Στην κατηγορία Stock του Hellenic Time Trial Challenge, ο Δ. Δημολάς (Audi TTS) κινήθηκε ακόμα γρηγορότερα απ’ ό,τι στο σκέλος του Σαββάτου. Με ταχύτερο γύρο 1:09.410, βρέθηκε και πάλι στην 1η θέση, με συνολικό χρόνο 5:48.137. Πίσω του, ο «Ο+» (Lotus Elise 111S) χρειάστηκε 5:53.682, με ταχύτερο γύρο 1:10.278. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Γ. Καλοβυρνάς με VW Golf και 6:04.043, έχοντας αρκετό συναγωνισμό με τον ομόσταυλο Ι. Κοντογεωργίου (Seat Leon), με 6:05.639. Ο Ν. Κόκκιας (Honda Civic Type R) συμπλήρωσε την κατάταξη, με συνολικό χρόνο 6:10.939.
Ο Π. Παρθένης με Mitsubishi Lancer Evo 8 δεν είχε τρέξει στο 1ο σκέλος της κατηγορίας Sport, στο 2ο όμως όχι μόνο συμμετείχε, αλλά κατέκτησε την 1η θέση. Ο συναγωνισμός με τον Ε. Μηλιαράκη (Lotus Elise 111R) ήταν έντονος, με τους δύο οδηγούς να σημειώνουν πολύ κοντινό ταχύτερο γύρο, 1:08.327 και 1:08.443 αντίστοιχα, και συνολικό χρόνο 5:42.757 και 5:43.843. Πολύ κοντά στους πρώτους βρέθηκε και ο πρωτοεμφανιζόμενος Γ. Γεωργιάδης (Toyota MR2), με καλύτερο γύρο 1:08.617 και συνολικό χρόνο 5:45.524.
Η κόντρα του Σ. Σταύρου και του Ε. Ντελμπεντέρη για την 4η θέση βρήκε τελικά νικητή τον πρώτο, με συνολικό χρόνο 5:53.081 για το Peugeot 106, έναντι 5:54.532 του αντίπαλου Mazda MX5. Συναγωνισμός υπήρχε και για τις επόμενες θέσεις. Ο Η. Δρακάκης (Toyota Starlet Glanza) τελικά βρέθηκε εμπρός από τον Ι. Ψαρρό (Peugeot 106) με χρόνο 6:09.286 έναντι 6:09.705, ενώ στην πιο πολυπληθή κατηγορία του HTTC τερμάτισαν ακόμη οι Γ. Μητρόπουλος (Citroen AX) και Γ. Τρυπιτσίδης (Peugeot 206).
Η κορυφαία κατηγορία Extreme ήταν αποδεκατισμένη την Κυριακή, αφού στη γραμμή εκκίνησης στήθηκαν μόνο 3 αυτοκίνητα. Όπως και στο Σάββατο, 1ος ήταν ο Μ. Γεωργιάδης (Toyota MR2), βελτιώνοντας όμως ακόμα περισσότερο το χρόνο του. Έγραψε ταχύτερο γύρο 1:06.182, με συνολικό χρόνο 5:32.112. Πολύ κοντά του βρέθηκε ο Χ. Μπαλιούσκας (Nissan 350Z/370Z Drift) με 1:06.528 και 5:34.381, αντίστοιχα. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Κολοβέντζος (Daihatsu Charade) με 1:20.342 και 6:52.454.
Φωτογραφίες: PhotoRallyPress