Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2024

Κοινοποίησε το άρθρο

Οι Richard Jordan-Sam Collis με FORD Escort RS 2000 ήταν οι νικητές του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις του 2024.

 

Volvo Ex30

 

Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις μας ταξίδεψε στις περασμένες δεκαετίες. Στις εποχές που θρυλικά αυτοκίνητα, «όργωναν» τα ελληνικά βουνά, σε έναν από τους σκληρότερους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.

Τώρα, το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, ήταν ο τελευταίος γύρος για το 2024, του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων. Και όπως πρέπει σε έναν αγώνα με ένα τόσο ένδοξο όνομα, τα 57 πληρώματα που συμμετείχαν πήραν εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.

Ακολούθησαν 11 διαδρομές, ιδιαίτερα απαιτητικές για τα αυτοκίνητα των περασμένων δεκαετιών. Τελικά πρώτοι στην Ιτέα έφτασαν οι Richard Jordan-Sam Collis με FORD Escort RS 2000. Η εξέλιξη, βέβαια του αγώνα στο δεύτερο σκέλος ήταν συναρπαστική. Γιατί οι πρωτοπόροι του πρώτου σκέλους, Ghislain de Mevius-Johan Jalet, αύξησαν αρχικά τη διαφορά από τους αντιπάλους τους στις πρωινές διαδρομές της Κυριακής.

Και όδευαν σε μια εύκολη νίκη. Λίγο πριν την ένατη ειδική του αγώνα, όμως, προδόθηκαν από τον κινητήρα του Mazda 323 GTX με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους.

Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, πρωτοπόροι τέθηκαν οι Tibor Erdi jnr-Istvan Kerek, με FORD Sierra RS Cosworth 4×4. Oι οποίοι τελικά δεν άντεξαν στην επίθεση των Jordan-Collis και περιορίστηκαν στη δεύτερη θέση. Που ήταν αρκετή για να ανακηρύξει Πρωταθλητές Ευρώπης.

Οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας με Lancia Delta Integrale, βρέθηκαν στην τρίτη θέση. Τερματίζοντας παράλληλα στην πρώτη θέση μεταξύ των πληρωμάτων που συμμετείχαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Ιστορικών.

Οι Ernie Graham-Anna Graham με ένα δεξιοτίμονο Ford Escort MKII, βρέθηκαν στην τέταρτη θέση. Με ένα ακόμα Escort MKII, πέμπτοι τερμάτισαν οι James Potter-Karen Graham.

Δεύτεροι Έλληνες, στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αθανάσιος Σαμαράς με Lancia 037 Rally.

Τους ακολούθησαν οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου, που με το Ford Escort RS 1600 MKI ήταν πρώτοι στην Κατηγορία 2.

Στην όγδοη θέση και στην πρώτη θέση των 1600 κ.εκ. τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας με Toyota Celica TA22.

Οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας, βρέθηκαν στην ένατη θέση γενικής και στην πρώτη στα προσθιοκίνητα, οδηγώντας ένα Toyota Starlet EP71 Turbo. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου, με Ford Escort RS2000.

Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραΐτη με Toyota Corolla τερματίζοντας και στη δεύτερη θέση στα 1600 κ.εκ. και στην τρίτη στην Κατηγορία 2. Στη δωδέκατη θέση της γενικής, στη δεύτερη στα προσθιοκίνητα και στην τρίτη στα 1600 ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι άλλοτε Πρωταθλητές Ελλάδος, Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής, με Opel Corsa A GSi.

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις του 2024.

Οι Αχιλλέας Χριστοδούλου-Νίκος Πετρόπουλος με MITSUBISHI Lancer Evo VI, κατέκτησαν τη νίκη στο Acropolis Rally Legends. Παράλληλο αγώνα του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις, στον οποίο συμμετείχαν 10 πληρώματα. Δεύτεροι ήταν οι Πολωνοί Pawel Molgo–Maciej Marton με Subaru Impreza GT και τρίτοι οι Κυριάκος και Δημήτρης Βυτόγιαννης με Subaru Impreza.

Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Acropolis Rally Legends.

 

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2024 – Regularity

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αυστηροί έλεγχοι της Τροχαίας: Σύλληψη οδηγού που κινούνταν με 230 χλμ./ώρα υπό την επήρεια...

0
Οδηγός πιάστηκε στη ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας με 230 χλμ./ώρα και θετικό αλκοτέστ. Οι εντατικοί έλεγχοι της Τροχαίας συνεχίζονται.     Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι έλεγχοι της Τροχαίας....

PORSCHE Cayenne Electric: Η νέα εποχή του εμβληματικού SUV – Τιμές

0
Με ισχύ έως 1.156 ίππους, φόρτιση σε 16 λεπτά και αυτονομία 642 χλμ. η PORSCHE Cayenne Electric θέτει νέα στάνταρ στα ηλεκτρικά SUV. Μάθετε...

Δοκιμή LEAPMOTOR T03: Το πιο οικονομικό ηλεκτρικό της αγοράς που αλλάζει το παιχνίδι στην...

0
Οδηγούμε το LEAPMOTOR Leapmotor T03, το πιο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Με αυτονομία έως 265 χλμ. πλούσιο εξοπλισμό και δελεαστική τιμή αποτελεί ιδανική...
Το Mazda 6e στην Ελλάδα

MAZDA 6e: Η ηλεκτρική επανάσταση με ιαπωνική ψυχή και premium χαρακτήρα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο MAZDA 6e εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της ιαπωνικής μάρκας με κορυφαίο σχεδιασμό, πολυτελέστατη καμπίνα και χαρακτήρα Jinba Ittai που διατηρεί τη τη...

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...