Η Seat διαθέτει ολοκληρωμένη γκάμα CNG από το Mii Ecofuel, Ibiza TGI, Arona TGI έως και Leon TGI

    Κοινοποίησε το άρθρο

    Η SEAT συνεχίζει να ενισχύει την εισαγωγή τεχνολογίας συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG), παρέχοντας στους πελάτες ευρεία επιλογή από οχήματα που είναι καθαρότερα, πιο βιώσιμα, οικονομικότερα και προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη απόδοση.

     

    Η πλήρης γκάμα SEAT CNG περιλαμβάνει τα Mii Ecofuel, Ibiza TGI, Arona TGI και Leon TGI, που σημαίνει ότι υπάρχει ένα όχημα τροφοδοτούμενο με CNG που ταιριάζει σε κάθε τρόπο ζωής και εκμεταλλεύεται το ταχύτατα αναπτυσσόμενο δίκτυο CNG στην Ευρώπη.

    Κάθε όχημα έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί στις εγκαταστάσεις της SEAT στο Martorell και αντιπροσωπεύει ένα ακόμα βήμα στο πρόγραμμα ανάπτυξης οχημάτων της εταιρείας, παρουσιάζοντας τα οφέλη από τη χρήση του CNG ως κύριο καύσιμο, προσφέροντας μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις χωρίς να μειώνει την οδηγική απόλαυση.

    Ένα όχημα CNG μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 25% σε σύγκριση με ένα ισοδύναμο αμιγώς βενζινοκίνητο. Παράλληλα με τα όποια οικολογικά και φορολογικά πλεονεκτήματα, η τεχνολογία TGI προσφέρει εξαιρετικά χαμηλό κόστος ανά χιλιόμετρο, έως και 50% φθηνότερο από ένα ισοδύναμο μοντέλο βενζίνης και 30% από ένα ντίζελ.

    Η σημαντικότερη εξέλιξη στην νέα γκάμα της SEAT είναι η εισαγωγή μιας τρίτης δεξαμενής CNG. Στην περίπτωση των Ibiza και Arona, η αυτονομία κίνησης με CNG φτάνει μέχρι και τα 360km (WLTP based), ενώ το Leon μπορεί να φτάσει τα 440km (WLTP based). Αυτή η νέα διαμόρφωση των παραμέτρων ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών TGI που επιθυμούν να αυξήσουν την χιλιομετρική απόσταση που διανύουν σε λειτουργία CNG.

    Με την τεχνολογία CNG, η SEAT έχει το πλεονέκτημα να είναι σε θέση να προσφέρει στους πελάτες μια πραγματική εναλλακτική λύση, τόσο αποτελεσματική όσο και σύγχρονη, σε ένα όχημα που κοστίζει ουσιαστικά το ίδιο με ένα ισοδύναμο μοντέλο Diesel. Επιπλέον, το κόστος συντήρησης των μοντέλων TGI είναι παρόμοιο με εκείνο των παραδοσιακών οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

    Νέα διαμόρφωση με μεγαλύτερη αυτονομία CNG

    Η απόφαση της SEAT να αυξήσει την αυτονομία σε λειτουργία CNG αντί για βενζίνη οφείλεται στη ζήτηση των πελατών SEAT που χρησιμοποιούν σήμερα ένα όχημα CNG: οι οδηγοί καταλήγουν συστηματικά να επιλέγουν τη χρήση ενός μοντέλου CNG αφού γνωρίζουν την αυξημένη βιωσιμότητα του οχήματος, την εξοικονόμηση καυσίμων καθώς και το πού βρίσκονται τα πλησιέστερα σημεία τροφοδοσίας στις συνήθεις διαδρομές οδήγησης.

    Το Mii Ecofuel, το Ibiza TGI και το Arona TGI χρησιμοποιούν δεξαμενές από χάλυβα υψηλής αντοχής, ενώ το SEAT Leon 1.5 TGI EVO είναι εφοδιασμένο με συνδυασμό μιας δεξαμενής χάλυβα υψηλής αντοχής, η οποία είναι μικρότερη και βρίσκεται μπροστά από τον πίσω άξονα και δύο νέες μεγάλες δεξαμενές τοποθετημένες πίσω από τον πίσω άξονα, οι οποίες είναι κατασκευασμένες από ίνες άνθρακα, μειώνοντας σημαντικά το βάρος τους και βελτιστοποιώντας την κατανομή βάρους του οχήματος.

    Και ενώ τα Mii, Ibiza, Arona και Leon χρησιμοποιούν το φυσικό αέριο ως κύριο καύσιμο, αν η εξωτερική θερμοκρασία πέσει κάτω από τους -10 ° C ο κινητήρας θα ξεκινήσει σε λειτουργία βενζίνης ενώ τα μπεκ ψεκασμού αερίου θερμαίνονται μέχρι τη θερμοκρασία λειτουργίας πριν ενεργοποιήσουν το κύκλωμα CNG. Η μετάβαση γίνεται αυτόματα και ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται καμία διαφορά στην απόδοση ή τη δυναμική του οχήματος.

    Σε κανονικά σενάρια οδήγησης, τα οχήματα SEAT CNG χρησιμοποιούν μόνο βενζίνη ως εναλλακτικό καύσιμο όταν οι δεξαμενές CNG είναι άδειες, αν και αυτό συμβαίνει σπάνια. Αλλά ακόμη και σε περίπτωση χρήσης της δεξαμενής βενζίνης, η αλλαγή είναι τόσο ομαλή που ο οδηγός είναι απίθανο να την παρατηρήσει.

    Το SEAT Leon κατασκευάζεται στην πλατφόρμα MQB-A (Modular Querbaukasten) και τα Ibiza και Arona χρησιμοποιούν την αντίστοιχη MQB-A0. Αυτές οι πλατφόρμες δίνουν μεγαλύτερη ευελιξία στην κατασκευή και πιο στιβαρή εφαρμογή, ενώ παράλληλα επιτυγχάνουν ένα πολύ ελαφρύ, λειτουργικό και ασφαλές αμάξωμα με τεράστια δομική ακαμψία. Όλες οι εκδόσεις TGI συμμορφώνονται με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας.

    Το Ibiza, το Arona και το Leon κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της SEAT στο Martorell της Ισπανίας, ενώ το Mii Ecofuel κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Μπρατισλάβα στη Σλοβακία. Κάθε μοντέλο συναρμολογείται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα άλλα οχήματα της γκάμας SEAT, αλλά το καθένα έχει προσαρμοστεί ώστε να ικανοποιεί τις απαιτήσεις της χρήσης CNG ως κύριου καυσίμου.

    Τα αυτοκίνητα που τροφοδοτούνται με CNG, χρησιμοποιούν δύο (Mii Ecofuel) ή τρεις (Ibiza, Arona και Leon TGI) δεξαμενές CNG, ένα στόμιο τροφοδοσίας τοποθετημένο δίπλα από εκείνο πλήρωσης βενζίνης, αισθητήρες πίεσης αερίου και έναν ηλεκτρονικό ρυθμιστή πίεσης δύο σταδίων ο οποίος ελέγχει αποδοτικά τη διανομή αερίου στον κινητήρα CNG. Οι TGI εκδόσεις είναι ουσιωδώς τροποποιημένες και έχουν αρκετά ειδικά εξαρτήματα για τη βέλτιστη λειτουργία με αέριο και βενζίνη, καθώς επίσης και εξαρτήματα ειδικά προσαρμοσμένα στα χαρακτηριστικά καύσης φυσικού αερίου (ενισχυμένα έμβολα και βελτιστοποιημένα ελατήρια εμβόλων, ενισχυμένα έδρανα, ειδικοί εκκεντροφόροι, υλικά οδηγών βαλβίδων και ενισχυμένες έδρες βαλβίδων, βαλβίδες εξαγωγής αζώτου, αισθητήρας λάμδα και καταλυτικός μετατροπέας βελτιστοποιημένα για συνεργασία με μεθάνιο, κ.ά.).

    Αν και το CNG αποθηκεύεται σε υψηλή πίεση (περίπου 200bar), οι δεξαμενές αποθήκευσης είναι κατασκευασμένες και πιστοποιημένες ώστε να αντέχουν περισσότερο από το διπλάσιο της μέγιστης πίεσης. Τα τμήματα σωλήνων υψηλής πίεσης είναι κατασκευασμένα από ανοξείδωτο χάλυβα και οι ηλεκτρονικές βαλβίδες ασφαλείας απομονώνουν κάθε τμήμα του κυκλώματος. Οι δεξαμενές είναι εφοδιασμένες με θερμικές ασφάλειες που ανοίγουν στην απίθανη περίπτωση της υπερβολικής θερμότητας για να απελευθερώσουν το αέριο που στη συνέχεια διαλύεται με ασφάλεια.

    Ένα λαμπρό μέλλον

    Το CNG είναι απίστευτα αποδοτικό: η ενέργεια που παράγεται από 1 κιλό συμπιεσμένου φυσικού αερίου ισοδυναμεί με 2 λίτρα LPG, 1,3 λίτρα diesel και 1,5 λίτρα βενζίνης. Επειδή το CNG είναι φθηνότερο από το diesel και τη βενζίνη, οι πελάτες μπορούν να απολαμβάνουν μεγαλύτερες διαδρομές με μειωμένο κόστος ανά χιλιόμετρο.

    Σε αυτά προσθέτουμε την ικανότητα ανεφοδιασμού την ίδια χρονική στιγμή με βενζίνη και έτσι το CNG είναι το επόμενο καύσιμο που θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο μελλοντικό μείγμα καυσίμων, βοηθώντας τη διατήρηση των αναγκών μας για κινητικότητα.

    Το δίκτυο CNG συνεχίζει να αναπτύσσεται ταχύτατα στην Ευρώπη, βοηθώντας την αγορά και τους πελάτες να μειώσουν την ποσότητα CO2 που εκπέμπεται στην ατμόσφαιρα. Η επέκταση της χρήσης CNG όχι μόνο θα μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα αλλά θα προσφέρει στους πελάτες εξοικονόμηση καυσίμων με οχήματα που παρέχουν παράλληλα καλύτερη οδηγική απόλαυση.

     

    Περίληψη μοντέλων TGI των επιπέδων εξοπλισμού (εύρος CNG που βασίζεται σε WLTP):

     Δεξαμενές CNGΑυτονομία με CNGΔεξαμενή βενζίνηςΑυτονομία με βενζίνηΣυνολική αυτονομία
    SEAT Ibiza 1.0 TGI 90 PS13,8 Kg360 Km9 litres150 Km510 Km
    SEAT Arona 1.0 TGI 90 PS13,8 Kg360 Km9 litres150 Km510 Km
    SEAT Leon 5p 1.5 TGI 130 PS

    (manual)

     

    17.3 Kg

     

    440 Km

     

    9 litres

     

    140 Km

     

    580 Km

    SEAT Leon 5p 1.5 TGI 130 PS (DSG) 

    17.3 Kg

     

    440 Km

     

    9 litres

     

    140 Km

     

    580 Km

    SEAT Leon ST 1.5 TGI 130 PS

    (manual)

     

    17.3 Kg

     

    440 Km

     

    9 litres

     

    140 Km

     

    580 Km

    SEAT Leon ST 1.5 TGI 130 PS (DSG) 

    17.3 Kg

     

    440 Km

     

    9 litres

     

    140 Km

     

    580 Km

     

    *Στοιχεία κατά εκτίμηση