Η Type 57 SC Atlantic είναι ίσως η πιο αντιπροσωπευτική από όλες τις Bugatti στην ιστορία της εταιρίας. Κατασκευάστηκαν μόλις τέσσερις από το 1936 ως το 1938, τρεις από αυτές υπάρχουν ακόμα και πιθανόν να είναι τα πιο πολύτιμα αυτοκίνητα του κόσμου.
Ο γιος του Ettore Bugatti εξέλιξε την Type 57 ως μια πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίστηκαν διάφορες εκδοχές, το τετράθυρο saloon Galibier, η ανοιχτή Stelvio, το δίθυρο saloon Ventoux και το coupé Atalante.
Η παραγωγή σταμάτησε το 1940 με την Bugatti να έχει κατασκευάσει συνολικά 800 μοντέλα Type 57. Η Bugatti Atlantic όμως διέφερε καθώς βασίστηκε στο μοναδικό πρωτότυπο σασί Aérolithe από 90% μαγνήσιο και 10% αλουμίνιο. Λόγω του μαγνησίου ο Jean Bugatti δεν μπορούσε να συγκολλήσει τα πάνελ της καρότσας με αποτέλεσμα να δημιουργήσει την διάσημη πια ραχιαία ραφή.
Τα πρώτα δύο κομμάτια είχαν φωτιστικά ενσωματωμένα στα φτερά ενώ τα άλλα δύο κομμάτια όχι. «Η Type 57 SC Atlantic ήταν το σχεδιαστικό μανιφέστο του Jean Bugatti. Οι αναλογίες αυτού του αριστουργήματος έκοβαν την ανάσα και δεν μπορούσαν να συγκριθούν με κανένα άλλο αυτοκίνητο της εποχής αλλά και μέχρι σήμερα.
Η κομψότητά τους είναι συναρπαστική» δηλώνει ο Achim Anscheidt, διευθυντής σχεδιασμού της Bugatti. Η Atlantic φοράει έναν 8κυλινδρο 3.3 λίτρων κινητήρα απόδοσης 200 ίππων που ήταν αρκετοί ώστε να φτάνει η τελική ταχύτητα τα 200 χλμ./ώρα σε μια εποχή όπου κυκλοφορούσαν ευρέως ακόμα κάρα με άλογα στους δρόμους.
Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 1936 για τον τραπεζίτη Victor Rothschild με αριθμό σασί 57374 γνωστό ως το «Rothschild Atlantic», το τρίτο είναι το λεγόμενο «Holzschuh Atlantic» με αριθμό σασί 57473 παραγγελία του Jacques Holzschuh από την Γαλλία τον Οκτώβριο του 1936, το δεύτερο καταστράφηκε ολοσχερώς σε ατύχημα με νεκρό τον ιδιοκτήτη και οδηγό του.
Το τέταρτο και τελευταίο Atlantic με αριθμό σασί 57591 κατασκευάστηκε τον Μάιο του 1938 ονομάζεται «Pope Atlantic» και ήταν παραγγελία του Briton R.B. Pope . Το «Pope Atlantic» ανήκει στον γνωστό μόδιστρο Ralph Lauren, το δεύτερο κατεστραμμένο αναπαλαιώθηκε από τα υπολείμματα και παρέμεινε στα χέρια του Jean Bugatti.
Το «La Voiture Noire», δηλαδή το μαύρο αυτοκίνητο, με αριθμό σασί 57453 είναι το άγιο δισκοπότηρο των αυτοκινήτων καθώς καλύπτεται από ένα πέπλο μυστήριου για την διαδρομή του με επικρατέστερη μια φήμη να θέλει τον Jean Bugatti να το μεταφέρει σε ασφαλή τοποθεσία όταν οι Γερμανοί εισέβαλαν στην Αλσατία. Αν υπάρχει εκτιμάται πως μπορεί να πουληθεί έως και 100 εκατομμύρια ευρώ.