρας 1.6 λίτρων turbo 232 kW (315 PS), τετρακίνηση και τέσσερις διαδοχικοί τίτλοι οδηγών και κατασκευαστών (Sébastien Ogier / Julien Ingrassia).
Polo R Supercar
Αναπτύχθηκε για το FIA World Rallycross Championship (WRX) με κινητήρα 2.0 λίτρων turbo άνω των 420 kW (570 PS). Δύο τίτλοι οδηγών (2017–2018) και ένας κατασκευαστών για τη VW.
Polo RX1e
Αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό της KMS για το FIA World Rallycross Championship, με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 500 kW (680 PS) και 880 Nm ροπής. Ο Kristoffersson κατέκτησε τους τίτλους του 2022 και 2023, στη νέα, ηλεκτρική εποχή των αγώνων Rallycross.




























