Είναι μόνο τετρακύλινδρος, με μόλις 2.000 κυβικά και με ένα μόνο turbo να αποδίδει 421 ίππους και 500 Nm. Αλλά είναι ο ισχυρότερος 4κύλινδρος κινητήρας παραγωγής στην ιστορία της αυτοκίνησης Με πρόχειρους υπολογισμούς μιλάμε για ισχύ 211 ίππων ανά λίτρο.
Ο λόγος για τον Μ139, το νέο κινητήρα όχι μόνο της καινούργιας ΑMG A 45 MATIC αλλά και όλων των αντίστοιχων κορυφαίων μικρών Mercedes (CLA, στο μέλλον GLA κ.λπ.). Στη βασική του εκδοχή αποδίδει 387 ίππους και 460 Nm -αύξηση 27 ίππων και 30 Nm σε σχέση με τον προκάτοχό του- και στην S όπως προαναφέραμε 421 ίππους και 500 Nm (+40 ίπποι και +25 Nm).
Οι 421 ίπποι της κορυφαίας έκδοσης έρχονται στις 6.750 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 500 Nm εμφανίζεται από τις 5.000 έως τις 5.250 σ.α.λ., ενώ η αναλογία συμπίεσης βρίσκεται στο 9:1. Βασικό υλικό κατασκευής είναι το αλουμίνιο, με αποτέλεσμα το συνολικό βάρος να περιορίζεται στα 160,5 κιλά, αλλά κινούμενα μέρη όπως ο στροφαλοφόρος άξονας και τα πιστόνια έχουν δεχθεί κατεργασία σφυρηλάτησης για επιπλέον ανθεκτικότητα.
Αλλαγές έχουν γίνει και στην τουρμπίνα αυτή καθαυτή, προκειμένου να βελτιωθεί η απόκριση από χαμηλά και η απόδοση ισχύος ψηλά και να ελαχιστοποιηθεί η αλληλεπίδραση των κυλίνδρων στις αλλαγές φορτίου. Φυσικά και εδώ αυτός ο κινητήρας συναρμολογείται αποκλειστικά με το χέρι.