Η σχάρα της F1 για το 2019. Όσα πρέπει να ξέρεις

Νέα αεροδυναμική, νέοι χορηγοί, νέα χρώματα και μεταγραφές. Η σχάρα του παγκόσμιου πρωταθλήματος της  F1 είναι έτοιμη να εκκινήσει. Οι αλλαγές στους κανονισμούς αφορούν κυρίως κάποιες αλλαγές στα εμπρός και πίσω φτερά με τις μεγάλες αλλαγές των κανονισμών να αναμένονται το 2021. Επιπλέον η Pirelli υπόσχεται να είναι πιο εύκολα κατανοητές οι  διαφορές των ελαστικών hypersoft, ultrasoft και supersoft. Τα μονοθέσια θα είναι ελαφρώς πιο βαριά ενώ οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν έως και 5 κιλά παραπάνω καύσιμο.

Haas VF-19

Η Haas θα αγωνιστεί σε μαύρο – χρυσό,  όπως τα αγωνιστικά της Lotus την δεκαετία του 1970, διατηρώντας τους Romain Grosjean και Kevin Magnussen στο τιμόνι ευελπιστώντας κάτι καλύτερο από την εντυπωσιακή ομολογουμένως πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

 

Toro Rosso STR14

Η Toro Rosso δεν παρουσιάζει καμία αλλαγή εξωτερικά. Τα  baby Bull μονοθέσια θα είναι μηχανικά πολύ κοντά στον μεγάλο αδερφό δίνοντας στους νεαρούς Daniil Kvyat και Alexander Albon να αποδείξουν πως μπορούν να καταφέρουν πολλά.

 

Renault R.S.19

Ctrl C > Ctrl V. Κάπως έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί το παρουσιαστικό του RS19. Το κιτρινόμαυρο έγινε πλέον χαρακτηριστικό της αναγεννημένης ομάδας F1 της Renault  που ια προσπαθήσει με τους Daniel Ricciardo και  Nico Hulkenberg στο τιμόνι. Βέβαια το RS19 θα φοράει τον ολοκαίνουργο κινητήρα γέννημα θρέμμα της Renault που θα πρέπει να αποδείξει την αξία του.

 

Mercedes-AMG F1 W10 EQ Power+

Το όνομα είναι τόσο περίπλοκο όσο και η αποστολή που έχει καθώς η εξασφάλιση του έκτου πρωταθλήματος δεν θα είναι εύκολη υπόθεση ή μήπως θα είναι; Αυτή είναι η δέκατη σαιζόν που  τα ασημένια βέλη συμμετέχουν  στο παγκόσμιο πρωτάθλημα F1, φέτος με οδηγούς τους Lewis Hamilton και Valtteri Bottas.

 

Red Bull Racing RB15

Ατή η  σαιζόν αντιπροσωπεύει μια γενναία νέα αποχή για την  Red Bull, με τον  Ricciardo εκτός ομάδας και τον Pierre Gasly να κάνει το μεγάλο βήμα  από το μικρό αδερφάκι Toro Rosso για να σταθεί δίπλα στον έμπειρο Max Verstappen.

 

Racing Point RP19

Παραμένει το πιο εύκολα αναγνωρίσιμο μονοθέσιο στα grand prix αφού διατηρεί το έντονο ροζ παρά την αλλαγή σε Racing Point 19. Ο  νεαρός από τον Καναδά Lance Stroll θα κάνει παρέα τον Sergio Perez μετά την αποχώρηση του Esteban Ocon.

 

McLaren MCL34

Τα τελευταία χρόνια οι επιδόσεις της McLaren είναι απογοητευτικές και μάλλον χρειάζεται πολύ δουλειά για να επιστρέψει στις ένδοξα χρόνια του παρελθόντος. Εμφανισιακά έγινε ένα βήμα καθώς το μονοθέσιο δείχνει πολύ καλύτερο, τα υπόλοιπα θα φανούν με τον 19χρονο βρετανό  Lando Norris στο ένα αγωνιστικό και τον ισπανό Carlos Sainz στο δεύτερο.

 

Scuderia Ferrari SF90

Ο παλιός είναι αλλιώς, η SF90 είναι το 65ο μονοθέσιο της Ferrari και εμφανισιακά δεν τολμάει καθώς το πιο πιθανό είναι οι Tifosi να μην συγχωρούσαν μια δραστική αλλαγή. Την προσπάθεια της ομάδας στηρίζουν φέτος οι Sebastian Vettel που θα θελήσει να κατακτήσει τον πέμπτο τίτλο και ο ομολογούμενα ταλαντούχος Charles Leclerc.

 

Williams FW42

Η αρχή δεν ήταν και η καλύτερη αφού το λανσάρισμα με το νέο χορηγό έγινε σε μονοθέσιο του 2018 με αναβαθμισμένα φτερά προσαρμοσμένα στους νέους κανονισμούς. Παρά τις δυσκολίες τα νέα είναι συναρπαστικά αφού επιστρέφει ο Robert Kubica ο οποίος θα αγωνιστεί πλάι στον νεαρό βρετανό  George Russell.

 

Alfa Romeo Racing C38

Το μονοθέσιο της Alfa Romeo Racing δείχνει εκπληκτικό στα κλασσικά χρώματα της Alfa Romeo, με την μύτη του μονοθέσιου να είναι ότι πιο διαφοροποιημένο αφού μοιάζει με αυτή του πλατύποδα.