TOTEM GT Super Jarama: Σχεδιασμένο στα όνειρα των alfisti

Κοινοποίησε το άρθρο

Εμπνευσμένο από την ALFA ROMEO Julia, το TOTEM GT Super Jarama, είναι ένα χειροποίητο υπεραυτοκίνητο με περισσότερους από 600 ίππους.

 

Όσα χρόνια και αν περάσουν, τα θρυλικά μοντέλα από το παρελθόν της ALFA ROMEO, θα εξακολουθούν να συναρπάζουν. Αυτοκίνητα των ονείρων πολλών οδηγών, αποτελούν και έμπνευση νέων σχεδιαστών. Όπως του Riccardo Quaggio. Ο οποίος το 2018, με λίγα χρήματα δημιούργησε μια εταιρεία. Την TOTEM Automobili, με έδρα μια αποθήκη που του έδωσε ο παππούς του, κοντά στη Βενετία.

Αποστολή της TOTEM είναι η κατασκευή χειροποίητων υπεραυτοκινήτων. Με έμφαση στην ιταλική αισθητική. Αλλά και τους πελάτες της να μπορούν να εργαστούν μαζί με την ομάδα της, για να δημιουργήσουν ένα πραγματικά μοναδικό αυτοκίνητο.

Φυσικά η αγάπη για την ALFA ROMEO αποτέλεσε έμπνευση για τα πρώτα δημιουργήματα της TOTEM. Με το εντυπωσιακό GT Super αρχικά, να προκαλεί θαυμασμό.

Πρόσφατα όμως προέκυψε μια ακόμα πιο ιδιαίτερη έκδοση. Η GT Super Jarama. Η οποία είναι μέρος μιας αυστηρά περιορισμένης σειράς μόνο 40 μονάδων. Και ουσιαστικά είναι ένας φόρος τιμής στην ιστορική νίκη που πέτυχε το 1972 η Autodelta με την GTA Junior 1300 στις 4 ώρες της πίστας της Jarama. Τον τελευταίο αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού εκείνης της χρονιάς.

Το Jarama διαθέτει σχεδιαστικά στοιχεία που αναπτύχθηκαν αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο. Τα πλαϊνά σήματα, σμιλεμένα από κατεργασμένο αλουμίνιο και ζωγραφισμένα στο χέρι, σχεδιάστηκαν ειδικά για αυτό το πλαίσιο. Θυμίζοντας τις πινακίδες των κλασικών αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Το αμάξωμα από ανθρακονήματα έχει φινιριστεί σε “Blu Cervino”. Μια προσαρμοσμένη βαφή τριπλής στρώσης που εφαρμόζεται εξ ολοκλήρου στο χέρι.

Στο εσωτερικό, η παράδοση συναντά τη σύγχρονη πολυτέλεια. Το δέρμα ConnollyTM Cognac, ειδικά επιλεγμένο για αυτήν την έκδοση, τυλίγει τα καθίσματα, το ταμπλό και τα πλαϊνά πάνελ. Δημιουργώντας μια ζεστή και φιλόξενη καμπίνα.

Το ταμπλό φιλοξενεί δύο vintage χρονογράφους Tag Heuer στην πλευρά του συνοδηγού. Παραπέμποντας στην εποχή εκείνη των αγώνων, που ακόμη και η χρονομέτρηση ήταν χειροκίνητη, με αναλογική φυσικά λειτουργία.

Κάθε χειριστήριο, από το στέλεχος του διακόπτη φώτων μέχρι τα κουμπιά, έχει επανασχεδιαστεί και αναπτυχθεί αποκλειστικά για το Jarama. Κατασκευασμένο από ευγενή υλικά όπως αλουμίνιο και ανθρακονήματα.

Ιδιαίτερο είναι και το ύφασμα “Pied de poule” που βρίσκεται στο εσωτερικό. Κάθε παρτίδα υφάσματος παράγεται στη Φλωρεντία, ειδικά για τη διαμόρφωση του κάθε αυτοκινήτου. Εξασφαλίζοντας ότι θα ταιριάζει με τα πολλά χρωματικά στοιχεία που καθορίζουν τόσο το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό.

Υπάρχουν όμως και σημαντικές τεχνικές επιλογές. Όπως η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση. Που αναπτύχθηκε κατά παραγγελία σε συνεργασία με την ORAM. Και φροντίζει ώστε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου να προσαρμόζεται σε κάθε κατάσταση. Διασφαλίζοντας την τέλεια ισορροπία μεταξύ άνεσης και σπορ. Ανασχεδιασμένο είναι και το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων, με τον εντυπωσιακό επιλογέα.

Η ανάπτυξη του κινητήρα του TOTEM GT Super έγινε σε συνεργασία με την Italtecnica. Πρόκειται για έναν, πλήρως κατασκευασμένο από την αρχή Twin-turbo V6 2,8 λίτρων, βάρους μόλις 180 κιλών. Ο οποίος αποδίδει 600 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 700Nm.

Σύμφωνα με του ανθρώπους της TOTEM, το πισωκίνητο GT Super επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα. Με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.

H συλλεκτική έκδοση Jarama αποδίδει 670 ίππους, ενώ για τους πιο απαιτητικούς πελάτες υπάρχει και έκδοση με 750 ίππους!

Με την πρώτη ματιά μπορεί να πιστεύετε ότι πρόκειται απλώς για ένα ανακατασκευασμένο ALFA ROMEO Giulia της δεκαετίας του ’60. To ΤΟΤΕΜ GT Super Jarama όμως, είναι ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο σχεδιασμένο στα…όνειρα των φανατικών alfisti. Και μάλλον εκεί θα παραμείνει αφού η τιμή του ξεπερνά τα 550.000 ευρώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το νέο σήμα της ALFA ROMEO: Η σημασία του αριθμού 5

Ένα εορταστικό λογότυπο ετοίμασε η ALFA ROMEO η οποία συμπληρώνει 115 χρόνια από την ίδρυσή της.     Στις 24 Ιουνίου 2025 η ALFA ROMEO θα συμπληρώσει...

OMODA & JAECOO: Ξεκίνημα με προνομιακές τιμές και δώρα

Μοναδικά προνόμια θα έχουν όσοι προ-παραγγείλουν μέχρι το τέλος του Μαΐου τα μοντέλα της OMODA & JAECOO, που έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.     Ένα...

Που θα δείτε το νέο FORD Puma Gen-E

Η FORD προσκαλεί το κοινό στο εμπορικό κέντρο Golden Hall για μια μοναδική εμπειρία με επίκεντρο το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Puma Gen-E.     Τo νέο Puma...

Το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025

Το KΙΑ EV3 ήταν ο νικητής στα World Car Awards 2025.   Σε συλλέκτη βραβείων εξελίσσεται το KIA EV3. Γιατί το, ευρωπαϊκών προδιαγραφών νέο ηλεκτρικό μοντέλο...

GET LOST Project Safari: Μια Elise για τα…βουνά

Το Project Safari είναι το πρώτο δημιούργημα της νέας εταιρείας GET LOST, η οποία υπόσχεται διασκεδαστικές, χωμάτινες περιπέτειες με ένα αυτοκίνητο που αρχικά γεννήθηκε...

RENAULT Austral 2025: Υβριδικός εκσυγχρονισμός

Με αναβαθμισμένα υβριδικά συστήματα κίνησης, μεγάλες δυνατότητες δικτύωσης και πολυάριθμα ηλεκτρονικά συστήματα έρχεται το ανανεωμένο RENAULT Austral.   To μήκους 4,5 μέτρων RENAULT Austral έχοντας δώσει...

Εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ 2025

Λάμψη από το παρελθόν έδωσαν τα πολυάριθμα κλασικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο Εαρινό Ράλι της ΦΙΛΠΑ.     Οι πανέμορφες Σπέτσες ήταν ο τελικός προορισμός του Εαρινού...

Η LANCIA επέστρεψε στους αγώνες ράλι (video)

Το Ράλι Regione Piemonte ήταν ο αγώνας στον οποίο έγινε η πρώτη εμφάνιση της σύγχρονης LANCIA στους αγώνες.     Περισσότεροι από 25.000 θεατές βρέθηκαν στην Άλμπα,...