Ράλι Ακρόπολις 2024: 2η ημέρα (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Με εκπλήξεις και ανακατατάξεις στην κορυφή εξελίχθηκε η δεύτερη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις. Στην πρώτη θέση πέρασε ο Neuville με HYUNDAI i20N.

 

Volvo Ex30

 

Απρόβλεπτο όπως πάντα και, ίσως το «σκληρότερο» των τελευταίων χρόνων, το Ράλι Ακρόπολις εξακολουθεί να είναι ένας αγώνας «επιβίωσης».

Για τα πολυάριθμα απρόοπτα της πρώτης ημέρας έχετε διαβάσει στο gonews.gr.

Το πρωί του Σαββάτου ο Ott Tanak ξεκίνησε την πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας, στο Ρεγγίνι, έχοντας 21,8” διαφορά από τον Sordo. O Εσθονός όμως αναγκάστηκε δύο φορές, μέσα στην ειδική, να αλλάξει λάστιχα στο HYUNDAI i20N.

Η απώλεια χρόνου ήταν σημαντική, με αποτέλεσμα να πέσει στην τέταρτη θέση. Και τον Sordo, να περνάει στην πρώτη θέση έχοντας 7,2” πίσω του τον Neuville που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.

Η διαφορά τους αυξήθηκε στα 10,3” στη Θήβα, όπου ταχύτερος ήταν ο Ogier.
Ακολούθησε το πρώτο πέρασμα από τους Άγιους Θεοδώρους, οι οποίοι μάλλον δεν.. προστάτευσαν τον Sordo.


Γιατί 12 χιλιόμετρα πριν το τέλος, ένα κλατάρισμα του στοίχισε 50 δευτερόλεπτα. Αναγκάστηκε μάλιστα να συνεχίσει χωρίς το δεξί πίσω μέρος του αμαξώματος του i20. Το οποίο είναι από ανθρακονήματα και, μόλις το…ακουμπήσεις σπάει, όπως είπε απογοητευμένο ο Ισπανός.

Έτσι, πρώτος στη γενική κατάταξη πέρασε ο Neuville, με το…μυαλό του να πηγαίνει και στο σημαντικό προβάδισμά του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Με τις διαφορές πλέον να έχουν μεγαλώσει, στο Λουτράκι, όπου ταχύτερος ήταν ο Tanak, ο Neuville παρέμεινε στην πρώτη θέση. Και, χωρίς να ρισκάρει διατηρήθηκε και μετά το δεύτερο πέρασμα από τους Αγίους Θεοδώρους, έχοντας διαφορά 52,6” από τον Sordo.

Τον οποίο πλησίασε στα 27” ο Ogier, που όπως και στο πρώτο πέρασμα, έκανε τον ταχύτερο χρόνο. Αντίθετα ο Evans, που όπως και την πρώτη ημέρα, συνέχιζε τις…χαμηλές πτήσεις, είχε ένα τουμπάρισμα. Με αποτέλεσμα να αλλάξει το σχήμα του Yaris και τελικά να μην καταφέρει να φτάσει στη Μαλακάσα.

Το δεύτερο σκέλος του Ράλι Ακρόπολις ολοκληρώθηκε με τη μήκους 1,97 χιλιομέτρων υπερειδική διαδρομή, η οποία έγινε στην Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας. Με αρκετούς θεατές να βρίσκονται στις εγκαταστάσεις του Σ.Ε.Α. Σείριος.

Κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο ο Neuville έφυγε για τη Λαμία με διαφορά 53,7΄΄ από τον Sordo. Ακολούθησαν οι Ogier και Tanak, ενώ στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκε ο Pajari με TOYOTA GR Yaris Rally2.

Η πρώτη δεκάδα συμπληρώθηκε με τους Virves, Rossel, Kajetanowicz, Linnamae και Zaldivar. Όλοι τους με αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC2. Όπως άλλωστε και το πρώτο ελληνικό πλήρωμα. Οι Ρουστέμης – Μπακλωρής, οι οποίοι με ένα SKODA Fabia RS βρέθηκαν στη 14η θέση της γενικής κατάταξης.

Πρώτοι στην κατηγορία JuniorWRC, στην οποία όλοι συμμετέχουν με FORD Fiesta Rally 3 είναι οι Norbert και Francesca Maior.

Οι Σερδερίδης – Miclotte με FORD Puma Rally1 είναι στη 17η θέση και οι Χαλκιάς – Κομνός στην 28η με RENAULT Clio Rally3. Μεταξύ αυτών που δεν κατάφεραν να τερματίσουν το Σάββατο, ήταν οι Munster, Καρανικόλας, Κεχαγιάς και Πλάγος.

Η τελευταία ημέρα του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις θα ξεκινήσει στις 08:59 το πρωί της Κυριακής με την ειδική διαδρομή Οινοχώρι για να ακολουθήσουν δύο περάσματα από Ελευθεροχώρι. Με την τελευταία power stage να ξεκινά στις 13:15.

Δείτε εδώ τη γενική κατάταξη μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας του Ράλι Ακρόπολις.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ταξίδι στην Ισλανδία με MINI Countryman SE ALL4. Περιπέτεια στα Φιόρδ

0
Από καταιγίδες σε παγετώνες. Δείτε πώς το MINI Countryman SE ALL4 αντιμετωπίζει την πιο επικίνδυνη διαδρομή της Ισλανδίας διανύοντας 2.300 χλμ. σε αφιλόξενα εδάφη.   Η...

Αυστηροί έλεγχοι της Τροχαίας: Σύλληψη οδηγού που κινούνταν με 230 χλμ./ώρα υπό την επήρεια...

0
Οδηγός πιάστηκε στη ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας με 230 χλμ./ώρα και θετικό αλκοτέστ. Οι εντατικοί έλεγχοι της Τροχαίας συνεχίζονται.     Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι έλεγχοι της Τροχαίας....

PORSCHE Cayenne Electric: Η νέα εποχή του εμβληματικού SUV – Τιμές

0
Με ισχύ έως 1.156 ίππους, φόρτιση σε 16 λεπτά και αυτονομία 642 χλμ. η PORSCHE Cayenne Electric θέτει νέα στάνταρ στα ηλεκτρικά SUV. Μάθετε...

Δοκιμή LEAPMOTOR T03: Το πιο οικονομικό ηλεκτρικό της αγοράς που αλλάζει το παιχνίδι στην...

0
Οδηγούμε το LEAPMOTOR Leapmotor T03, το πιο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Με αυτονομία έως 265 χλμ. πλούσιο εξοπλισμό και δελεαστική τιμή αποτελεί ιδανική...
Το Mazda 6e στην Ελλάδα

MAZDA 6e: Η ηλεκτρική επανάσταση με ιαπωνική ψυχή και premium χαρακτήρα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο MAZDA 6e εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της ιαπωνικής μάρκας με κορυφαίο σχεδιασμό, πολυτελέστατη καμπίνα και χαρακτήρα Jinba Ittai που διατηρεί τη τη...

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...