Η Kawasaki επέλεξε το Tokyo Motor Show, μια έκθεση στην οποία παραδοσιακά οι Ιάπωνες κατασκευαστές παρουσιάζουν σημαντικά νέα μοντέλα και concepts
, για να αποκαλύψει τόσο μια νέα τεχνολογία υπερτροφοδότησης κινητήρα όσο και τη στρατηγική «Rideology» που θα συνεχίζει να οδηγεί τη μελλοντική εξέλιξη των προϊόντων της εταιρείας.
Ο Πρόεδρος της Kawasaki Motorcycle and Engineering Company, Kenji Tomida περιέγραψε τη συνολική παρουσία του ομίλου Kawasaki και το υψηλό επίπεδο περιβαλλοντικής υπευθυνότητας, τονίζοντας παράλληλα τα σημαντικότερα επιτεύγματα του τμήματος Μοτοσυκλετών, τα τελευταία 50 χρόνια.
Με το παγκόσμιο ενδιαφέρον για τις καινοτόμες μοτοσυκλέτες Ninja H2 και Ninja H2R ακόμη πολύ έντονο, ο κ. Tomida ανακοίνωσε ότι τα δύο μοντέλα θα συνεχίζουν να παράγονται το 2016, με νέο χρωματισμό και φινίρισμα, αναβαθμίσεις στις ρυθμίσεις της ECU αλλά και προσθήκη Συμπλέκτη Υποβοήθησης και Περιορισμένης Ολίσθησης στη Ninja H2.
Ο κ. Tomida παρουσίασε επίσης το σκίτσο ενός νέου concept υπερτροφοδοτούμενου μοντέλου. Το Concept SC 01 ή “Spirit Charger” εκφράζει μία μόνο από τις συναρπαστικές κατευθύνσεις που εξετάζει η σχεδιαστική ομάδα της Kawasaki για το μέλλον των υπερτροφοδοτούμενων μοντέλων της εταιρείας. Με πιο μαλακά και πολυτελή υλικά, η σχεδίαση του “Spirit Charger” υποδεικνύει μια μοτοσυκλέτα κατάλληλη για καθημερινή, άνετη οδήγηση μεγάλων αποστάσεων, σε σχέση με την εστιασμένη στις απόλυτες επιδόσεις προσέγγιση που υιοθετήθηκε για τις Ninia H2R και Η2.
Μια πτυχή του νέου concept που αναμένεται να προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον είναι ο νέος Balanced Supercharged κινητήρας, ο οποίος θα συνδυάζει την απόλαυση και τη μοναδική αίσθηση της υπερτροφοδότησης με την αυξημένη οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου, χάρη στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα πτερύγια στην εισαγωγή του υπερτροφοδότη που ρυθμίζουν τον όγκο και την κατεύθυνση του εισαγόμενου αέρα για αυξημένη αποδοτικότητα.
Ο κ. Tomida αποκάλυψε ακόμη μια νέα έννοια που περιγράφει τη σχεδιαστική φιλοσοφία που διέπει τα παλιότερα, τρέχοντα και μελλοντικά μοντέλα Kawasaki, επονομαζόμενη “Rideology”, η οποία συνίσταται σε τρεις βασικές κατευθυντήριες γραμμές: «Πρώτα, οι μοτοσυκλέτες πρέπει να διαθέτουν δύναμη και χάρη, δεύτερον να είναι διασκεδαστικές και απολαυστικές στην οδήγηση, και τρίτον να χρησιμοποιούν την τεχνολογία αιχμής όλου του ομίλου Kawasaki για να εμπλουτίζουν τις ζωές των ανθρώπων παγκοσμίως. »