44o Ολυμπιακό Ράλι 2024

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Με νικητές τους Κύπριους Πέτρο Παντελή-Πάμπο Λαό ολοκληρώθηκε το συγκλονιστικό σε εξέλιξη 44o Ολυμπιακό Ράλι

 

 

 

Ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι, το Ολυμπιακό Ράλι, είχε έντονο συναγωνισμό έως το τέλος. Αλλά και «σκληρές» ειδικές διαδρομές, με αποτέλεσμα αρκετά από τα πληρώματα να μην καταφέρουν να τερματίσουν.

Μεταξύ αυτών ήταν και δύο από τα φαβορί για τη νίκη. Ο τέσσερις φορές νικητής του αγώνα, Ιωάννης Παπαδημητρίου με τον Χρήστο Κουζιώνη στο δεξί μπάκετ, κέρδισε τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές και βρέθηκε από νωρίς στην κορυφή. Ωστόσο, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη, καθώς στην Αλφειούσα έσπασε το ψαλίδι του SKODA Fabia RS Rally2, εγκαταλείποντας την προσπάθειά τους για δεύτερη συνεχή χρονιά στον Πύργο.

Έξοδο με το SKODA Fabia Rally2 Evo που οδηγούσαν είχαν στην Αλφειούσα και οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης με αποτέλεσμα να μην ολοκληρώσουν τον αγώνα τους, στην επιστροφή του οδηγού σε Ολυμπιακό Ράλι, έπειτα από 16 χρόνια.

Το πλήρωμα από τη Μεγαλόνησο των Παντελή-Λαού με RENAULT Clio Rally3 δεν πίεσε από την αρχή του αγώνα, οδήγησε με κατάλληλη στρατηγική και όταν είδε δύο από τους διεκδικητές της νίκης να τίθενται εκτός συνέχειας, εξαπέλυσε επίθεση. Τελικά, κατάφερε να «κλέψει» τη νίκη μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα, οδηγώντας στο όριο. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Πρωταθλητή Κύπρου του 2019 σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος.

Οι Γιώργος Αμούτζας-Ηλίας Παναγιωτούνης τερμάτισαν στη δεύτερη θέση, εντυπωσιάζοντας με τα περάσματά τους. Το πλήρωμα του FORD Fiesta Rally3 πέρασε στην πρώτη θέση στην τρίτη από τις έξι ειδικές διαδρομές. Ωστόσο δεν άντεξε στην πίεση των νικητών, υποκύπτοντας στο τέλος. Μάλιστα, το δίδυμο έκοψε ρυθμό σε σημείο που είχε έξοδο ένα προπορευόμενο όχημα στην τελευταία ειδική, ωστόσο οι αγωνοδίκες έκριναν πως η καθυστέρηση ήταν μικρή, γεγονός που δεν επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός με ένα RENAULT Clio Rally3 το οποίο «τραυματίστηκε» μετά από μια τούμπα σε μια φουρκέτα στην Αλφειούσα. Κατάφεραν, όμως, να φτάσουν στο σέρβις, όπου επισκευάστηκε και αυτοκίνητο και τελικά έφυγαν χαμογελαστοί από τον Πύργο.

Στην τέταρτη θέση του Ολυμπιακού Ράλι τερμάτισαν οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, οι οποίοι δυσκολεύτηκαν στις ειδικές διαδρομές της Ηλείας. Το πλήρωμα του μπλε FORD Fiesta Rally3 κέρδισε μία ειδική διαδρομή, έφτασε μέχρι την τρίτη θέση, ωστόσο στη συνέχεια υποχώρησε, συλλέγοντας όμως πολύτιμους βαθμούς τόσο για το πρωτάθλημα, όσο και για το νεοσύστατο θεσμό του Rally3.

Στην πρώτη τους επίσκεψη στα χώματα της Ηλείας, οι Ιταλοί Max Rendina-Emanuele Inglesi, τερμάτισαν με ένα SKODA Fabia R5 στην πέμπτη θέση χωρίς να απειλήσουν τους προπορευόμενους. Τα…μαθήματα συνεχίστηκαν και στον Πύργο για τον 24χρονο “Flandy”, ο οποίος έχοντας τον πολύπειρο Denis Giraudet στο δεξί μπάκετ του FORD Fiesta Rally3 τερμάτισε στην έκτη θέση του αγώνα.

Έβδομοι γενικής και πρώτοι στη Ν βρέθηκαν οι τοπικοί Αργύρης Τσούλος-Πάνος Σπυρογιάννης με MITSUBISHI Lancer Evo IX οι οποίοι αν και ξεκίνησαν μουδιασμένα, στη συνέχεια σκαρφάλωσαν αρκετές θέσεις στην κατάταξη, σε μια κατηγορία που σημαδεύτηκε από αρκετές εγκαταλείψεις.

Αν και βρέθηκαν να προηγούνται στην κατηγορία N στα μισά του αγώνα, οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Δημήτρης Πανούτσος στην δεύτερή τους απόπειρα με τετρακίνητο, τραυμάτισαν το MITSUBISHI Lancer Evo IX που οδηγούσαν και περιορίστηκαν στη δεύτερη θέση στην κατηγορία.

Στην τρίτη θέση της Ν και στην 15η της γενικής κατάταξης, τερμάτισαν οι Ανάργυρος Λυμπέρης-Ηλίας Καραγκούνης, οι οποίο στο τέλος είχαν ένα κλατάρισμα στο SUBARU Impreza N12.

Στην F2, ενώ όλα έδειχναν πως το δίδυμο των Πανίκου Πολυκάρπου-Γιώργου Βότση θα πετύχαινε εύκολα άλλη μια νίκη φέτος στο πρωτάθλημα, το PEUGEOT 208 Rally4 βρέθηκε εκτός δρόμου στην τελευταία ειδική διαδρομή. Μετά από αυτήν την εξέλιξη, στην τελευταία ειδική διαδρομή επικράτησαν οι τοπικοί Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας με PEUGEOT 208 R2.

Στη δεύτερη θέση, τόσο στην F2 όσο και στη C5, βρέθηκαν οι Χρύσος Παντελή-Βασίλης Κούγιας με ένα ακόμα PEUGEOT 208 R2. Το βάθρο στην F2 και στη C5 συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Παλαιοκώστας-Ανδρέας Βίγκος με ένα PEUGEOT 208 Rally4.

Την πρώτη θέση στην κατηγορία F2 E και στη C4 κατέκτησαν οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς, οι οποίοι ξεσήκωσαν τα πλήθη στα περάσματά τους με ένα πισωκίνητο TOYOTA Starlet.
Τους ακολούθησαν τόσο στην F2 E όσο και στη C4, οι Γιώργος Μανέτας-Ανδρέας Αδαμόπουλος με TOYOTA Corolla AE111.

Την τριάδα των δύο κατηγοριών συμπλήρωσαν οι τοπικοί Αναστάσιος Αναστασόπουλος-Αχιλλέας Παρασκευόπουλος που αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα με την TOYOTA Corolla AE92.

Στη C6, οι Στέφανος Γιόκαρης-Γιώργος Μουρτζούκος οδήγησαν εντυπωσιακά το TOYOTA Starlet EP91, ανέβηκαν στην κορυφή της κατηγορίας από νωρίς και πέτυχαν άλλη μια νίκη στο φετινό πρωτάθλημα.
Αθόρυβοι, αλλά αποτελεσματικοί οι Αθανάσιος Πατέας-Βασίλης Παναγόπουλος, στην πρώτη συμμετοχή του οδηγού σε Ολυμπιακό Ράλι, τερμάτισαν στη δεύτερη θέση της C6, με ένα TOYOTA Starlet EP91. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Διονύσης Κατέβας-Σπύρος Αποστολόπουλος με TOYOTA Yaris.

Αν και βρέθηκαν να προηγούνται από νωρίς στη C6 οι Τάκης Μιχαλόπουλος-Παντελής Τζαβάρας, αντιμετώπισαν στη συνέχεια πρόβλημα με το χειρόφρενο του Yaris που οδηγούσαν και υποχώρησαν στην κατάταξη.

Στην κατηγορία C3 επικράτησαν οι Γιώργος Χατζηγάκης-Ιωάννης Τόλιας οδηγώντας ένα FORD Escort MKII. Οι θεαματικοί Αναστάσιος Τσαγκαράκης-Στάθης Κουφωλιάς με BMW E30 τερμάτισαν πίσω τους, αφήνοντας τους Παναγιώτη Μπρη-Γιώργο Μικελόπουλο με FORD Escort MKII στην τρίτη θέση.

Μεταξύ των τριών πληρωμάτων που συμμετείχαν με Ιστορικά αυτοκίνητα, πρώτοι ήταν οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Παύλος Βοτζάκης με FORD Escort MKI, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Σάββα Τζιλαβή-Γιώργο Δημόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο. Οι επικεφαλής μέχρι τα μισά του αγώνα, Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αθανάσιος Σαμαράς τελικά εγκατέλειψαν από διαρροή λαδιού στη LANCIA Delta HF 4WD.

Το επετειακό 44o Ολυμπιακό Ράλι αποδείχτηκε ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα αρκετά πληρώματα να μην καταφέρουν να ανεβούν στη ράμπα του τερματισμού στην Κεντρική Πλατεία του Πύργου.

Εκτός των προαναφερθέντων, δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Γιώργος Φιλιππίδης-Craig Drew εγκαταλείποντας στην τελευταία ειδική διαδρομή από κρεμαγιέρα. Το πλήρωμα του SKODA Fabia Rally2 Evo, βέβαια, είχε χάσει από νωρίς τις όποιες ελπίδες είχε για νίκη, καθώς δέχτηκε 5 λεπτά ποινή για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων.

Έξοδο με το RENAULT Clio Rally3 στην τελευταία διαδρομή είχαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου. Εκτός δρόμου στην Αλφειούσα βρέθηκαν και οι Νίκος Βιγκόπουλος-Νίκος Ζακχαίος με RENAULTt Clio Rally3, όπως επίσης και οι μέχρι εκείνη τη στιγμή επικεφαλής της Ν, Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης με MITSUBISHI Lancer Evo IX.

Δεν κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό και οι Ντίνος Τζέμος-Νίκος Πετρόπουλος με πρόβλημα στη μετάδοση του MITSUBISHI Lancer Evo IX, οι Ηλίας και Δημήτρης Τσετσώνης με SUBARU Impreza N12, οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος-Ανδρέας Βασιλόπουλος με MG ZR 160, οι Γιώργος Ρήγας-Ιωάννης Γεωργιάδης με FORD Escort MKII, οι Ιωάννης Κασίμης-Χρυσούλα Δικοπούλου με TOYOTA Yaris και οι Ιωάννης Αθανασόπουλος-Ιωάννης Κουζούλης που τούμπαραν το TOYOTA Yaris δύο ειδικές πριν το τέλος.

Την τελική κατάταξη του 44ου Ολυμπιακού Ράλι, το οποίο διοργάνωσε το Αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ), μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.

Επόμενος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος, είναι το Ράλι Κορίνθου που θα διεξαχθεί στις 15 και 16 Ιουνίου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

HYUNDAI Ioniq 5 N: Η χαρά της οδήγησης με 650 ίππους – Τιμή

Το Ioniq 5 N είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής υψηλών επιδόσεων της HYUNDAI N, καθώς και το πρώτο όχημα παραγωγής της μάρκας...

To MG 3 Hybrid+ στην Ελλάδα – Τιμές

Κορυφαίες επιδόσεις, εντυπωσιακή ισχύ, μεγάλη χωρητικότητα μπαταρίας και αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία προσφέρει η τεχνολογία Hybrid+ του ολοκαίνουργιου MG 3         Η MG Motor αναμφίβολα είναι η...

Ήρθε το νέο FORD Puma: Εκδόσεις – Τιμές

Το ανανεωμένο FORD Puma διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού με κινητήρες από 125 μέχρι 170 ίππους       Το Puma είναι αναμφίβολα το σύγχρονο best-seller μοντέλο στην...

ALFA ROMEO Junior Veloce με 280 ίππους

Επιδόσεις που θα παραπέμπουν σε αυθεντική ALFA ROMEO υπόσχεται η κορυφαία έκδοση Veloce, της καινούργιας Junior       Η πολυαναμενόμενη ALFA ROMEO Milano, η οποία λίγες ημέρες...

Το νέο DACIA Duster στην Ελλάδα – Τιμές

Το ολοκαίνουργιο DACIA Duster είναι ένα υπερσύγχρονο αυτοκίνητο, με εντυπωσιακή εμφάνιση, πολυάριθμα ηλεκτρονικά συστήματα και διαθέσεις για...περιπέτειες       Το νέο Duster δεν είναι απλά ένα καινούργιο...

SUZUKI Vitara 2024 – Τιμές

Ανανεωμένο αισθητικά και με νέα συστήματα ασφάλειας έρχεται το SUZUKI Vitara       Το SUZUKI Vitara, είναι ένας από τους διαχρονικούς πρωταγωνιστές της κατηγορίας των «αυθεντικών» SUV....

FIAT Grande Panda: Ιστορία με μέλλον

Εμπνευσμένο από το παρελθόν, το FIAT Grande Panda είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο που υπόσχεται πρακτικότητα, εξαιρετικούς χώρους αλλά και τεχνολογία για το μέλλον     To FIAT...

BMW Σειρά 1 2024: Πότε έρχεται στην Ελλάδα – Τιμές

H τέταρτη γενιά της BMW Σειράς 1 έχει νέα σχεδίαση, αναθεωρημένη γκάμα συστημάτων κίνησης, βελτιωμένη τεχνολογία πλαισίου και ευρεία γκάμα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και...