CRF1100L Africa Twin Adventure Sports : Προσανατολισμένη στο τουρισμό

Κοινοποίησε το άρθρο
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

Η CRF1100L Africa Twin Adventure Sports μοιράζεται κάποια κοινά χαρακτηριστικά – όπως το πλαίσιο, τον κινητήρα και τη θέση οδήγησης – με την CRF1100L Africa Twin που έχει off-road προσανατολισμό, αλλά έχει διαφορετική προσωπικότητα και στόχους

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

HYUNDAI Bayon 2024 : «Έξυπνος» εκσυγχρονισμός – Τιμές

Νέα εμφάνιση, έξυπνα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας, αλλά και ανανεωμένο εσωτερικό με σύγχρονες τεχνολογίες διαθέτει πλέον το HYUNDAI Bayon     To HYUNDAI Bayon είναι ένα από...

MG EXE 181 με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο (video)

  Το ηλεκτρικό πρωτότυπο hypercar EXE181 της MG Motor, συνδέει το ένδοξο παρελθόν με το μέλλον της μάρκας, έχοντας ως κύριο στόχο να σπάσει τα...

Πρωτομαγιά : Πως θα κυκλοφορήσουν τα Μ.Μ.Μ.

Διαφοροποιήσεις θα υπάρξουν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τη Μ. Τετάρτη. Γιατί στην απεργία της ΓΣΕΕ, ανήμερα της Πρωτομαγιάς, θα συμμετάσχουν και τα σωματεία των...

Αυτό επιβεβαιώνεται και από το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου των 24,8 λίτρων, τη βελτιωμένη προστασία από τον αέρα (εμπρός και πλαϊνά φέρινγκ), τη ζελατίνα με ρυθμιζόμενο ύψος, την μεγάλη ποδιά του κάρτερ, την αλουμινένια πίσω σχάρα και τις ζάντες με ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο (tubeless). Παροχή ρεύματος ACC και θερμαινόμενα γκριπ ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό.

CRF1100L Africa Twin Adventure SportsΗ έκδοση του 20YM ήταν μικρότερη, πιο λεπτή και ελαφρύτερη κατά 5 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο 998κ.εκ., και προσέφερε πιο σπορ επιδόσεις χάρη στις αλλαγές στον κινητήρα, που παρήγαγε 7% περισσότερη μέγιστη ισχύ, 6% περισσότερη μέγιστη ροπή και ήταν πολύ ισχυρότερος σε όλο το εύρος στροφών. Επίσης ήταν ο πρώτος κινητήρας της Honda που πληρούσε τις προδιαγραφές EURO5. Το πλαίσιο είχε επανασχεδιαστεί πλήρως και έφερε βιδωτό αλουμινένιο υποπλαίσιο. Το αλουμινένιο ψαλίδι ήταν βασισμένο σε αυτό της moto-crosser CRF450R.

Στο κέντρο της Africa Twin, η προσθήκη μιας μονάδας μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων ελέγχει όχι μόνο το HSTC 7 επιπέδων αλλά και το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού (Wheelie Control) 3 επιπέδων, το Cornering ABS (με ρύθμιση off-road), το Rear Lift Control (σύστημα αποφυγής ανύψωσης πίσω τροχού) και την ανίχνευση στροφής για το DCT. Υπάρχουν τέσσερα προεπιλεγμένα προφίλ οδήγησης URBAN, TOUR, GRAVEL και OFF-ROAD.

CRF1100L Africa Twin Adventure SportsΓια βέλτιστη απόσβεση ανάρτησης μπροστά και πίσω, η Africa Twin Adventure Sports διατίθεται προαιρετικά με Showa EERA. Τέσσερα προεπιλεγμένα προφίλ (default modes) – SOFT, MID, HARD και OFF-ROAD – καλύπτουν κάθε είδους οδηγική κατάσταση, ενώ το USER mode προσφέρει δυνατότητα περαιτέρω εξατομίκευσης. Η προ-φόρτιση του πίσω ελατηρίου ρυθμίζεται και όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη.

Σχεδιασμένο για πλήρη εποπτεία και έλεγχο, το τρίγωνο της θέσης οδήγησης διαμορφώνεται από λεπτότερη σέλα και ψηλότερο τιμόνι. Δύο Φώτα Ημέρας LED – Dual LED Daytime Running Lights (DRL) περιλαμβάνουν Cornering Lights τριών σταδίων – που προσαρμόζουν αυτόματα τη δέσμη φωτισμού στη γωνία κλίσης της μοτοσικλέτας, προσφέροντας βέλτιστη ορατότητα και βελτιώνοντας την ασφάλεια. Cruise control και θερμαινόμενα γκριπ ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό. Μία έγχρωμη οθόνη αφής TFT Multi Information Display (MID) 6,5” κρατά ενήμερο τον αναβάτη για όλες τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας, και είναι συμβατή με Apple CarPlay® και συνδεσιμότητα Bluetooth, ενώ η λειτουργία Android Auto® παρουσιάστηκε στις αρχές του 2021

Για το 2022, η CRF1100L Africa Twin Adventure Sport περιλαμβάνει νέες ρυθμίσεις στο κιβώτιο Dual Clutch Transmission (DCT) για πιο ομαλή συμπεριφορά με την 1η και 2η σχέση, νέα προσαρμοζόμενη ζελατίνα, και  εντυπωσιακά νέα γραφικά ‘Cracked Terrain’.