Τί ιδιαίτερο έχει το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 3+1

Κοινοποίησε το άρθρο

Αποτελεί φυσική εξέλιξη η επιλογή ενός αυτοκινήτου με περισσότερα αμαξώματα, όπως cabrio και hatchback, αλλά αυτό δεν αρκούσε. Για να ακολουθηθεί η εξέλιξη του κοινού του 500, χρειαζόταν μια επιπλέον λύση που θα κάλυπτε τις ανάγκες των πελατών που άλλαξε η ζωή τους.

Οι νέοι που «όργωναν» τους δρόμους της πόλης μετά τη δουλειά με το 500 τους, έγιναν εργαζόμενοι γονείς και τρέχουν να προλάβουν να πάνε το παιδί τους στο σχολείο και τις δραστηριότητες του.

Ο πελάτης εξελίχθηκε σε οικογένεια που χρειάζεται ένα πιο εύκολα προσβάσιμο εσωτερικό, αλλά χωρίς να χάσει τον ξεχωριστό χαρακτήρα του 500. Εδώ έρχεται να δώσει τη λύση το 500 3+1, ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με μια επιπλέον πόρτα, αλλά πάντα ένα αυθεντικό 500.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FERRARI 12 Cilindri : Αεροπορία εδάφους -Τιμή (video)

Η FERRARI 12 Cilindri είναι ένα μοντέλο που μας δείχνει ότι η εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορεί να γίνεται χωρίς να ξεφεύγει από το αρχικό...

Νέα CUPRA Leon και Formentor : Σχεδιαστικό άλμα

Η CUPRA παρουσίασε τα ανανεωμένα Formentor και Leon, τα οποία έχουν επανασχεδιαστεί και βελτιωθεί με σκοπό να συνεχίσουν την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων τους     Η...

HYUNDAI Bayon 2024 : «Έξυπνος» εκσυγχρονισμός – Τιμές

Νέα εμφάνιση, έξυπνα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας, αλλά και ανανεωμένο εσωτερικό με σύγχρονες τεχνολογίες διαθέτει πλέον το HYUNDAI Bayon     To HYUNDAI Bayon είναι ένα από...

Οι σχεδιαστές του Centro Stile αναζητούσαν μια έξυπνη λύση που δεν θα άλλαζε τις διαστάσεις σε σχέση με τις εκδόσεις cabrio και hatchback, αλλά θα διέθετε μια μικρή Τρίτη πόρτα από την πλευρά του συνοδηγού.

Όπως το πρώτο 500 του 1957, του οποίου οι πόρτες άνοιγαν με αντίθετη φορά (προς τα πίσω), η επιστροφή του μοντέλου στις ρίζες του δημιούργησε μια όμορφη σύνδεση μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος. Το αποτέλεσμα είναι μια νέα έκδοση που θα είναι διαθέσιμη, τόσο στην hatchback, όσο και στην cabrio εκδοχή, η οποία δεν θα είναι ούτε ένα εκατοστό μεγαλύτερη από της 2θυρες εκδόσεις.

Η τρίτη «μικρή πόρτα» ανοίγει με αντίθετη φορά και λόγω της απουσίας της μεσαίας κολόνας επιτρέπει την ευκολότερη είσοδο στο πίσω κάθισμα, αλλά και την ευκολότερη τοποθέτηση πραγμάτων όπως το παιδικό κάθισμα. Με το κλείσιμο της πόρτας δεν υπάρχει διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα 500. Το ίδιο στιλ, το ίδιο μέγεθος και με μια αύξηση του βάρους μόλις κατά 30 κιλά που δεν επηρεάζει στο ελάχιστο την οδική συμπεριφορά ή την κατανάλωση ενέργειας.

Σε επίπεδο ασφάλειας αξίζει να αναφερθεί ότι η «μικρή τρίτη πόρτα» μπορεί να ανοίξει μόνο όταν έχει ήδη ανοίξει η μπροστά πόρτα, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ότι οι πίσω επιβάτες δεν θα την ανοίξουν κατά λάθος.

Με το 3+1, το 500 στοχεύει να μείνει δίπλα στους αγοραστές που άλλαξαν οι συνθήκες ζωής τους, αλλά όχι και το γούστο τους. Για όσους δεν θέλουν να χάσουν την μοναδική αίσθηση και φινέτσα που φέρνει μαζί του το 500, το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 είναι η απάντηση. Χάρη στην έξυπνη λύση της τρίτης πόρτας, όλοι μπορούν κα καλύψουν τις υποχρεώσεις τους χωρίς καμία παραχώρηση στο στιλ.