Dacia Duster : Φρεσκάρισμα οπτικό αλλά και αναβαθμίσεις

Ακολουθώντας τα χνάρια των προηγούμενων γενεών, το Νέο Duster απευθύνεται τόσο στους πελάτες που θέλουν ένα άνετο και ελκυστικό SUV με compact διαστάσεις, όσο και σε αυτούς που αναζητούν ένα στιβαρό και ευέλικτο 4×4.

 

Πιστό στις αρχές του, το Νέο Duster παραμένει ένα οικογενειακό SUV με περιπετειώδη χαρακτήρα, αποτελώντας το ιδανικό μέσο για τις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά και για τις εξορμήσεις στην ύπαιθρο.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

νέο HR-V

Το νέο HR-V αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο e:HEV

0
Το νέο HR-V διατίθεται αποκλειστικά με την υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες της Honda Η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο HR-V, που θα αρχίσει να...
Mercedes-Benz Citan

Το νέο Mercedes-Benz Citan έχει το DNA της Mercedes-Benz

0
Το νέο Mercedes-Benz Citan έχει επανασχεδιαστεί πλήρως από επαγγελματίες για επαγγελματίες. Από την σχεδίαση ως τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, χωρίς να παραβλέπουμε την ασφάλεια...
lancia

Πώς η Lancia ξεκίνησε να χρησιμοποιεί Ελληνικά γράμματα για τα μοντέλα της ;

0
Τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα, όλες οι Lancia χαρακτηρίζονταν από το όνομα της μάρκας και την ιπποδύναμη αναφοράς, όπως για παράδειγμα: 12 HP, 18/24...

ΣΤΥΛ ΜΕ ΟΥΣΙΑ

Κατά το λανσάρισμά του, το Νέο Duster παρουσιάστηκε με το νέο χρώμα ‘Arizona Orange’, που τονίζει ακόμα περισσότερο το μοντέρνο του design. Ωστόσο, η αισθητική του αναβάθμιση εξυπηρετεί και τη βελτίωση της αεροδυναμικής του αμαξώματος που συμβάλει, με τη σειρά της, στον περιορισμό της κατανάλωσης.

ΝΕΑ ΕΜΠΡΟΣ ΟΨΗ

Το Νέο Duster υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Dacia, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα νέα Sandero Streetway & Sandero Stepway. Τα νέα φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας σε σχήμα πλάγιου ‘Y’, ένα χαρακτηριστικό μοτίβο από το οποίο πήρε την έμπνευσή της και η σχεδίαση της νέας τρισδιάστατης χρωμιωμένης μάσκας. Το νέο και πιο μοντέρνο εμπρός μέρος ενισχύει ακόμα περισσότερο την έντονη προσωπικότητα του Νέου Duster.

ΝΕΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Τα εμπρός φώτα (τύπου ECOLED), αλλά και τα πίσω, ενσωματώνουν τη νέα φωτιστική υπογραφή της Dacia. Το Duster είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που εξοπλίζεται με εμπρός φλάς τεχνολογίας LED.

Η ίδια τεχνολογία χρησιμοποιείται και στα φώτα πορείας (που διαθέτουν στάνταρ αυτόματη ενεργοποίηση) και σε αυτά που φωτίζουν την πινακίδα κυκλοφορίας. Πέρα από τη χαμηλότερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενεργείας, η τεχνολογία LED προσφέρει καλύτερο φωτισμό και καλύτερη ορατότητα, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους άλλους χρήστες του δρόμου.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χάρη στη συνεργασία σχεδιαστών και μηχανικών, η αεροδυναμική του Νέου Duster εξελίχθηκε παράλληλα με τη σχεδίασή του. Το νέο πίσω σπόιλερ και οι νέες ζάντες αλουμινίου, 16 και 17 ιντσών, έχουν δοκιμαστεί στην αεροδυναμική σήραγγα.

Οι βελτιώσεις στον τομέα του περιορισμού των εκπομπών του CO2 (νέες πλήμνες τροχών και ελαστικά, φωτισμός LED) καθώς και ο χαμηλότερος συντελεστής οπισθέλκουσας  (SCx) επιτυγχάνουν μείωση των εκπομπών του CO2, της τάξης των 5,8 γρ./χλμ. (έκδοση 4WD). Η μείωση των εκπομπών CO2 σημαίνει και  χαμηλότερη κατανάλωση, προσφέροντας διπλό όφελος στον πελάτη.

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Το Νέο Duster προσφέρει βελτιωμένο επίπεδο άνεσης στους επιβάτες του. Το φιλόξενο εσωτερικό του, διαθέτει νέες ταπετσαρίες, νέα προσκέφαλα και μία ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με φαρδύ, συρόμενο υποβραχιόνιο. Προσφέρει επίσης δύο νέα συστήματα πολυμέσων, με νέα,  μεγαλύτερη οθόνη αφής 8”.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΕΣΗ

Οι επενδύσεις των καθισμάτων του Νέου Duster είναι 100% καινούργιες. Τόσο το ύφασμα όσο και το σχήμα των νέων προσκέφαλων προσφέρουν καλύτερη εργονομία, ενώ καθαρίζονται πολύ εύκολα. Η λεπτή γραμμή τους βελτιώνει την ορατότητα των πίσω επιβατών προς τα εμπρός και των εμπρός προς τα πίσω.

Το πιο σημαντικό νέο χαρακτηριστικό είναι η ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με το φαρδύ υποβραχιόνιο, το οποίο μπορεί να σύρεται κατά 70 χλστ. Στο εσωτερικό του διαθέτει χώρο για φύλαξη φιάλης 1,1 λίτρου, αλλά και δύο θύρες USB στο πίσω μέρος του, για φόρτιση των φορητών συσκευών των πίσω επιβατών (ανάλογα την έκδοση).

ΔΥΟ ΝΕΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤA ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ

Εκτός από το ηχοσύστημα Dacia Plug & Radio (radio, MP3, USB και Bluetooth), το νέο Duster εξοπλίζεται με δύο νέο συστήματα πολυμέσων: το Media Display και το Media Nav, με οθόνη αφής 8”.

Το Media Display, περιλαμβάνει 6 ηχεία (2 ηχεία “boomer” και 2 tweeters εμπρός), DAB radio, συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth®, δύο θύρες USB και ενσύρματη αντιστοίχιση του smartphone συμβατού με Apple CarPlay® και Android Auto®. Τα χειριστήρια στο τιμόνι χρησιμοποιούνται για την ενεργοποίηση των φωνητικών εντολών, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα χειρισμού ενός smartphone iOS ή της εφαρμογής Google assistant, μέσω φωνητικών εντολών.

Το Media Nav, είναι ένα σύστημα πολυμέσων με λειτουργία πλοήγησης και δυνατότητα δικτύωσης μέσω Wi-Fi για συσκευές συμβατές με Apple CarPlay® και Android Auto®.

Το Media Display και το Media Nav περιλαμβάνει και το σύστημα 4×4 Monitor – για τις εκδόσεις 4WD – που περιλαμβάνει υψόμετρο, κλισιόμετρο και πυξίδα.

ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ SUV

Πιστό στις αξίες που το ανέδειξαν, το Dacia Duster είναι ένα αυθεντικό SUV για οικογενειακή χρήση αλλά και για εκτός δρόμου εξορμήσεις. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τα νέα ελαστικά, και το αποκλειστικό 4×4 Monitor (στην έκδοση 4WD) αποδεικνύουν ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται στο στοιχείο του είτε κινείται εντός, είτε εκτός δρόμου.

 

ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ

Το Νέο Duster αποδεικνύεται ο καταλληλότερος καθημερινός σύντροφος, τόσο για τις εντός, όσο και για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις.

Για απροβλημάτιστες διαδρομές, το αυτοκίνητο εξακολουθεί να προσφέρει χαρακτηριστικά «παντός εδάφους». Και πιο συγκεκριμένα:

  • 217 χλστ. απόσταση από το έδαφος (εκδόσεις 2WD) και 214 χλστ. (εκδόσεις 4WD).
  • Γωνία ράμπας 21°.
  • Γωνία προσέγγισης 30°.
  • Γωνία διαφυγής 34° (εκδόσεις 2WD) / 33° (εκδόσεις 4WD).

ΝΕΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Η 2κίνητη έκδοση του Νέου Duster εφοδιάζεται με στάνταρ οικολογικά ελαστικά που συμβάλλουν στον περιορισμό των εκπομπών του CO2, επιτυγχάνοντας μείωση της αντίστασης κύλισης έως και 10%.

Η έκδοση 4×4, εφοδιάζεται με ελαστικά που πληρούν τις επίσημες προδιαγραφές 3PMSF. Ο εξαιρετικός βαθμός πρόσφυσης που προσφέρουν αυτά τα ελαστικά, καθιστά περιττή τη χρήση χειμερινών ελαστικών.

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ 4X4 MONITOR

Η έκδοση 4×4 που είναι εφοδιασμένη με το σύστημα infotainment Media Display ή το Media Nav, περιλαμβάνει επίσης και το 4×4 Monitor που εμφανίζει πληθώρα πληροφοριών στην κεντρική οθόνη του ταμπλό:

  • Πλευρικό κλισιόμετρο: που εμφανίζει τη γωνία κλίσης δεξιά-αριστερά και αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανώμαλο έδαφος
  • Διαμήκης κλίση: λαμβάνει τα δεδομένα από το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist) και το αντίστοιχο σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Adaptive Hill Descent Control) ενημερώνοντας τον οδηγό για την κλίση του δρόμου.
  • Πυξίδα: διαθέσιμη ακόμα και με το αυτοκίνητο σταματημένο, βοηθά τον οδηγό στο προσανατολισμό του.
  • Υψόμετρο: το υψόμετρο απεικονίζεται σε μία πλευρά της οθόνης, ενώ στην άλλη πλευρά εμφανίζονται τα στοιχεία ανάβασης-κατάβασης.

Μετά από μία διαδρομή εκτός δρόμου, το 4×4 Monitor εμφανίζει τη σύνοψη των δεδομένων που καταγράφηκαν στην συγκεκριμένη πορεία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εντελώς ανανεωμένη γκάμα κινητήρων που συνδυάζει την οδηγική ευχαρίστηση και τις περιορισμένες εκπομπές CO2. Το Νέο Duster διατίθεται και με αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο EDC, σε συνδυασμό με τον κινητήρα TCe 150, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ της έκδοσης διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG) έχει αυξηθεί κατά 50%.

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ EDC

Η έκδοση 2WD του Νέου Duster εφοδιάζεται πλέον με αυτόματο κιβώτιο EDC 6 σχέσεων, που συνδυάζεται με τον κινητήρα 1.3 TCe 150. Προσφέρει την άνεση και την ευχαρίστηση ενός αυτόματου κιβωτίου, διατηρώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα επίπεδα του χειροκίνητου.

Το κιβώτιο EDC μειώνει το υπερβολικό και άσκοπο ανέβασμα των στροφών του κινητήρα, διασφαλίζοντας ότι, σε κάθε περίσταση έχει επιλεγεί η μεγαλύτερη δυνατή σχέση για τη δεδομένη ταχύτητα κίνησης, ελέγχοντας έτσι την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Το Νέο Duster εξοπλίζεται με μία πλήρη γκάμα κινητήρων, προδιαγραφών Euro 6D Full. Πιο συγκεκριμένα:

  • Diesel: 1.5 Blue dCi 115 (2WD ή 4WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων

 

Βενζίνης:

  • 1.0 TCe 90 (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
  • 1.3 TCe 150 (2WD), που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, EDC, 6 σχέσεων
  • 1.0 TCe 100 LPG (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

ΒΕΝΖΙΝΗ

  • 1.0 TCe 90hp AMBIANCE 4×2                    15.990
  • 1.0 TCe 90hp SPORTIVE 4×2                     17.180
  • 1.0 TCe 90hp PRESTIGE 4×2                     17.990
  • 1.3 TCe 150hp PRESTIGE 4×2 EDC            21.490

 

ΒΕΝΖΙΝΗ – ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)

  • 1.0 TCe 100hp AMBIANCE 4×2 LPG           15.990
  • 1.0 TCe 100hp SPORTIVE 4×2 LPG            17.180
  • 1.0 TCe 100hp PRESTIGE 4×2 LPG            17.990

 

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

  • 1.5 Blue dCi 115hp AMBIANCE 4×4          21.710
  • 1.5 Blue dCi 115hp SPORTIVE 4×2           19.950
  • 1.5 Blue dCi 115hp SPORTIVE 4×4           23.570
  • 1.5 Blue dCi 115hp PRESTIGE 4×2           20.880
  • 1.5 Blue dCi 115hp PRESTIGE 4×4           24.650

 

Το Νέο Dacia Duster προσφέρεται με δώρο το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, οπότε οι τιμές των εκδόσεων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης / LPG) εξισώνονται με αυτές των αντίστοιχων εκδόσεων με απλό κινητήρα βενζίνης.

Επιπλέον, το Νέο Dacia Duster πλαισιώνεται από 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.