Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2024 – Regularity

Κοινοποίησε το άρθρο

Οι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπέρος, με Lancia Beta Coupe του 1974 επικράτησαν στο Regularity Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις του 2024.

 

 

Ένα ιδιαίτερο χρώμα στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις του 2024, έδωσαν τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν στην κατηγορία Regularity. Ουσιαστικά είχαν το δικό τους, ξεχωριστό αγώνα, ο οποίος περιλάμβανε 22 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας. Αλλά και 185 συνολικά μετρήσεις.

Ο αγώνας ακριβείας, που ξεκίνησε από την Ακρόπολη, αποτέλεσε τον πέμπτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity, προσελκύοντας και 15 συμμετοχές από το εξωτερικό.

Στην Ιτέα, όπου πραγματοποιήθηκε ο τερματισμός, πρώτοι βρέθηκαν οι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπέρος, οδηγώντας ένα Lancia Beta Coupe του 1974. Με 133,1 βαθμούς ποινής στο σύνολο πανηγύρισαν την πρώτη τους νίκη σε Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, κατακτώντας τη νίκη και στην Κατηγορία H.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Harald Hekerle–Brigitte Schneider που ήρθαν για άλλη μια χρονιά στη χώρα μας, αυτή τη φορά με μία BMW E10 2002 Touring του 1973.

Τρίτοι τερμάτισαν οι Georgi Andonov–Yordanka Andonova, με ένα Volvo 244 GLE του 1979. Το δίδυμο από τη Βουλγαρία, ολοκλήρωσε τον αγώνα στην πρώτη θέση της Κατηγορίας Ι.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι Ιωάννης Κατσαούνης-Ματθαίος Μανσόλας με Volkswagen Golf I του 1979.

Οι πρωταθλητές Regularity της Τουρκίας, Selim Bacioglu–Handan Bacioglu με Mercedes Benz 230/4 του 1975 τερμάτισαν πέμπτοι γενικής. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκε ο νικητής του αγώνα το 2021, Christian Crucifix, με συνοδηγό αυτή τη φορά την Jennifer Hugo. Νικήτρια του Ιστορικού Ράλι Μόντε Κάρλο φέτος. Συμμετείχαν με ένα Peugeot 205 του, κερδίζοντας παράλληλα την Κατηγορία J1.

Έβδομοι γενικής και πρώτοι στην Κατηγορία G τερμάτισαν οι Χρήστος Τσιόγκας-Σωτήρης Κολλιόπουλος με Ford Escort RS2000 MKI του 1968.

Οι Αριστοτέλης Νινιός-Στέλιος Βουδούρης με BMW E28 528i του 1984 τερμάτισαν όγδοοι γενικής και δεύτεροι στην Κατηγορία J1.

Ακολούθησαν οι Άρης Γεωργουσόπουλος-Νικόλαος Κοντοπός με Volkswagen Golf II του 1986, κερδίζοντας παράλληλα και την Κατηγορία J2. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Γεωργακόπουλος-Τάσος Δούρος με Morris Mini του 1968.

Στην Κατηγορία J3, πρώτευσαν οι Γιώργος Βαξεβανάκης-Αργύρης Μιχαλόπουλος με Toyota Celica του 1991. Στην κατηγορία Ε, πρώτοι ήταν οι Χρήστος Βλάχος-Δημήτρης Λυκογιάννης με Alfa Romeo Giulietta 750 του 1960.

Στην Κατηγορία Youngtimer οι Ιάκωβος Μελανίτης-Ανδρέας Πιταράκης με Ford Escort RS2000 του 1994, τερμάτισαν εμπρός από τους Γιώργο Κανελλόπουλο-Νικόλαο Κριτσίκη, οι οποίοι είχαν στα χέρια τους το νεότερο αυτοκίνητο του αγώνα. Μια Toyota Celica TS του 2000. Το μεγαλύτερο, σε ηλικία, αυτοκίνητο που έφτασε στον τερματισμό ήταν το MG TD του 1950, των Μπουγιούρη – Κανελλοπούλου.

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις Regularity.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FORD E-Transit Courier: Επαγγελματικός εκσυγχρονισμός

Με σύγχρονη εμφάνιση, πρακτικότητα και ανέσεις, το νέο ηλεκτρικό FORD E-Transit Courier υπόσχεται νέα δεδομένα στα συμπαγή επαγγελματικά οχήματα.     Ένα σημαντικό νέο επαγγελματικό μοντέλο έφτασε...

Τα αυτοκίνητα που πρωταγωνιστούν στην Ελλάδα, το 1ο τετράμηνο του 2025

Το PEUGEOT 2008 οδηγεί την κούρσα των ταξινομήσεων στην ελληνική αγορά στο ξεκίνημα του 2025, με τα CITROEN C3 και TOYOTA Yaris και Cross...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Διαγωνισμός με…VIP δώρα από τη HYUNDAI

Η Hyundai Ελλάς γιορτάζει τη συμμετοχή της στο Ράλι Ακρόπολις με ένα μεγάλο διαγωνισμό και συναρπαστικά δώρα.     Από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου, η…καρδιά...

NISSAN Micra 2025: «Φορτισμένη» επιστροφή (video)

Με δύο επιλογές μπαταριών και υποσχέσεις για ευχάριστες αστικές μετακινήσεις αναμένεται στην Ελλάδα, στο τέλος του 2025, το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό NISSAN Micra.     Η επιστροφή...

BYD Dolphin Surf: Η…χαρά της πόλης – Τιμές

Το Dolphin Surf είναι το πιο προσιτό αλλά και το πιο διασκεδαστικό μοντέλο της BYD, έχοντας χαρακτηριστικά που υπόσχονται ευχάριστες αστικές μετακινήσεις.       Του Ηλία Ματζαβά Συνεχίζοντας...

O Μίκυ Μάους στη Φόρμουλα-1

Ο Μίκυ Μάους και οι φίλοι του ετοιμάζονται για νέες περιπέτειες στο μαγικό κόσμο της Φόρμουλα-1.     Τα τελευταία χρόνια, η Φόρμουλα-1 έχει δει μια τεράστια...

GSE : Ηλεκτρική αναβίωση από την OPEL

Αμιγώς ηλεκτρικά θα είναι πλέον τα OPEL με τα σήματα GSE, τα οποία θα προσπαθήσουν να αποδείξουν ότι ο εξηλεκτρισμός μπορεί να είναι και...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Εκκίνηση και υπερειδική διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας

Από το Παναθηναϊκό Στάδιο θα ξεκινήσει το Ράλι Ακρόπολις του 2025, ενώ η υπερειδκή διαδρομή θα διεξαχθεί στο χώρο του Ζαππείου.     Με…θέα την Ακρόπολη θα...