Η Ducati αποκάλυψε τη νέα DesertX

DesertX

H Ducati DesertX είναι μία πανέμορφη και εξαιρετικά συναρπαστική προσθήκη στη γκάμα και έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίζει τέλεια τις πιο απαιτητικές off-road διαδρομές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LAMBORGHINI Huracan Sterrato για χωμάτινες περιπέτειες (video)

Η Huracán Sterrato είναι το πρώτο μοντέλο της LAMBORGHINI το οποίο υπόσχεται οδηγική απόλαυση ακόμη και μακριά από την άσφαλτο! Η LAMBORGHINI πάντα ήταν μια...

OPEL Astra Electric : Αυτονομία για 416 χιλιόμετρα

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Astra παρουσίασε η OPEL. Το νέο Astra Electric είναι ένα ακόμα βήμα της OPEL στην πορεία της για να γίνει μια...

Τα αυτοκίνητα που παρκάρουν μόνα τους, χωρίς οδηγό!

Έγκριση για εμπορική χρήση πήρε το αυτόνομο σύστημα στάθμευσης που εξέλιξε η MERCEDES-BENZ σε συνεργασία με τη Bosch. Η Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών της Γερμανίας ενέκρινε...

Η νέα DesertX είναι μια μοτοσυκλέτα με έντονο off-road χαρακτήρα, που διευρύνει τα όρια του τι μπορεί να κάνει κάποιος με μια Ducati.  Σε αμμόλοφους, στενά μονοπάτια εκτός δρόμου, ορεινές διαδρομές, η Desert Χ απογειώνει το όνειρο κάθε αναβάτη για σπορ off-road οδήγηση. Εξοπλισμένη με τροχούς 21″ μπροστά και 18″ πίσω, η νέα DesertX έχει ειδικά εξελιχθεί για off-road διαδρομές ενώ παράλληλα επωφελείται από την τεχνογνωσία της Ducati στην ασφάλτινη οδηγική εμπειρία.  

Το project DesertX γεννήθηκε το 2019 όταν η Ducati παρουσίασε το ομώνυμο concept στο κοινό. Η πολύ θετική ανταπόκριση από τους μοτοσυκλετιστές σε όλο τον κόσμο, ώθησε την Ducati να βγάλει τη DesertX στην παραγωγή. Ο σχεδιασμός της, αντιπροσωπεύει μια σύγχρονη ερμηνεία των γραμμών των μοτοσυκλετών Enduro της δεκαετίας του ’80 από το Ducati Centro Stile, με κριτήρια την απλότητα και τη στιβαρότητα.

Η μοτοσυκλέτα αποτελείται οπτικά από τρία επιμέρους στοιχεία: τον κύριο  όγκο που περιλαμβάνει το ρεζερβουάρ και τα πλαϊνά καπάκια, τη σέλα και το μοντέρνο φέρινγκ που ενσωματώνει τον χαρακτηριστικό διπλό προβολέα LED που ενισχύει περαιτέρω τη μοναδικότητα αυτής της μοτοσυκλέτας.  Οι επιφάνειες που αγκαλιάζει ο αναβάτης κατά την οδήγηση έχουν το ιδανικό μέγεθος  και είναι αρμονικά συνδεδεμένες για να τον υποστηρίζουν καλύτερα σε κάθε φάση off-road οδήγησης.

Η ραχοκοκαλιά  της νέας Ducati DesertX αποτελείται από ένα νέο ατσάλινο πλαίσιο, το οποίο λειτουργεί σε συνδυασμό με την ανάρτηση μεγάλης διαδρομής με ιδανικές ρυθμίσεις, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται αποτελεσματική λειτουργία ακόμη και στις πιο απαιτητικές off-road συνθήκες. Η βελτιστοποίηση όλων των εξαρτημάτων οδήγησε σε μια εξαιρετικά αποτελεσματική και ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα, με συνολικό βάρος μόλις 202 κιλά, ικανή να προσφέρει τη σωστή δόση αίσθησης και ασφάλειας σε οποιαδήποτε επιφάνεια.

Όσον αφορά στην ανάρτηση, η DesertX εξοπλίζεται με την κορυφαία στο είδος της Kayaba. Προσφέρεται με ανάποδο πιρούνι διαμέτρου 46 χλστ. με διαδρομή 230 χλστ. και monoshock Kayaba πίσω. Και οι δύο  είναι πλήρως ρυθμιζόμενες για τη συμπίεση, επαναφορά και προφόρτιση του ελατηρίου. Το monoshock Kayaba συνδυάζεται ιδανικά με το ψαλίδι από αλουμίνιο και επιτρέπει διαδρομή του πίσω τροχού 220 χλστ..  Επιπλέον, η νέα DesertX έχει μεγάλη  απόσταση από το έδαφος 250 χλστ., η οποία είναι υπεραρκετή για σοβαρή off-road οδήγηση.

Στους εντυπωσιακούς για Ducati τροχούς 21” μπροστά και 18” πίσω, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Scorpion Rally STR, 90/90-21 και 150/70 R18: η τέλεια επιλογή για μια εξαιρετική, all-round χρήση της μοτοσυκλέτας. Τα tubeless ελαστικά εξασφαλίζουν άριστη off-road απόδοση με καλή πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες στην άσφαλτο. Η DesertX θα διαθέτει έγκριση τύπου για να εξοπλίζεται τόσο με off-road όσο και ασφάλτινα ελαστικά.

Όπως όλες οι μοτοσυκλέτες Ducati, η DesertX διαθέτει Cornering ABS. Το μπροστινό φρένο αποτελείται από  μονομπλόκ Brembo M50 με δαγκάνες με τέσσερα έμβολα διαμέτρου 30 χλστ., αξονική ρυθμιζόμενη αντλία και διπλούς δίσκους 320 χλστ. από αλουμίνιο. Πίσω, ένας μονός δίσκος διαμέτρου 265 χλστ. με μια δαγκάνα δύο εμβόλων επίσης της Brembo.

Η εργονομία της νέας DesertX είναι αποτέλεσμα μακρόχρονων και απαιτητικών δοκιμών σε μικτές off-road συνθήκες και σε άσφαλτο. Ο συνδυασμός σέλας-μαρσπιέ-τιμονιού είναι ιδανικός για τον  αναβάτη όταν σηκώνεται όρθιος, ενώ προσφέρει ένα επίσης υψηλό επίπεδο άνεσης στην οδήγηση στην άσφαλτο. Η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι 875 χλστ. Το ύψος της σέλας μπορεί ακόμα να μειωθεί περαιτέρω, αφού διατίθεται χαμηλή σέλα ως αξεσουάρ και ένα κιτ χαμηλώματος ανάρτησης.

Η θέση οδήγησης είναι ακόμα πιο άνετη για τον αναβάτη και τον επιβάτη, χάρη στο μελετημένο σχήμα της σέλας και το αφρώδες υλικό το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί. Ένα άλλο σημείο στο οποίο έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία είναι η διαχείριση της θερμότητας η οποία επιτυγχάνεται με ανοίγματα στο φέρινγκ και ροές φρέσκου αέρα, ενώ η αεροδυναμική προστασία διασφαλίζεται μέσω του μελετημένου φέρινγκ και της ζελατίνας, η οποίας διατίθεται και σε πιο ψηλή έκδοση, ως αξεσουάρ.

Το ρεζερβουάρ με χωρητικότητα 21 λίτρα εγγυάται μεγάλη αυτονομία ενώ για μεγαλύτερες διαδρομές, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης ενός επιπλέον ρεζερβουάρ (ως αξεσουάρ) στο πίσω μέρος, προσθέτοντας ακόμα 8 λίτρα καυσίμου. Η μεταφορά καυσίμου από το πίσω στο μπροστινό ρεζερβουάρ ενεργοποιείται όταν η στάθμη καυσίμου στο κύριο ρεζερβουάρ πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο και μπορεί να ενεργοποιηθεί από το ταμπλό. Η DesertX έχει επίσης εξαιρετική δυνατότητα φόρτωσης, σχεδόν 120 λίτρα αποσκευών μέσω των  πλαϊνών βαλιτσών και top case αλουμινίου.

Ο καταξιωμένος υγρόψυκτος κινητήρας Testastretta 11° Desmodromic 937 κ.εκ., είναι η καρδιά της νέας DesertX. Χαρακτηρίζεται από εξαιρετική ελαστικότητα, αξιοπιστία και δύναμη αφού αποδίδει 110 PS στις 9.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 92 Nm στις 6.500 σ.α.λ. (Euro5).

Η ισχυρή απόδοση της Ducati DesertX παραμένει σταθερή σε όλες τις συνθήκες, παρέχοντας στον αναβάτη μια μοτοσυκλέτα ικανή να αντιμετωπίσει κάθε διαδρομή με μεγάλη σιγουριά. Ο κινητήρας διαθέτει όλες τις γνώριμες βελτιώσεις από τις Monster και Multistrada V2, συμπεριλαμβανομένου του εξαιρετικά ελαφρού και συμπαγούς συμπλέκτη οκτώ δίσκων και του κιβωτίου ταχυτήτων εξοπλισμένο με τύμπανο εδρασμένο σε ρουλεμάν, για μείωση της τριβής και βελτίωση της ακρίβειας και της ομαλότητας των αλλαγών.  Αυτό συμβάλλει επίσης στη μείωση του συνολικού βάρους του κινητήρα κατά 1,7 κιλά.

Οι σχέσεις του κιβωτίου έχουν γίνει πιο κοντές μέχρι και την πέμπτη, για να διασφαλιστεί η καλύτερη off-road συμπεριφορά. Η πρώτη και η δεύτερη ταχύτητα, ειδικότερα, είναι πολύ πιο κοντές, προκειμένου να διευκολυνθούν οι φάσεις οδήγησης χαμηλής ταχύτητας ορισμένων δύσκολων περασμάτων, τυπικών για χρήση off-road. Η έκτη ταχύτητα από την άλλη, είναι αρκετά μακριά για να διευκολύνει το ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο, διατηρώντας παράλληλα χαμηλές στροφές κινητήρα. Αυτό σημαίνει περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου και αυξημένο επίπεδο άνεσης.