Ράλι Ακρόπολις 2024 με εκκίνηση 200 χιλιόμετρα μακριά από τον Παρθενώνα

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Με σημαντικά διαφοροποιημένη, συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια, διαδρομή θα διεξαχθεί στις αρχές του Σεπτεμβρίου το Ράλι Ακρόπολις του 2024

 

 

 

 

Το σήμα κατατεθέν του Ράλι Ακρόπολις, οι εικόνες της εκκίνησης κάτω από τον Παρθενώνα που «ταξίδευαν» την Ελλάδα σε ολόκληρη τη γη, αποτελεί πλέον παρελθόν. Τουλάχιστον για το 2024.

O εθνικός μας αγώνας, είναι πλέον υποχρεωμένος να προσαρμοστεί στις…προδιαγραφές του WRC. Και ας μην αυτό αρέσει στους πολυάριθμους θεατές. Άλλωστε, με το πέρασμα των χρόνων, τίποτα δεν θυμίζει το ένδοξο παρελθόν (video).

Έτσι, τα πλάνα της εκκίνησης το απόγευμα της Πέμπτης 5 Σεπτεμβρίου δεν θα έχουν φόντο τον «Ιερό Βράχο», αλλά τις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας!
Άλλωστε, η Λαμία αποτελεί το κέντρο του Ράλι Ακρόπολις, αφού εκεί θα βρίσκονται το service park και το αρχηγείο του αγώνα.

Οι συμμετέχοντες θα διανυκτερεύουν στην περιοχή, καθώς το πρώτο σκέλος θα εξελιχθεί την Παρασκευή, μεταξύ Φωκίδας και Ευρυτανίας. Το μήκος των τριών επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών της ημέρας, Άνω Παύλιανη, Δάφνη και Ταρζάν, θα είναι 133,96 χιλιόμετρα.

Το ίδιο απαιτητικό αναμένεται να είναι και το σκέλος του Σαββάτου. Οι πρώτοι αγωνιστικοί ήχοι θα ακουστούν στο Ρεγκίνι, με τη διαδρομή να είναι όμοια με την περυσινή Ελάτεια, αλλά με αντίθετη φορά. Στη συνέχεια τα πληρώματα θα συνεχίσουν με την ειδική διαδρομή Θήβα.

Επόμενοι σταθμοί θα είναι οι γνωστές διαδρομές των Αγίων Θεοδώρων και του Λουτρακίου, αλλά με κάποιες παραλλαγές. Η ημέρα θα κλείσει με μια νέα υπερειδική διαδρομή, λεπτομέρειες για την οποία θα ανακοινωθούν σύντομα. Αναμένεται πάντως να έχει ελεύθερη είσοδο και λογικά θα προσελκύσει πλήθος θεατών.

Τα συνολικά 303,23 αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα θα συμπληρωθούν την τελευταία ημέρα, Κυριακή, με τις ειδικές διαδρομές Οινοχώρι και Ελευθεροχώρι. Με την τελευταία να αποτελεί και την Wolf Power Stage του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2024, το οποίο θα είναι ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA για το 2024.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

SKODA Fabia 130: Η ιστορία των επιδόσεων (video)

Η επετειακή έκδοση 130, είναι το ταχύτερο SKODA Fabia παραγωγής, όλων των εποχών, ενώ δεν κρύβει τις επιρροές του από το αγωνιστικό Fabia Rally2.     H...

Φόρμουλα Ε: Αυτό είναι το μονοθέσιο της CITROEN (video)

Με το ταχύτερο ηλεκτρικό μονοθέσιο που έχει αγωνιστεί ποτέ στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ε, θα εμφανιστεί η CITROEN στις πίστες.     Η είσοδος της CITROEN στη...

DACIA Bigster mild hybrid G-140 με αυτονομία έως 1.450 χλμ. – Τιμές

Το νέο DACIA Bigster mild hybrid G-140 με κινητήρα διπλού καυσίμου, βενζίνης και υγραερίου είναι άμεσα διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, με πλούσιο εξοπλισμό...

FORD Puma Gen-Ε: Κάντε test drive και κερδίστε έκπτωση

Επισκεφτείτε το δίκτυο των επίσημων εμπόρων της FORD, πραγματοποιείστε το δικό σας test drive και επωφεληθείτε των μοναδικών προνομίων που συνοδεύουν τη δράση FORD...

Παραβάσεις και συλλήψεις για υπέρβαση των ορίων ταχύτητας

Η κατανάλωση αλκοόλ και η υπέρβαση των ορίων ταχύτητας εξακολουθούν να αποτελούν τις κακές συνήθεις αρκετών οδηγών, οι οποίοι αδιαφορούν για το νέο Κ.Ο.Κ.     Η...

Μικρός Δακτύλιος: Μονά – Ζυγά στο κέντρο της Αθήνας

Ο Μικρός Δακτύλιος επέστρεψε στο κέντρο της Αθήνας. Δείτε ποια αυτοκίνητα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα και ποιοι δικαιούνται κάρτα ελεύθερης εισόδου και εξόδου.     Η επιστροφή...

Επίσημο: Η LANCIA επιστρέφει στο WRC (video)

Η LANCIA Ypsilon Rally2 HF Integrale ανεμένεται να κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο WRC, στο Ράλι Μόντε Κάρλο του 2026.     Η πολυσυζητημένη επιστροφή της...

Ράλι Κεντρικής Ευρώπης 2025: Νικητής ο Rovanpera, πρωταθλήτρια η TOYOTA (video)

Ο ψύχραιμος Kalle Rovanpera επικράτησε στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης βάζοντας…φωτιά στη μάχη του τίτλου, ενώ η TOYOTA Gazoo Racing εξασφάλισε το πέμπτο συνεχόμενο πρωτάθλημα...