Audi SQ5 TDI με τρίλιτρο V6 με ισχύ 341 PS

Η πρώτη γενιά του SQ5, η οποία κυκλοφόρησε το φθινόπωρο του 2012, έμεινε στην ιστορία ως το πρώτο μοντέλο S της Audi, με κινητήρα ντίζελ.

Σήμερα, η Audi παρουσιάζει το ανανεωμένο SQ5 TDI, που στη νέα γενιά του είναι ακόμα ακόμα πιο εντυπωσιακό, πιο ισχυρό και με πιο δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά.

Ο τρίλιτρος V6 ντίζελ κινητήρας με 341 PS (251 kW) προσφέρει άφθονη ισχύ με ιδιαίτερα ομαλό τρόπο. Οι ξεκάθαρες σχεδιαστικές γραμμές υπογραμμίζουν τον σπορ χαρακτήρα του SUV. Τα πίσω φώτα διατίθενται προαιρετικά με τη νέα ψηφιακή τεχνολογία OLED.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ta Jeep Renegade και Jeep Compass με κατανάλωση αυτοκινήτου πόλης

0
«Τα τετρακίνητα οχήματα ταιριάζουν μόνο στις εκτός δρόμου διαδρομές». «Τα Plug-in Hybrid αποδίδουν μόνο στις αστικές συνθήκες». «Ένα σκληροτράχηλο «τζιπ» δεν μπορεί να είναι...

Αυτοκίνητο με φυσικό αέριο και μόλις 12.290 ευρώ ;

0
Με τη διάθεση το 1997 -για πρώτη φορά στον κόσμο- ενός αυτοκινήτου που χρησιμοποιούσε για την κίνηση του φυσικό αέριο (CNG), η Fiat δημιούργησε ένα νέο...

Τα πλοία μεταφοράς του Volkswagen Group, χρησιμοποιούν τηγανέλαιο για καύσιμο

0
Το Volkswagen Group, προκειμένου να μειώσει τις εκπομπές ρύπων CO2, δεν εστιάζει μόνο στη δημιουργία σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ή τη φιλική προς το περιβάλλον...

Εξωτερικά, το ανανεωμένο Audi SQ5 TDI έχει μια ισχυρή παρουσία, με εντυπωσιακές λεπτομέρειες που του δίνουν μια ακόμα πιο στιβαρή εμφάνιση. Τα κάθετα πτερύγια διευκολύνουν τις μεγάλες πλευρικές εισόδους αέρα στους μπροστινούς προφυλακτήρες.

Κυριαρχεί η οκταγωνική μάσκα Singleframe ειδικά για τα μοντέλα S, με μεγάλα οκταγωνικά μοτίβα κηρήθρας που συνδέονται με στενές ράβδους. Αυτά έχουν φινίρισμα αλουμινίου, όπως και τα πτερύγια στις εισόδους αέρα.

Ο V6 3.0 TDI κινητήρας του νέου SQ5 έχει αναβαθμιστεί σε πολλούς τομείς. Τα επανασχεδιασμένα έμβολα δεν είναι πλέον κατασκευασμένα από αλουμίνιο αλλά από σφυρήλατο χάλυβα, με μειωμένες απώλειες θερμότητας και πιο γρήγορη και αποτελεσματική καύση.

Ο ψεκασμός καυσίμου εκτελείται έως και οκτώ φορές ανά κύκλο, με μέγιστη πίεση 2.500 bar. Ο 3.0 TDI αναπτύσσει τη δύναμή του νωρίτερα και πιο δυνατά από πριν, λειτουργώντας άψογα στην περιοχή μεταξύ 1.750 σ.α.λ. και 3.250 σ.α.λ..

Επιταχύνει το κορυφαίο μοντέλο της σειράς Q5 από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα, με την ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Και εδώ, όπως στο πρώτο SQ5, το σύστημα εξάτμισης εξασφαλίζει στον V6 έναν χαρακτηριστικό μπάσο ήχο.

Το ανανεωμένο Audi SQ5 TDI θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο San José Chiapa, στο Μεξικό και θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές χώρες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021.
googlenews