
Το αμιγώς ηλεκτρικό Mazda MX-30 κατακτά την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων στις πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, επιτυγχάνοντας 91% και 87% στις αντίστοιχες κατηγορίες προστασίας ενηλίκων και παιδιών επιβατών.
Το 91% είναι η καλύτερη επίδοση στον τομέα της προστασίας των ενηλίκων, που έχει καταγραφεί από όλα τα οχήματα που δοκιμάστηκαν βάσει των πρόσφατων προτύπων 2020 Euro NCAP.
Το Mazda MX-30 πέτυχε τη μέγιστη βαθμολογία στις δοκιμές πλευρικής σύγκρουσης, καθώς και στην προστασία των παιδιών ηλικίας 6 έως 10 ετών, τόσο από πλευρικές όσο και από μετωπικές συγκρούσεις.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
FIAT Grande Panda: Τώρα και με κινητήρα βενζίνης 100 ίππων – Τιμές
Το FIAT Grande Panda με τον κινητήρα βενζίνης 1.2 τούρμπο των 100 ίππων, έρχεται στην Ελλάδα με τιμές που ξεκινούν από 17.000 ευρώ.
Το FIAT...
CITROEN C3 Van: Ο νέος…επαγγελματίας – Τιμές
Με ανανεωμένη σχεδίαση, πλούσιο εξοπλισμό, πρακτικό χώρο φόρτωσης, βενζινοκίνητες και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, το νέο CITROEN C3 Van έχει αρχίσει να κερδίζει τους επαγγελματίες.
Το νέο...
HONDA Dream Drives: Χάρτης με τους κορυφαίους δρόμους για οδήγηση (video)
Ο διαδραστικός χάρτης Dream Drives είναι μια συλλογή με τους κορυφαίους δρόμους για οδήγηση στην Ευρώπη και δημιουργήθηκε για να γιορτάσει το τέλος του...
Το MX-30 είναι το πρώτο Mazda που κατακτά συνολικά την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων βάσει των νέων και πιο αυστηρών, κριτηρίων του 2020 Euro NCAP.
Τα κριτήρια του 2020 εισάγουν νέου τύπου δοκιμές για την αντιμετώπιση ορισμένων μακροχρόνιων αναγκών, στην προστασία των επιβατών, αναβαθμισμένη προστασία μετά από ατύχημα, και αποσκοπούν στην προώθηση των πιο πρόσφατων προηγμένων τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης.
Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μικρό οικογενειακό SUV έρχεται να συμπληρώσει το CX-5 (2017), το Mazda6 (2018), το Mazda3 και το CX-30 (και τα δύο το 2019), στις κατακτήσεις των 5 αστέρων του Euro NCAP.
Το Mazda MX-301 πέτυχε εντυπωσιακά αποτελέσματα και στις τέσσερεις κατηγορίες δοκιμών του Euro NCAP:
- Ενήλικες επιβάτες – 91%,
- Παιδιά επιβάτες – 87%,
- Ευάλωτοι χρήστες του δρόμου (προστασία πεζών) – 68% και
- Συστήματα υποβοήθησης ασφαλείας – 73%.