Ποιος κατασκευαστής διαθέτει ιδιόκτητο στόλο πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων ;

Renault-Captur
Το Volkswagen Group είναι ο μόνος κατασκευαστής στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία που διαθέτει ιδιόκτητο στόλο πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων
Τα αυτοκίνητα που οδηγούν οι πελάτες του Volkswagen Group, σε πολλές περιπτώσεις έχουν κατασκευαστεί σε άλλη ήπειρο! Την περασμένη χρονιά, σχεδόν 2,7 εκατομμύρια οχήματα του Volkswagen Group ή κάπου ένα στα τέσσερα από τα περίπου 11 εκατομμύρια οχήματα που παραδόθηκαν σε πελάτες, έκαναν το πρώτο τους ταξίδι δια της θαλάσσιας οδού, μεταφερόμενα από το εργοστάσιο παραγωγής στη χώρα του πελάτη.

Εάν αυτά τα οχήματα, απ’ όλες τις μάρκες του Group, παρατάσσονταν το ένα δίπλα στο άλλο, θα κάλυπταν απόσταση ίση με αυτήν από έναν από τους Πόλους μέχρι τον Ισημερινό.

Το Volkswagen Group είναι ο μόνος κατασκευαστής αυτοκινήτων που χρησιμοποιεί τα δικά του, ιδιόκτητα πλοία για τη μεταφορά των νέων αυτοκινήτων – και το κάνει από τη δεκαετία του 1960. Σήμερα, το Group έχει σε λειτουργία έντεκα πλοία παγκοσμίως, καθένα από αυτά έχει δυνατότητα μεταφοράς έως 4.700 οχημάτων από τις διάφορες μάρκες του Group.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Audi e tron S και Audi e tron S Sportback με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες

0
Η Audi παρουσιάζει τα νέα e-tron S και e-tron S Sportback και για πρώτη φορά, ένα ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής προσεγγίζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά και...

Νέα έκδοση Beverly 350 Tourer με όφελος 620 €

0
Το Piaggio Beverly, από το 2001 που κυκλοφόρησε, έφερε την επανάσταση στην αγορά των σκούτερ μεσαίου κυβισμού, παρουσιάζοντας έναν νέο τύπο δίτροχου με ελκυστικό...

Focus EcoBoost Hybrid με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48-volt

0
Το αναβαθμισμένο Ford Focus με τον οικονομικό και εξηλεκτρισμένο κινητήρα EcoBoost Hybrid είναι τώρα διαθέσιμο στην Ευρώπη. Η προηγμένη, ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt επιτρέπει...

Τα περισσότερα από τα πλοία που εξυπηρετούν το Group λειτουργούν στη διαδρομή της Βόρειας Αμερικής, σε συνεχή βάση, 24/7. Από τον Έμντεν, στα γερμανο-ολλανδικά σύνορα, αναχωρούν πλήρως φορτωμένα για την Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ, όπου ακολουθεί εκφόρτωση των οχημάτων που προορίζονται για την εκεί αγορά. Ακολούθως, τα πλοία συνεχίζουν για το Μεξικό, όπου εκφορτώνονται πλήρως και στη συνέχεια φορτώνονται εκ νέου. Ακολουθεί άλλη στάση στις ΗΠΑ και το πλοίο επιστρέφει στη συνέχεια στη Γερμανία, μετά από περίπου 12.000 ναυτικά μίλια, σε χρονικό διάστημα 45-50 ημερών.



Η Nina Cordes-Klasing είναι υπεύθυνη στο Overseas Vehicle Logistics του Volkswagen Group. Μαζί με τους συναδέλφους της από τη Διαχείριση Προγραμματισμού και Μεταφορών, συντονίζει τις παγκόσμιες αποστολές οχημάτων των μαρκών του Group. Είτε από τη Νότια Αφρική έως την Αυστραλία, είτε από τη Γερμανία στις ΗΠΑ ή από το Μεξικό στην Ιαπωνία.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, εργαζόμενη από το σπίτι της, όταν ενεργοποιεί το φορητό υπολογιστή της το πρωί, το πρώτο πράγμα που εξετάζει είναι τα εισερχόμενα μηνύματά της. «Υπήρξαν πολλές δυσάρεστες εκπλήξεις πρόσφατα», λέει η 44χρονη, μητέρα δύο παιδιών. Και συνεχίζει, «ενώ η στάση παραγωγής που σχετίζεται με τον κορωνοϊό στα γερμανικά εργοστάσια ήταν προβλέψιμη, ήταν έκπληξη για μας οι εξελίξεις στη διεθνή ναυσιπλοΐα. Για παράδειγμα, σε ένα πλοίο μας δεν επετράπη να εισέλθει στον Καναδά επειδή ασθένησαν δύο μέλη του πληρώματος. Οι καναδικές αρχές, χωρίς καν να πραγματοποιήσουν δοκιμή κορωνοϊού, διέταξαν να παραμείνει το πλοίο στα ανοικτά και σε καραντίνα για δύο εβδομάδες. Αυτό, φυσικά, έχει καταστρέψει το όποιο χρονοδιάγραμμα».

Η κατάσταση έγινε πολύ δύσκολη στα τέλη Μαρτίου, όταν το λιμάνι του Έμντεν ανέστειλε τη λειτουργία του. Ως αποτέλεσμα, τα πλοία που προέρχονται από το Μεξικό με μεγάλο αριθμό Tiguan με μακρύ μεταξόνιο και Audi Q5, δεν μπορούν να εκφορτωθούν και να φορτωθούν εκ νέου. Για την Cordes-Klasing και την ομάδα της αυτή ήταν μία πρόκληση διαχείρισης κρίσης.

Σε συνεχή επαφή με τους συναδέλφους της στο τμήμα ελέγχου, τις ναυτιλιακές εταιρείες και το νομικό τμήμα, προετοιμάζει εισηγήσεις για τη διοίκηση. «Πρέπει να επανεκτιμούμε την κατάσταση από μέρα σε μέρα και να αναζητούμε λύσεις. Εάν το σχέδιο Α αποτύχει, τότε υπάρχει σχέδιο Β ενώ την ίδια στιγμή δουλεύουμε πυρετωδώς σε σχέδιο Γ. Πρέπει να διασφαλιστεί ότι τα παραγόμενα οχήματα φτάνουν στον πελάτη το συντομότερο δυνατό και σε πολλές περιπτώσεις αυτός ο πελάτης ζει στην άλλη άκρη του κόσμου», σχολιάζει.

Η Cordes-Klasing, με εκπαίδευση ως ναυτιλιακός πράκτορας και πτυχίο επιχειρηματικών σπουδών, προσχώρησε στο τμήμα Logistics του Volkswagen Group, ασχολούμενη πάντα με το σχεδιασμό και τον έλεγχο της διεθνούς ναυτιλίας. «Το πλεονέκτημα να έχουμε τα δικά μας πλοία είναι ότι μπορούμε να καθορίσουμε τα χρονοδιαγράμματα μόνοι μας», εξηγεί. «Δεν μπορούμε να προβλέψουμε πότε θα ξαναρχίσει η παραγωγή, σε ποιο εργοστάσιο, με ποιες ποσότητες και για ποιες αγορές, ούτε πότε θα επιτραπεί η επανάληψη της λειτουργίας των λιμένων ανά τον κόσμο. Δεν γνωρίζουμε με βεβαιότητα πότε, πού και πόσα πλοία θα χρειαστούν.

Η λύση που έχουμε υιοθετήσει είναι να έχουμε πλοία ελλιμενισμένα και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού, τα μισά από αυτά στην Ευρώπη και τα μισά στις ακτές του Μεξικού. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι είμαστε ετοιμοπόλεμοι να βρεθούμε σε πλήρη λειτουργία μόλις επανεκκινήσει η παραγωγή».

Το Volkswagen Group πολύ σύντομα θα διαθέτει δύο νέα ιδιόκτητα πλοία για μεταφορές αυτοκινήτων, τα οποία για πρώτη φορά θα χρησιμοποιούν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία με υγρά καύσιμα, όπως το βαρύ μαζούτ, έχουν καλύτερη περιβαλλοντική λειτουργία.