5 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP για το Mazda MX-30

Κοινοποίησε το άρθρο
Mazda MX-30

Το αμιγώς ηλεκτρικό Mazda MX-30 κατακτά την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων στις πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, επιτυγχάνοντας 91% και 87% στις αντίστοιχες κατηγορίες προστασίας ενηλίκων και παιδιών επιβατών.

Το 91% είναι η καλύτερη επίδοση στον τομέα της προστασίας των ενηλίκων, που έχει καταγραφεί από όλα τα οχήματα που δοκιμάστηκαν βάσει των πρόσφατων προτύπων 2020 Euro NCAP.

Το Mazda MX-30 πέτυχε τη μέγιστη βαθμολογία στις δοκιμές πλευρικής σύγκρουσης, καθώς και στην προστασία των παιδιών ηλικίας 6 έως 10 ετών, τόσο από πλευρικές όσο και από μετωπικές συγκρούσεις.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές

Ένα SKODA Elroq, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα, πέντε μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του.     Η SKODA, ακολουθώντας τον ηλεκτρικό μονόδρομο που ωθείται...

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Το MX-30 είναι το πρώτο Mazda που κατακτά συνολικά την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων βάσει των νέων και πιο αυστηρών, κριτηρίων του 2020 Euro NCAP.

Τα κριτήρια του 2020 εισάγουν νέου τύπου δοκιμές για την αντιμετώπιση ορισμένων μακροχρόνιων αναγκών, στην προστασία των επιβατών, αναβαθμισμένη προστασία μετά από ατύχημα, και αποσκοπούν στην προώθηση των πιο πρόσφατων προηγμένων τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης.

Mazda MX-30Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μικρό οικογενειακό SUV έρχεται να συμπληρώσει το CX-5 (2017), το Mazda6 (2018), το Mazda3 και το CX-30 (και τα δύο το 2019), στις κατακτήσεις των 5 αστέρων του Euro NCAP.

 

Το Mazda MX-301 πέτυχε εντυπωσιακά αποτελέσματα και στις τέσσερεις κατηγορίες δοκιμών του Euro NCAP:

  • Ενήλικες επιβάτες – 91%,
  • Παιδιά επιβάτες – 87%,
  • Ευάλωτοι χρήστες του δρόμου (προστασία πεζών) – 68% και
  • Συστήματα υποβοήθησης ασφαλείας – 73%.