Όταν η Opel δημιουργούσε το ηλεκτρικό Kadett Impuls I

Κοινοποίησε το άρθρο

Ένα e-Opel με συγκεκριμένη αποστολή ήταν ο πρόγονος του Corsa-e, το Kadett Impuls I. Η Γερμανική μάρκα δημιούργησε το πειραματικό όχημα πριν από 30 χρόνια ειδικά για οδήγηση στην πόλη.

Η ιδέα ήταν να διερευνηθεί κατά πόσον ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο βασισμένο σε μοντέλο παραγωγής με τα τότε διαθέσιμα ηλεκτρικά εξαρτήματα θα μπορούσε να ενταχθεί στις αστικές συνθήκες κυκλοφορίας της εποχής. Με μία προϋπόθεση: οι χώροι επιβατών και αποσκευών αλλά και το ωφέλιμο φορτίο να παραμείνουν όσο το δυνατόν πλησιέστερα στα επίπεδα του μοντέλου παραγωγής.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

NIO: Τα πρώτα μοντέλα που ήρθαν στην Ελλάδα – Τιμές

Με τέσσερα πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα, με πανίσχυρους κινητήρες και πολυάριθμα ηλεκτρονικά συστήματα ξεκινά την παρουσία της στην ελληνική αγορά η NIO. Δείτε τις τιμές...

Σύνδεσης της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου. Πότε...

Η δημιουργία ενιαίου άξονα Λ. Σχιστού – Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω και ο τριπλός κόμβος του Σκαραμαγκά, αναμένεται να συμβάλλουν στην αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας...

Ράλι Ιαπωνίας 2025: Κυρίαρχος ο Ogier – Ο τίτλος του WRC θα κριθεί στη...

Ο Sebastien Ogier επικράτησε και στις ασφάλτινες διαδρομές του Ράλι Ιαπωνίας πλησιάζοντας τον Evans στη βαθμολογία, με αποτέλεσμα ο τίτλος να κριθεί στον τελευταίο...

Η Opel ανέπτυξε το Kadett Impuls I σε συνεργασία με την πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας RWE και την κατασκευάστρια μπαταριών SAFT – με την οποία η εταιρεία συνεργάζεται στην προγραμματισμένη συμπαραγωγή κυψελών μπαταριών στο εργοστάσιο του Kaiserslautern.

Volvo Ex30

Ένας ηλεκτροκινητήρας συνεχούς ρεύματος (DC) 100V κινούσε τους εμπρός τροχούς, με την ενέργεια μπαταριών νικελίου-καδμίου. Για βελτιστοποίηση της κατανομής βάρους, οι μπαταρίες ήταν τοποθετημένες στο διαμέρισμα του κινητήρα και κάτω από το καπό. Ζύγιζαν συνολικά 310kg, περιείχαν ενέργεια 14.3kWh και ο όγκος τους έφτανε τα 170 λίτρα.

Η μέγιστη ισχύς των 16kW (22hp) επιλέχθηκε ειδικά για αστικές συνθήκες οδήγησης. Η επιτάχυνση 0 – 50km/h ολοκληρωνόταν σε 10,0 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου βάρους 1.000kg ήταν 100km/h. Κλίσεις έως 25% δεν αποτελούσαν πρόβλημα για το e-Kadett. Το σύστημα φρένων μερικώς ανακτούσε την κινητική ενέργεια που παραγόταν κατά την επιβράδυνση και την αποθήκευε ως ηλεκτρισμό στη μπαταρία.

Οι μπαταρίες απαιτούσαν επαναφόρτιση για περίπου πέντε ώρες μετά από οδήγηση 80km. Δεν υπήρχαν συμβιβασμοί στην άνεση. Το ωφέλιμο φορτίο ήταν 350kg (490 στο Kadett παραγωγής) ενώ η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών έφτανε τα 330 λίτρα (390 στο αυτοκίνητο παραγωγής).