
Μπορεί τα τέλη κυκλοφορίας του 2021 να παραμένουν στα ίδια επίπεδα με φέτος όμως δεν είναι λίγοι οι φορολογούμενοι που σκέφτονται να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων τους στην Εφορία.
Άλλωστε, γνωρίζουν ότι αν κάποια στιγμή χρειαστούν το αυτοκίνητό τους, έχουν τη δυνατότητα να πάρουν πίσω τις πινακίδες προχωρώντας σε άρση της ακινησίας για ένα μήνα ή τρεις μήνες ή το διάστημα που απομένει μέχρι το τέλος του έτους.
Το μέτρο αυτό αγγίζει κυρίως τους κατόχους ΙΧ, παλαιών και μεγάλου κυβισμού που δυσκολεύονται να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας του 2021, τους εργαζόμενους που βρίσκονται σε αναστολή εργασίας και τους τελευταίους μήνες αναγκάζονται να τα βγάλουν πέρα με 534 ευρώ το μήνα αλλά και όσους δαγκώνουν τα τεκμήρια διαβίωσης και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης που επιβάλλεται στα Ι.Χ. άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
KIA Seltos: Αυτό είναι το νέο SUV που έρχεται στην Ελλάδα – Τιμές και...
Νέο KIA Seltos στην Ελλάδα από 28.990 ευρώ. 180 ίπποι, υβριδικό με έως 178 ίππους, e-AWD, 536 λίτρα πορτμπαγκάζ και νέα τεχνολογία.
MG4 Urban: Πανελλαδική πρεμιέρα με υψηλές βλέψεις
Το νέο MG4 Urban, πραγματοποιεί την Πανελλαδική του Πρεμιέρα στην έκθεση Auto Athina 2026.
Ράλι Ευβοϊκού 2026
Ο Στάθης Κουκέας με FORD Fiesta R5 πήρε τη νίκη στο Ράλι Ευβοϊκού, έπειτα από μεγάλη μάχη με τον Γιώργο Κεχαγιά και το FORD Escort WRC.
Όλοι έχουν τη δυνατότητα να αποφύγουν τις επιβαρύνσεις θέτοντας το Ι.Χ. τους σε ακινησία μέχρι το τέλος του χρόνου.
Συγκεκριμένα, όσοι υποβάλουν δηλώσεις «ακινησίας» και καταθέσουν τις πινακίδες των οχημάτων τους στις Δ.Ο.Υ. μέχρι τις 31-12-2020 θα αποφύγουν:
- Την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για το 2021. Τα τέλη παραμένουν ακριβά κυρίως για όσους κατέχουν Ι.Χ αυτοκίνητα με κινητήρες άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα μέχρι 31-10-2010 αφού το υπουργείο Οικονομικών αποφάσισε να μην προχωρήσει σε καμία ουσιαστική αλλαγή. Τα τέλη για τη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων κυμαίνονται από 615 έως 1.380 ευρώ.
- Το φόρο πολυτελούς διαβίωσης που πληρώνουν οι κάτοχοι Ι.Χ. κυβισμού 1.029 κυβικών εκατοστών και άνω. Ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης ξεκινά από τα 287 ευρώ για ΙΧ κυβισμού από 1.929 κ. εκ. και παλαιότητας από 5 μέχρι 10 έτη, ανέρχεται σε 1.780 ευρώ για ΙΧ 3.000 κυβικών εκατοστών και παλαιότητας μέχρι 5 ετών και φθάνει τα 3.820 ευρώ για ΙΧ 4.700 κ.εκ. και παλαιότητας μέχρι 5 ετών.
- Την εφαρμογή των τεκμηρίων διαβίωσης. Τα τεκμήρια ανάλογα με την παλαιότητα και το κυβισμό του αυτοκινήτου ξεκινούν από2.000 ευρώ για αυτοκίνητο 1.000 κυβικών εκατοστών άνω των 10 ετών και φθάνουν στα 23.800 ευρώ για αυτοκίνητο 3.500 κυβικών εκατοστών ηλικίας έως 5 ετών.
















