Τον τίτλο των κατασκευαστών, αλλά και των οδηγών κατέκτησε η FERRARI στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, την ώρα που η ομάδα της Φόρμουλα 1 απογοητεύει.
Με τις 8 Ώρες του Μπαχρέιν, ολοκληρώθηκε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA για το 2025. Ένας θεσμός που περιλαμβάνει 8 αγώνες, με διασημότερο φυσικά, τις 24 Ώρες του Λε Μαν. Το WEC πάντως έδωσε την ευκαιρία στη FERRARI να κατακτήσει ένα πρωτάθλημα κατασκευαστών, 53 χρόνια μετά τον τελευταίο παγκόσμιο τίτλο της. Παράλληλα, ήταν και μια αφορμή για να πανηγυρίσουν οι tifosi, που έχουν…πικραθεί με τα αποτελέσματα της ομάδας στη Φόρμουλα-1.
Το ιστορικό αποτέλεσμα στο Πρωτάθλημα Αντοχής σηματοδοτεί την επιστροφή γενικότερα ενός Παγκόσμιου τίτλου κατασκευαστών στο Μαρανέλο, μετά από 17 χρόνια. Υπενθυμίζουμε ότι η F2008 κατέκτησε τον τίτλο της Φόρμουλα-1 το 2008, ενώ ο τελευταίος τίτλος οδηγών κατακτήθηκε από τον Kimi Raikkonen το 2007.
Στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στο Μπαχρέιν, στις δύο πρώτες θέσεις βρέθηκαν τα αυτοκίνητα της TOYOTA Gazoo Racing. Με οδηγούς τους Conway-Kobayashi-de Vries και Buemi-Hartley- Hirakawa.
Ακολούθησαν τρία Hypercars FERRARI 499P. Με οδηγούς τους Fuoco-Molina-Nielsen, τους Pier Guidi-Calado- Giovinazzi οι οποίοι κατέκτησαν και το πρωτάθλημα οδηγών και τους Ye-Kubica-Phil Hanson.
Στην τελική βαθμολογία η FERRARI συγκέντρωσε 245 βαθμούς, έναντι 171 της TOYOTA και 165 της PORSCHE. Το επίτευγμα αυτό ήρθε στον τρίτο χρόνο από τότε που η FERRARI επέστρεψε στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής.
Για τη FERRARI, αυτός είναι ο 24ος παγκόσμιος τίτλος της στο πρωτάθλημα αντοχής, μετρώντας νίκες τόσο στη γενική κατάταξη όσο και σε κατηγορίες, από την έναρξη του πρωταθλήματος το 1953. Αυτός είναι ο ένατος τίτλος της συνολικής κατάταξης, ο οποίος έρχεται μετά τo 1972 όταν το παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών κατέκτησε η FERRARI 312 P.
Αυτός είναι ο πρώτος τίτλος οδηγών της μάρκας στην κορυφαία κατηγορία αγώνων αντοχής, στους οποίους η FERRARI συμμετείχε μέχρι το 1973, μια εποχή που απονεμόταν μόνο ο τίτλος των κατασκευαστών.
Στο πρωτάθλημα FIA WEC, που εγκαινιάστηκε το 2012, η φετινή επιτυχία σηματοδοτεί τον όγδοο τίτλο κατασκευαστών της FERRARI, τον πρώτο της στη γενική κατάταξη, μετά τις επιτυχίες στην κατηγορία GT του 2012, 2013, 2014, 2016, 2017, 2021 και 2022. Ο αριθμός των παγκόσμιων τίτλων οδηγών ανέρχεται σε έξι, με τους οδηγούς της FERRARI στην κατηγορία LMGTE Pro να έχουν θριαμβεύσει το 2013, 2014, 2017, 2021, 2022 και 2025.


























