Με το R8 V10 Plus η Audi μπορεί να παινευτεί πως «παίζει» στο παιχνίδι των μεγάλων παικτών όπως η McLaren, Porsche και Ferrari. Ο δρόμος όμως για το «υπέρ-όπλο» με τον κινητήρα στο κέντρο δεν ήταν ούτε εύκολος ούτε σύντομος.
Διαβάστε επίσης: Audi Q7 – Nέες εκδόσεις SQ7 και e-tron
Η αρχή έγινε με το πρωτότυπο Avus. Ήταν το 1991 όταν η Audi παρουσίασε το Avus Quattro στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Τόκυο της Ιαπωνίας και το πιο πιθανό είναι να νόμιζαν οι περισσότεροι πως δεν πρόκειται για αυτοκίνητο αλλά για διαστημόπλοιο. Με μπάκετ καθίσματα και καρότσα από αλουμίνιο, που εκείνη την εποχή ήταν το απόλυτο για την Audi (βλέπε Α8 και ΤΤ), αυτό που ξεχώριζε ήταν ο κινητήρας φτιαγμένος από ξύλο. Ήταν η εποχή όπου η Audi διαφήμιζε τον 6λιτρο W12 απόδοσης 509 ίππων, ο οποίος όμως δεν ήταν έτοιμος για την έκθεση, έτσι κατασκευάστηκε ένας από ξύλο βαμμένος ώστε να μην ξεχωρίζει. Εξάλλου δεν υπήρχε περίπτωση να ζητήσει κανείς test drive…
Διαβάστε επίσης: Οι πιο… τρελές οδηγίες οδικής κυκλοφορίας στις ΗΠΑ
Δείτε επίσης: Μία Lexus IS με 41,999 LED (video)
Διαβάστε επίσης: Η Ferrari του Neymar στο… χαντάκι
{gallery}kosmos/audi/avus{/gallery}