Ράλι Ακρόπολις 2024 με εκκίνηση 200 χιλιόμετρα μακριά από τον Παρθενώνα

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Volvo Ex30

Με σημαντικά διαφοροποιημένη, συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια, διαδρομή θα διεξαχθεί στις αρχές του Σεπτεμβρίου το Ράλι Ακρόπολις του 2024

 

 

 

 

Το σήμα κατατεθέν του Ράλι Ακρόπολις, οι εικόνες της εκκίνησης κάτω από τον Παρθενώνα που «ταξίδευαν» την Ελλάδα σε ολόκληρη τη γη, αποτελεί πλέον παρελθόν. Τουλάχιστον για το 2024.

O εθνικός μας αγώνας, είναι πλέον υποχρεωμένος να προσαρμοστεί στις…προδιαγραφές του WRC. Και ας μην αυτό αρέσει στους πολυάριθμους θεατές. Άλλωστε, με το πέρασμα των χρόνων, τίποτα δεν θυμίζει το ένδοξο παρελθόν (video).

Έτσι, τα πλάνα της εκκίνησης το απόγευμα της Πέμπτης 5 Σεπτεμβρίου δεν θα έχουν φόντο τον «Ιερό Βράχο», αλλά τις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας!
Άλλωστε, η Λαμία αποτελεί το κέντρο του Ράλι Ακρόπολις, αφού εκεί θα βρίσκονται το service park και το αρχηγείο του αγώνα.

Οι συμμετέχοντες θα διανυκτερεύουν στην περιοχή, καθώς το πρώτο σκέλος θα εξελιχθεί την Παρασκευή, μεταξύ Φωκίδας και Ευρυτανίας. Το μήκος των τριών επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών της ημέρας, Άνω Παύλιανη, Δάφνη και Ταρζάν, θα είναι 133,96 χιλιόμετρα.

Το ίδιο απαιτητικό αναμένεται να είναι και το σκέλος του Σαββάτου. Οι πρώτοι αγωνιστικοί ήχοι θα ακουστούν στο Ρεγκίνι, με τη διαδρομή να είναι όμοια με την περυσινή Ελάτεια, αλλά με αντίθετη φορά. Στη συνέχεια τα πληρώματα θα συνεχίσουν με την ειδική διαδρομή Θήβα.

Επόμενοι σταθμοί θα είναι οι γνωστές διαδρομές των Αγίων Θεοδώρων και του Λουτρακίου, αλλά με κάποιες παραλλαγές. Η ημέρα θα κλείσει με μια νέα υπερειδική διαδρομή, λεπτομέρειες για την οποία θα ανακοινωθούν σύντομα. Αναμένεται πάντως να έχει ελεύθερη είσοδο και λογικά θα προσελκύσει πλήθος θεατών.

Τα συνολικά 303,23 αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα θα συμπληρωθούν την τελευταία ημέρα, Κυριακή, με τις ειδικές διαδρομές Οινοχώρι και Ελευθεροχώρι. Με την τελευταία να αποτελεί και την Wolf Power Stage του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2024, το οποίο θα είναι ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA για το 2024.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MAXUS T60 MAX για εργασία και…χαρά – Τιμή

0
Το MAXUS T60 MAX είναι ένα σύγχρονο pick-up, που συνδυάζει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες κίνησης, με ανέσεις και εξοπλισμό πολυτελών μοντέλων.   To MAXUS T60 MAX,...

Η MAXUS στην Ελλάδα: Όλα τα μοντέλα και οι τιμές τους

0
Η MAXUS κάνει νέο δυναμικό ξεκίνημα στην ελληνική αγορά, έχοντας πληρέστατη γκάμα, ηλεκτροκίνητων και πετρελαιοκίνητων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.     Η MAXUS ξεκινά μια νέα εποχή στην...

Hoonigan Gymkhana 2025: O Travis Pastrana σε επικίνδυνη αποστολή (video)

0
Δείτε τον Travis Pastrana να «πετάει» κυριολεκτικά σε ένα νέο video, αντάξιο της συναρπαστικής σειράς Gymkhana.     Τα ανεπανάληπτα Gymkhana του αείμνηστου Ken Block, όσα χρόνια...

SUZUKI e Vitara: Το…κάστρο έπεσε

0
Η SUZUKI με το e Vitara μπαίνει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης με ένα σημαντικό B-SUV, διατηρώντας όμως παραδοσιακές της αξίες, όπως είναι η διάθεση...

FORD – RENAULT: Ηλεκτρική «συμμαχία»

0
Στη Βόρεια Γαλλία, από το RENAULT Group αναμένεται να κατασκευαστούν δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα της FORD, τα οποία θα κυκλοφορήσουν το 2028.   Η FORD και...

CITROEN Elo: Μικρό σπίτι σε…τροχούς (video)

0
Υπεύθυνο, προσβάσιμο, ευρύχωρο και λειτουργικό, το CITROEN Elo εξερευνά μια νέα πορεία που ανταποκρίνεται αισιόδοξα και έξυπνα στις σύγχρονες προκλήσεις.     Η CITROEN παρουσίασε το Elo,...

Φόρμουλα 1: Αυτός είναι ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής

0
Ο Lando Norris με την McLAREN κατέκτησε τον τίτλο των οδηγών για το 2025 στον τελευταίο αγώνα της Φόρμουλα-1, στο Άμπου Ντάμπι.     Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα...

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2025: Φινάλε στην Τρίπολη

0
Με εντυπωσιακές αναμετρήσεις σε όλες τις κατηγορίες ολοκληρώθηκε στην Τρίπολη το AUTOVISION Hellenic Auto GP για το 2025.   Στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης έπεσε η...