Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2024

Κοινοποίησε το άρθρο

Οι Richard Jordan-Sam Collis με FORD Escort RS 2000 ήταν οι νικητές του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις του 2024.

 

 

Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις μας ταξίδεψε στις περασμένες δεκαετίες. Στις εποχές που θρυλικά αυτοκίνητα, «όργωναν» τα ελληνικά βουνά, σε έναν από τους σκληρότερους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.

Τώρα, το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, ήταν ο τελευταίος γύρος για το 2024, του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων. Και όπως πρέπει σε έναν αγώνα με ένα τόσο ένδοξο όνομα, τα 57 πληρώματα που συμμετείχαν πήραν εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.

Ακολούθησαν 11 διαδρομές, ιδιαίτερα απαιτητικές για τα αυτοκίνητα των περασμένων δεκαετιών. Τελικά πρώτοι στην Ιτέα έφτασαν οι Richard Jordan-Sam Collis με FORD Escort RS 2000. Η εξέλιξη, βέβαια του αγώνα στο δεύτερο σκέλος ήταν συναρπαστική. Γιατί οι πρωτοπόροι του πρώτου σκέλους, Ghislain de Mevius-Johan Jalet, αύξησαν αρχικά τη διαφορά από τους αντιπάλους τους στις πρωινές διαδρομές της Κυριακής.

Και όδευαν σε μια εύκολη νίκη. Λίγο πριν την ένατη ειδική του αγώνα, όμως, προδόθηκαν από τον κινητήρα του Mazda 323 GTX με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους.

Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, πρωτοπόροι τέθηκαν οι Tibor Erdi jnr-Istvan Kerek, με FORD Sierra RS Cosworth 4×4. Oι οποίοι τελικά δεν άντεξαν στην επίθεση των Jordan-Collis και περιορίστηκαν στη δεύτερη θέση. Που ήταν αρκετή για να ανακηρύξει Πρωταθλητές Ευρώπης.

Οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας με Lancia Delta Integrale, βρέθηκαν στην τρίτη θέση. Τερματίζοντας παράλληλα στην πρώτη θέση μεταξύ των πληρωμάτων που συμμετείχαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Ιστορικών.

Οι Ernie Graham-Anna Graham με ένα δεξιοτίμονο Ford Escort MKII, βρέθηκαν στην τέταρτη θέση. Με ένα ακόμα Escort MKII, πέμπτοι τερμάτισαν οι James Potter-Karen Graham.

Δεύτεροι Έλληνες, στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αθανάσιος Σαμαράς με Lancia 037 Rally.

Τους ακολούθησαν οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου, που με το Ford Escort RS 1600 MKI ήταν πρώτοι στην Κατηγορία 2.

Στην όγδοη θέση και στην πρώτη θέση των 1600 κ.εκ. τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας με Toyota Celica TA22.

Οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας, βρέθηκαν στην ένατη θέση γενικής και στην πρώτη στα προσθιοκίνητα, οδηγώντας ένα Toyota Starlet EP71 Turbo. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου, με Ford Escort RS2000.

Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραΐτη με Toyota Corolla τερματίζοντας και στη δεύτερη θέση στα 1600 κ.εκ. και στην τρίτη στην Κατηγορία 2. Στη δωδέκατη θέση της γενικής, στη δεύτερη στα προσθιοκίνητα και στην τρίτη στα 1600 ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι άλλοτε Πρωταθλητές Ελλάδος, Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής, με Opel Corsa A GSi.

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις του 2024.

Οι Αχιλλέας Χριστοδούλου-Νίκος Πετρόπουλος με MITSUBISHI Lancer Evo VI, κατέκτησαν τη νίκη στο Acropolis Rally Legends. Παράλληλο αγώνα του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις, στον οποίο συμμετείχαν 10 πληρώματα. Δεύτεροι ήταν οι Πολωνοί Pawel Molgo–Maciej Marton με Subaru Impreza GT και τρίτοι οι Κυριάκος και Δημήτρης Βυτόγιαννης με Subaru Impreza.

Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Acropolis Rally Legends.

 

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2024 – Regularity

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

CUPRA Formentor VZ5: Η επιστροφή των πεντακύλινδρων κινητήρων

Το νέο CUPRA Formentor στην έκδοση VZ5 των 390 ίππων, απευθύνεται στους λάτρεις των επιδόσεων που προσφέρουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.     Η είδηση της έλευσης...

Μικρός Δακτύλιος: Μονά – Ζυγά στο κέντρο της Αθήνας

Ο Μικρός Δακτύλιος επέστρεψε στο κέντρο της Αθήνας. Δείτε ποια αυτοκίνητα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα και ποιοι δικαιούνται κάρτα ελεύθερης εισόδου και εξόδου.     Η επιστροφή...

RENAULT Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300hp: Υβριδική απογείωση – Τιμές

Με υπερσύγχρονο υβριδικό σύνολο 300 ίππων, τετρακίνηση, αποκλειστικές τεχνολογίες και ιδιαίτερο σχεδιασμό, το RENAULT Rafale Hyper Hybrid E-Tech καταφέρνει να μην θεωρείται ένα ακόμα...

FERRARI Elettrica: Το…κάστρο με τα ηλεκτρικά άλογα

Η FERRARI αποκαλύπτει σταδιακά την Elettrica, το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό supercar με 830 kW ισχύ, καινοτόμο πλαίσιο, ενεργή ανάρτηση, μεγάλη αυτονομία και υψηλές...

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πήγε «στο φεγγάρι και γύρισε», χωρίς αλλαγή μπαταρίας

Μια FORD Mustang Mach-E έχει διανύσει μέσα σε τρία χρόνια, περισσότερα από 400.000 χλμ. με την μπαταρία της να εξακολουθεί να αποδίδει σαν καινούργια.     Η...

Τι έδειξαν οι έλεγχοι για ανασφάλιστα οχήματα και τέλη κυκλοφορίας – Τα πρόστιμα

Περισσότερες από 218.000 παραβάσεις εντόπισαν οι ηλεκτρονικοί έλεγχοι για ανασφάλιστα ή οχήματα που δεν έχουν πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας.     Οι ηλεκτρονικοί, διασταυρωτικοί έλεγχοι που είχαν ανακοινωθεί,...

ALFA ROMEO Tonale: Ετοιμοπαράδοτη με έκπτωση πάνω από 4.000 ευρώ – Τιμές

Η Tonale, το μεσαίο SUV της ALFA ROMEO προσφέρεται πλέον με νέες τιμές, με την υβριδική έκδοση των 160 ίππων να ξεκινάει κάτω από...

Πως θα κερδίσετε ένα OPEL Frontera για έναν ολόκληρο χρόνο

Οι Frontera Days της OPEL συστήνουν στο κοινό το νέο SUV της μάρκας, το οποίο οδηγώντας το, μπορεί να το εξασφαλίσετε για έναν χρόνο,...