Εξαντλητικές δοκιμές του Audi RS Q e-tron εν όψει του Ράλλυ Ντακάρ

Κοινοποίησε το άρθρο
Ράλλυ Ντακάρ

H Audi επέλεξε τις υψηλές θερμοκρασίες και τις αμμοθύελλες του Μαρόκου, για τις πρώτες δοκιμές σε ακραίες συνθήκες του RS Q e-tron, εν όψει του Ράλλυ Ντακάρ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

CITROEN C4: Νέες εκδόσεις Plus Pack και Tech – Τιμές

Με δύο νέες εκδόσεις, με πλουσιότατο εξοπλισμό και προσιτότερες τιμές εμπλουτίζεται η γκάμα του CITROEN C4.     Το CITROEN C4 αναμφίβολα είναι ένα από τα…διαφορετικά αυτοκίνητα...

LIVE TV: Δείτε το shakedown και την εκκίνηση του Ράλι Εσθονίας

Δείτε την εκκίνηση του Ράλι Εσθονίας και το shakedown.     Στην Εσθονία μεταφέρεται το WRC για τον όγδοο αγώνα του 2025. Μετά τις σκληρές και ιδιαίτερα...

Τα αυτοκίνητα που Επιλέγουν Ηλεκτρικά οι Έλληνες

Αύξηση σημείωσαν οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων το πρώτο εξάμηνο του 2025 με τη BYD να οδηγεί την…κούρσα.     Με την αγορά αυτοκινήτων στην Ελλάδα, να παρουσιάζει...

Λίγους μήνες πριν το ντεμπούτο του στο διάσημο Ράλλυ Ντακάρ τον Ιανουάριο του 2022, η Audi Sport δοκίμασε το Audi RS Q etron στο Μαρόκο. Οι δοκιμές αυτές, διάρκειας δύο εβδομάδων, ακολούθησαν τις αντίστοιχες σε Γερμανία και Ισπανία, μόνο που τώρα το περιβάλλον, έρημος, αμμόλοφοι και μεγάλες θερμοκρασιακές διαφορές, προσομοίαζε τις ακραίες συνθήκες που θα αντιμετωπίσει η Audi στη Σαουδική Αραβία, τον Ιανουάριο.

Volvo

Ράλλυ ΝτακάρΠαρόντα και τα τρία πληρώματα: ο πολυνίκης του Ντακάρ, Stéphane Peterhansel, ο θρύλος των ράλλυ, Carlos Sainz και ο πρωταθλητής του DTM, Mattias Ekström. Μαζί τους, φυσικά και οι συνοδηγοί τους Edouard Boulanger, Lucas Cruz και Emil Bergkvist, καθώς πολύς χρόνος αφιερώθηκε στο σετάρισμα των αυτοκινήτων, στην ιδανική συνύπαρξη οδηγού και συνοδηγού στο ιδιαίτερα στενό πιλοτήριο και την επικοινωνία μεταξύ τους.

Πληρώματα και μηχανικοί συνάντησαν θερμοκρασίες πολύ πάνω από τους 40 βαθμούς Κελσίου ενώ οι αμμοθύελλες ώθησαν στα όριά τους, το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα και το σύστημα μετάδοσης. Επίσης, οι δοκιμές ήταν καθοριστικές για τη συμπεριφορά της μπαταρίας υψηλής τάσης, καθώς η διαχείριση της θερμότητας αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την απόδοσή της. Αντίστοιχα πολύτιμη ήταν και η εμπειρία που αποκόμισαν οι μηχανικοί της Audi Sport, για τα υπόλοιπα εξαρτήματα του πρωτότυπου.

Ράλλυ Ντακάρ

Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU), δοκιμασμένη στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Ράλλυ Ντακάρ. Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και, σε συνδυασμό με ένα βενζινοκινητήρα TFSI, χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh.

Παράλληλα με τις δοκιμές του πρωτότυπου στο Μαρόκο, η Audi Sport στο Neuburg an der Donau ξεκίνησε ήδη την κατασκευή του πρώτου αυτοκινήτου που προορίζεται για αγώνες, με αριθμό πλαισίου 104. Το συγκεκριμένο πρώτο αυτοκίνητο, θα αποτελέσει με τη σειρά του πεδίο δοκιμών και βελτίωσης, με στόχο τα τρία αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν για το Ράλλυ Ντακάρ και τα έμπειρα πληρώματά τους, να είναι τέλεια από κατασκευαστικής και μηχανολογικής άποψης.