Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2024 – Regularity

Κοινοποίησε το άρθρο

Οι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπέρος, με Lancia Beta Coupe του 1974 επικράτησαν στο Regularity Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις του 2024.

 

Volvo

 

Ένα ιδιαίτερο χρώμα στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις του 2024, έδωσαν τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν στην κατηγορία Regularity. Ουσιαστικά είχαν το δικό τους, ξεχωριστό αγώνα, ο οποίος περιλάμβανε 22 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας. Αλλά και 185 συνολικά μετρήσεις.

Ο αγώνας ακριβείας, που ξεκίνησε από την Ακρόπολη, αποτέλεσε τον πέμπτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity, προσελκύοντας και 15 συμμετοχές από το εξωτερικό.

Στην Ιτέα, όπου πραγματοποιήθηκε ο τερματισμός, πρώτοι βρέθηκαν οι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπέρος, οδηγώντας ένα Lancia Beta Coupe του 1974. Με 133,1 βαθμούς ποινής στο σύνολο πανηγύρισαν την πρώτη τους νίκη σε Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, κατακτώντας τη νίκη και στην Κατηγορία H.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Harald Hekerle–Brigitte Schneider που ήρθαν για άλλη μια χρονιά στη χώρα μας, αυτή τη φορά με μία BMW E10 2002 Touring του 1973.

Τρίτοι τερμάτισαν οι Georgi Andonov–Yordanka Andonova, με ένα Volvo 244 GLE του 1979. Το δίδυμο από τη Βουλγαρία, ολοκλήρωσε τον αγώνα στην πρώτη θέση της Κατηγορίας Ι.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι Ιωάννης Κατσαούνης-Ματθαίος Μανσόλας με Volkswagen Golf I του 1979.

Οι πρωταθλητές Regularity της Τουρκίας, Selim Bacioglu–Handan Bacioglu με Mercedes Benz 230/4 του 1975 τερμάτισαν πέμπτοι γενικής. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκε ο νικητής του αγώνα το 2021, Christian Crucifix, με συνοδηγό αυτή τη φορά την Jennifer Hugo. Νικήτρια του Ιστορικού Ράλι Μόντε Κάρλο φέτος. Συμμετείχαν με ένα Peugeot 205 του, κερδίζοντας παράλληλα την Κατηγορία J1.

Έβδομοι γενικής και πρώτοι στην Κατηγορία G τερμάτισαν οι Χρήστος Τσιόγκας-Σωτήρης Κολλιόπουλος με Ford Escort RS2000 MKI του 1968.

Οι Αριστοτέλης Νινιός-Στέλιος Βουδούρης με BMW E28 528i του 1984 τερμάτισαν όγδοοι γενικής και δεύτεροι στην Κατηγορία J1.

Ακολούθησαν οι Άρης Γεωργουσόπουλος-Νικόλαος Κοντοπός με Volkswagen Golf II του 1986, κερδίζοντας παράλληλα και την Κατηγορία J2. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Γεωργακόπουλος-Τάσος Δούρος με Morris Mini του 1968.

Στην Κατηγορία J3, πρώτευσαν οι Γιώργος Βαξεβανάκης-Αργύρης Μιχαλόπουλος με Toyota Celica του 1991. Στην κατηγορία Ε, πρώτοι ήταν οι Χρήστος Βλάχος-Δημήτρης Λυκογιάννης με Alfa Romeo Giulietta 750 του 1960.

Στην Κατηγορία Youngtimer οι Ιάκωβος Μελανίτης-Ανδρέας Πιταράκης με Ford Escort RS2000 του 1994, τερμάτισαν εμπρός από τους Γιώργο Κανελλόπουλο-Νικόλαο Κριτσίκη, οι οποίοι είχαν στα χέρια τους το νεότερο αυτοκίνητο του αγώνα. Μια Toyota Celica TS του 2000. Το μεγαλύτερο, σε ηλικία, αυτοκίνητο που έφτασε στον τερματισμό ήταν το MG TD του 1950, των Μπουγιούρη – Κανελλοπούλου.

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις Regularity.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FORD Puma Sound Edition: «Πάρτι» εξοπλισμού – Τιμές

Η έκδοση Sound Edition του FORD Puma διαθέτει πλουσιότατο εξοπλισμό, αλλά και ένα ηχοσύστημα κατάλληλο για… πάρτι.     Διευρύνοντας ακόμα περισσότερο την γκάμα της η FORD,...

Νέο LΥΝΚ & CΟ 01 Plug-in Hybrid – Τιμές

Ανανεωμένο αισθητικά και, κυρίως τεχνολογικά έρχεται το νέο LΥΝΚ & CΟ 01 Plug-in Hybrid.     Μια νέα, πλήρως ανανεωμένη έκδοση του 01 Plug-in Hybrid, παρουσίασε η...

LIVE TV: Goodwood Festival of Speed 2025

Παρακολουθείστε live το Goodwood Festival of Speed του 2025.     Το Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood αναμένεται να είναι φέτος ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα στην 30χρονη...

KIA EV5: Το SUV του σήμερα και του αύριο

Το KIA EX5 είναι ένα SUV της κατηγορίας C, το οποίο με την υψηλή τεχνολογία που διαθέτει, δηλώνει έτοιμο για επόμενη εποχή της ηλεκτρικής...

VOLVO EX90 με τους ήχους των Abbey Road Studios

Η VOLVO Cars παρουσίασε το Abbey Road Studios Mode, μία τεχνολογία ήχου που σχεδιάστηκε για να αποδίδει την ουσία του περιβάλλοντος των εμβληματικών στούντιο...

TOYOTA Yaris Rally2 H2: Το…μεθαύριο του WRC κινείται με υδρογόνο

Ένα αγωνιστικό Yaris Rally2, εξοπλισμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που τροφοδοτείται από συμπιεσμένο υδρογόνο ετοιμάζει η TOYOTA.     Η TOYOTA ίσως είναι η εταιρεία που προετοιμάζεται...

Δοκιμή SUZUKI Vitara 1.4 2WD Mild Hybrid: Συνεχίζει τον πρωταθλητισμό

Το διαχρονικά επιτυχημένο SUZUKI Vitara, εκσυγχρονίστηκε έχοντας στοιχεία που του επιτρέπουν να πρωταγωνιστεί και τα επόμενα χρόνια στην κατηγορία των «καθημερινών» SUV.     Του Ηλία Ματζαβά Το...

BMW M2 CS: Νέο ρεκόρ γύρου στο Nurburgring (video)

Νέο εντυπωσιακό ρεκόρ πέτυχε στην «Πράσινη Κόλαση» του Nordschleife η BMW M2 CS.     Η…παρέλαση αυτοκινήτων από τη θρυλική πίστα Nordschleife του Nurburgring συνεχίζεται. Με στόχο...