Ράλλυ Ακρόπολις: Να ζήσουμε, να το θυμόμαστε…

 

 

του Νίκου Χριστόπουλου

Το ένα χτύπημα, διαδέχεται το άλλο και κάπου μάλλον θα πρέπει να σταματήσουμε να μετράμε. Οι ανακοινώσεις της ΟΜΑΕ, περί 5 διεθνών αγώνων που αιτήθηκε για το 2020 από την FIA , ήδη χαρακτηρίζονται ως όνειρα καλοκαιρινής νυκτός (το δελτίο τύπου είχε δημοσιευθεί στις αρχές Αυγούστου), μιας και ούτε οι αναβάσεις που πρότεινε έχουν συμπεριληφθεί σε κάποιο πρόγραμμα αλλά ούτε και το Ακρόπολις. Τώρα αν θα συμπεριληφθεί σε κάποιο πρόγραμμα ως αναπληρωματικό event όπως αναφέρει η ανακοίνωση που εξέδωσαν και αυτό θα το θεωρήσουν επιτυχία, μάλλον θέτουν πολύ χαμηλά τον πήχη εξ’αρχής …

Στην επιστολή λοιπόν η Ομοσπονδία ούτε λίγο, ούτε πολύ, αναφέρει για ακόμη μία φορά ότι για όλα φταίνε… οι άλλοι και οι συγκυρίες (όποιος παρακολουθεί τις ανακοινώσεις της εδώ και χρόνια για το Ακρόπολις το αντιλαμβάνεται) και σε καμία περίπτωση η ίδια και οι ενέργειες της. Το αποτέλεσμα βεβαίως είναι αυτό που απασχολεί εμάς αλλά και τους χιλιάδες φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού και συγκεκριμένα του εθνικού μας αγώνα.

Διαβάστε την ανακοίνωση της Ομοσπονδίας για τη μη συμμετοχή του Ακρόπολις στο ERC του 2020

To Παγκόσμιο Συμβούλιο του Motorsport της FIA και ο Promoter του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, Eurosport Events Limited, δεν συμπεριέλαβαν το Ράλλυ Ακρόπολις στο πρόγραμμα του ERC της επόμενης χρονιάς. Παρόλα αυτά, η ΟΜΑΕ εξετάζει σοβαρά εναλλακτική πρόταση της FIA για την προσθήκη του αγώνα ως αναπληρωματικού στο πρόγραμμα του 2020, η οποία θα ανακοινωθεί όταν οριστικοποιηθεί.

Έπειτα από διαβεβαιώσεις που είχε λάβει από την EEL το Νοέμβριο του 2018 ότι το Ράλλυ Ακρόπολις θα επέστρεφε στο πρόγραμμα του ERC το 2020, η ΟΜΑΕ εργαζόταν για τη θεσμική και οικονομική εξασφάλιση του αγώνα.

Ενώ η οικονομική εξασφάλιση επετεύχθη χάρη στην έγκαιρη και καίρια συμβολή των συνδιοργανωτών και των χορηγών του αγώνα, η προσαρμογή του θεσμικού πλαισίου στους διεθνείς κανονισμούς της FIA καθυστέρησε πέραν του χρονικού σημείου στο οποίο θα ήταν εφικτό να αναστραφεί η απουσία του Ακρόπολις από τα προγράμματα των διεθνών αγώνων του 2020.

Πιο συγκεκριμένα, η ΟΜΑΕ ήλπιζε ότι το ζήτημα του θεσμικού πλαισίου θα είχε λυθεί στη θητεία της προηγούμενης κυβέρνησης – κάτι που δεν συνέβη. Παρά το άμεσο ενδιαφέρον της νέας κυβέρνησης, η καθυστέρηση ήταν καθοριστική, και οι συμφωνίες του Promoter του ERC με άλλους διοργανωτές ήταν πια δεδομένες.

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας εξακολουθεί να διατηρεί, όπως διατηρούσε ανέκαθεν, αγαστή συνεργασία με τη FIA και με τον Promoter του ERC – και κατανοεί τις προκλήσεις που ενδεχομένως ο δεύτερος αντιμετωπίζει.

Σε κάθε περίπτωση η ΟΜΑΕ, με τις ρεαλιστικές ελπίδες της συνεχούς και έμπρακτης συμπαράστασης του Υφυπουργείου Αθλητισμού, καθώς και με την προσοχή και την επιφυλακτικότητα που αρμόζει σε ανάλογες περιστάσεις, συνεχίζει τις προσπάθειές της ώστε το Ράλλυ Ακρόπολις να βρει στο μέλλον τη θέση που του αρμόζει στο άκρως ανταγωνιστικό διεθνές στερέωμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Κλείνοντας οφείλουμε να εξάρουμε τη βούληση και το ρόλο της νέας κυβέρνησης, όπως εκφράζονται μέσα από τις ενέργειες του Υφυπουργείου Αθλητισμού όσον αφορά: στην προσπάθεια διεκδίκησης του Ράλλυ Ακρόπολις, στην ανάδειξη θεμάτων που αφορούν στην οδική ασφάλεια και συνδέονται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στην προώθηση του θεματικού τουρισμού μέσω διοργανώσεων του motorsport.

Γραφείο Τύπου ΟΜΑΕ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ