BMW S 1000 R : Roadster εμφάνιση, superbike συμπεριφορά

BMW S 1000 R

Μία συναρπαστική roadster εμφάνιση σε συνδυασμό με δυναμική συμπεριφορά superbike – αυτή είναι η ουσία της νέας BMW S 1000 R.

Βασισμένη σε μεγάλο βαθμό στον κινητήρα και το πλαίσιο της S 1000 RR, η δυναμική roadster προσφέρει την ίδια καινοτόμα τεχνολογία. Η στενή συγγένεια με την “RR” είναι εμφανής από όλες τις οπτικές γωνίες.

Έχοντας μέγιστη ισχύ 121 kW (165 hp) και βελτιστοποιημένη επιτάχυνση σε συνδυασμό με χαμηλό βάρος 199 kg (DIN) και ABS Pro, Dynamic Traction Control (DTC), πλήρη φωτισμό LED και πολλά ακόμα στοιχεία στον βασικό εξοπλισμό της, η νέα S 1000 R γίνεται και πάλι σημείο αναφοράς στην κατηγορία των δυναμικών roadster.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ρεκόρ γύρου στο Nürburgring από την Porsche Cayenne

0
Μια ελαφρώς καμουφλαρισμένη Porsche Cayenne με τον κινητήρα της Turbo και βελτιώσεις σε ανάρτηση, φρένα και ηλεκτρονικά, έκανε ρεκόρ γύρου στο Nürburgring Nordschleife στα...

Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα REGIS στην Ελλάδα

0
Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα Regis, που εισάγει και διανέμει στην Ελλάδα η εταιρεία Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.,  κατασκευάζονται στην Ιταλία.    Είναι συμπαγή ηλεκτρικά οχήματα,...

Πάνω από το 40% των ηλεκτρικών φορούν ελαστικά Continental

0
Η Continental επεκτείνει το μερίδιο αγοράς της στον τομέα των ελαστικών για πλήρως ηλεκτρικά οχήματα. Σύμφωνα με πληροφορίες της ίδιας της Continental, η εταιρεία,...

Νέος ελαφρύτερος κατά 5 kg κινητήρας βασισμένος στο κινητήριο σύνολο της S 1000 RR με αναπροσαρμοσμένες σχέσεις μετάδοσης, βελτιστοποιημένη ισχύ στις μεσαίες στροφές και σύστημα engine drag torque control ( MSR ) στη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού.

BMW S 1000 R
Ο εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας βασίζεται σε αυτόν της S 1000 RR και αποδίδει 121 kW (165 hp) στις 11.000 σαλ. Η μέγιστη ροπή των 114 Nm διατίθεται στις 9.250 rpm. Το ωφέλιμο εύρος στροφών έχει αυξηθεί επιτυγχάνοντας ακόμα καλύτερη οδηγική αίσθηση και πολιτισμένη λειτουργία μέσω της ιδιαίτερα γραμμικής καμπύλη ροπής.

BMW S 1000 R

Διαφορετική είναι η κλιμάκωση του κιβωτίου με μακρύτερη σχέση σε 4η, 5η και 6η ταχύτητα, για μείωση του θορύβου, της κατανάλωσης και των στροφών του κινητήρα, κυρίως σε ταχύτητες ταξιδιού και σε επαρχιακούς δρόμους. Εκτός από έναν πιο μαλακό, αυτορυθμιζόμενο μονόδρομο συμπλέκτη, η νέα S 1000 αποκτά σύστημα engine drag torque control (MSR) για πρώτη φορά, προαιρετικά.

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα εμποδίζει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού εάν ο αναβάτης κλείσει απότομα το γκάζι ή κατεβάσει ταχύτητα σε ολισθηρό οδόστρωμα.

BMW S 1000 R