Η παραγωγή πράσινου υδρογόνου θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Κοινοποίησε το άρθρο

Κατασκευαστές όπως η Toyota, η Subaru, η Kawasaki και η Yamaha συνεχίζουν να επενδύουν σε μεγάλο βαθμό σε αυτήν την λύση κινητικότητας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MAZDA EZ-6 : Το μελλοντικό (;) ηλεκτρικό 6 (video)

Με αρκετά παραδοσιακά χαρακτηριστικά της MAZDA, αλλά και υπερσύγχρονη τεχνολογία από την Κίνα, το ηλεκτρικό EZ-6 μας φέρνει αρκετά μηνύματα για το μέλλον     Είναι ξεκάθαρο...

F1 : Ο πρώτος οδηγός της AUDI

Ο Nico Hulkenberg είναι ο ένας από τους δύο πιλότους που θα οδηγήσουν τα μονοθέσιά της AUDI στο ξεκίνημά της στη Φόρμουλα-1     Θέλοντας να τονίσει...

Κ.Τ.Ε.Ο. : Πότε περνούν από τεχνικό έλεγχο τα καινούργια οχήματα – Ημερομηνίες

Δείτε μέχρι πότε πρέπει να επισκεφθούν τα Κ.Τ.Ε.Ο. τα καινούργια οχήματα και όσα μεταβιβάστηκαν πρόσφατα         Ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων, όλοι ξέρουμε ότι είναι υποχρεωτικός....

Του Νίκου Μιχαλόπουλου 

Η Ευρώπη μπορεί σύντομα να αυξήσει την παραγωγή πράσινου υδρογόνου καθώς το κόστος παραγωγής φαίνεται ότι πρόκειται να μειωθεί σημαντικά.

Η είδηση ​​έρχεται μετά από ορισμένες δηλώσεις της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για αύξηση των τιμών του φυσικού αερίου.  Αυτό σημαίνει επίσης ότι το λεγόμενο γκρι υδρογόνο (υδρογόνο που παράγεται με χρήση ορυκτών καυσίμων) έχει γίνει πιο ακριβό.

Το κόστος παραγωγής πράσινου υδρογόνου προορίζεται να μειωθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια στην Ευρώπη 

Η Von der Leyen επεσήμανε επίσης ότι το πράσινο H2, το οποίο λαμβάνεται από ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές μέσω του νερού, στο οποίο διαχωρίζεται το στοιχείο του οξυγόνου, θα μπορούσε να κοστίσει λιγότερο από 1,80 ευρώ ανά κιλό έως το 2030. Μιλάμε για απότομη μείωση σε σύγκριση με τα 6 ευρώ ανά κιλό που καταγράφηκε το 2020 και λιγότερο από τον περσινό μέσο όρο των 2 ευρώ ανά κιλό για το γκρι H2.

Με την αύξηση της παραγωγικής ικανότητας, το κόστος παραγωγής πράσινου υδρογόνου μειώνεται σταθερά καθώς οι τρέχοντες στόχοι παραγωγής είναι πιθανό να ξεπεραστούν έως το 2030.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, ο Φρανς Τίμερμανς – πρώτος αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής – αναμένει ότι η Γηραιά Ήπειρος και οι «γείτονές της» θα ξεπεράσουν τον στόχο εγκατάστασης ηλεκτρολύσεων ισχύος 40 GW.

Πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεχίζουν να επενδύουν στο H2

Δεδομένου ότι η μελλοντική οικονομία είναι κάπως υπέρ του πράσινου υδρογόνου, θα μπορούσε να είναι ένας τρόπος μείωσης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου από τη βαριά βιομηχανία, καθώς οι χώρες επιδιώκουν να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα στο ευρωπαϊκό οικοσύστημα.

Αυτά είναι αναμφίβολα καλά νέα για όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων που συνέχισαν και συνεχίζουν να αναπτύσσουν την τεχνολογία κυψελών καυσίμου στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Μιλάμε για κατασκευαστές όπως η Toyota, η Subaru, η Kawasaki και η Yamaha που ανακοίνωσαν πρόσφατα μια στρατηγική χρήσης υδρογόνου σε κινητήρες εσωτερικής καύσης.  Νωρίτερα φέτος, η Hyundai αποκάλυψε ότι σχεδιάζει να ανοίξει νέες εγκαταστάσεις παραγωγής H2 στη Νότια Κορέα με στόχο να επιταχύνει την ανάπτυξη της επιχείρησης υδρογόνου καθώς επιδιώκει το άνοιγμα σε νέες αγορές όπως η κατασκευή εξοπλισμού logistics.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η Ευρώπη δεν είναι η μόνη που αναμένει πτώση των τιμών του πράσινου υδρογόνου.  Αυτό συμβαίνει επειδή άλλες μη ευρωπαϊκές εταιρείες σχεδιάζουν να εντείνουν τις προσπάθειές τους για βιώσιμη παραγωγή Η2.