Η BMW Motorrad παρουσίασε τη νέα custom Blechmann R 18

Κοινοποίησε το άρθρο

Μία ισχυρή προσωπικότητα χρειάζεται ένα εξίσου ισχυρό όνομα: όπως το ‘Blechmann’,  ένα όνομα ισχυρό σαν μέταλλο. Επίσης είναι το παρατσούκλι του Bernhard Naumann, ενός διάσημου Αυστριακού customizer, που σε συνεργασία με την BMW Motorrad παρουσίασε την τελευταία του δημιουργία: την Blechmann R 18.

 

Βασίζεται σε ένδοξα μοντέλα όπως η BMW R 5 και ξαναφέρνει στο προσκήνιο τις μοτοσικλέτες με λιτή φιλοσοφία, με την έμφαση να δίδεται στα ουσιώδη και απαραίτητα. Αυτός και μόνο ο λόγος ήταν αρκετός για τον Bernhard Naumann ώστε να αλλάξει όσο το δυνατόν λιγότερα στο πλαίσιο και την τεχνολογία και να χρησιμοποιήσει τα αρχικά σημεία στήριξης για τη δημιουργία της Blechmann R 18.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FERRARI 12 Cilindri : Αεροπορία εδάφους -Τιμή (video)

Η FERRARI 12 Cilindri είναι ένα μοντέλο που μας δείχνει ότι η εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορεί να γίνεται χωρίς να ξεφεύγει από το αρχικό...

Νέα CUPRA Leon και Formentor : Σχεδιαστικό άλμα

Η CUPRA παρουσίασε τα ανανεωμένα Formentor και Leon, τα οποία έχουν επανασχεδιαστεί και βελτιωθεί με σκοπό να συνεχίσουν την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων τους     Η...

HYUNDAI Bayon 2024 : «Έξυπνος» εκσυγχρονισμός – Τιμές

Νέα εμφάνιση, έξυπνα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας, αλλά και ανανεωμένο εσωτερικό με σύγχρονες τεχνολογίες διαθέτει πλέον το HYUNDAI Bayon     To HYUNDAI Bayon είναι ένα από...

Κάθε φορά που ξεκινά μία νέα δημιουργία, ο Bernhard Naumann ποτέ δεν χρησιμοποιεί σχέδια εκ των προτέρων. Εμπνέεται ενώ δουλεύει πάνω στην ίδια τη μοτοσικλέτα. «Αντλώ έμπνευση από το αντικείμενο όπου χρησιμοποιείται το τελικό υλικό. Έτσι μπορώ να δίνω λύσεις άμεσα και να προσέχω συνεχώς τις αναλογίες», εξηγεί ο σχεδιαστής.

 

Με την Belchmann R 18, σε πρώτη φάση, πρόσεξε ιδιαιτέρως τις αναλογίες του εμπρός φέρινγκ. Το σπορ μονόσελο βασίζεται στο στάνταρ υποπλαίσιο έδρασης του πίσω φτερού και της σέλας αναβάτη και συνεπιβάτη. Το πίσω φως είναι της Kellermann. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει τροποποιηθεί εκτενώς. Αφενός, είναι στενότερο που καθιστά τη μοτοσικλέτα πιο σπορ και εκθέτει ακόμα περισσότερο τον κινητήρα. Αφετέρου, διαθέτει εσοχές για τα γόνατα, που τονίζουν περαιτέρω την σπορτίφ γραμμή. Τα κλιπόν εδράζονται στις ίδιες βάσεις με το σωληνωτό τιμόνι.

Στη συνέχεια, ο Blechmann τροποποίησε τους προβολείς. Όπως στην τελευταία του custom μοτοσικλέτα της BMW ‘Giggerl’, μία μετατροπή της BMW R nineT, οι προβολείς έπρεπε να έχουν ένα διακριτικό σχήμα ‘νεφρών’ αυτή τη φορά. Σε συνάρτηση με τον κλασικό κινητήρα boxer, ο Blechmann τοποθέτησε ένα λαμπτήρα πυράκτωσης σε περίοπτη θέση στο κέντρο.

Και εδώ, η γωνία κάστερ και ο κεκλιμένος προς τα εμπρός προβολέας ορίζουν τη βασική διάταξη της custom μοτοσικλέτας. Αποκορύφωμα της προσπάθειας εξατομίκευσης του Bernhard Neumann ήταν η διακριτική μαύρη βαφή και κλασικές λεπτές, λευκές ρίγες της BMW Motorrad. Συνολικά, η ομάδα του Blechmann εργάστηκε 450 ώρες πάνω στην έκδοση της BMW R 18.