Το Ράλι Δ.Ε.Θ. μεγάλωσε σε ηλικία, έγινε ο συμπαθητικός μεσήλικας που έχει πολλά να πει για το παρελθόν αλλά λίγα για το μέλλον. Είναι ο χτυπημένος από την κρίση καλός οικογενειάρχης που θέλει να δώσει μόνο τα καλύτερα στα παιδιά του, δεν ξέρει όμως τον τρόπο, ούτε έχει την στήριξη που είχε παλιά για να το κάνει και το κυριότερο δεν είναι πλέον τόσο συναρπαστικός όσο ήταν στα πρώτα «άντα» του. Το Ράλι Δ.Ε.Θ. είναι 51, έχει συσσωρευμένη γνώση η οποία εύκολα μπορεί να μεταδοθεί, έχει ικανούς και έμπειρους συνοδοιπόρους που κατέχουν το αντικείμενο αλλά και χιλιάδες φίλους που το στήριξαν διαχρονικά. Το Ράλι Δ.Ε.Θ. έγινε 51 και όλα γύρω του τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα ενώ αυτό στην προσπάθειά του να κρατήσει βηματισμό αφήνει να φανεί η κόπωση.
Το 51ο Ράλι Δ.Ε.Θ. με 24 συμμετοχές, τρεις λιγότερες από το περσινό χρυσό επετειακό, έδειξε πως δεν χρειάζεται να γίνουν εκπτώσεις στην ασφάλεια ώστε να έρθει ο κόσμος στο βουνό. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυριαρχούσαν οι μαγικοί αριθμοί 1-3-5 που δήλωναν πως η πλειοψηφία των θεατών θα είναι στην 1η, την 3η και την 5η ειδική διαδρομή του αγώνα διότι πολύ απλά η φιλική προς τον χρήστη σχεδίαση πρόσφερε θέαμα με ελάχιστες μετακινήσεις και κυρίως μηδενικό εγκλωβισμό. Το 51ο Ράλι Δ.Ε.Θ. δίδαξε πως ο καλός σχεδιασμός λειτουργεί θετικά, πως ο χρόνος όλων είναι πολύτιμος και πως θα στον διαθέσουν αν τηρούνται από την συνέντευξη τύπου μέχρι και την απονομή των κυπέλων τα λεχθέντα.
Στο 51ο Ράλι Δ.Ε.Θ. δήλωσαν συμμετοχή 24 πληρώματα, πέρασαν τα 21 από την ράμπα εκκίνησης και 15 από την ράμπα τερματισμού. Οι Τσολακίδης Σωκράτης – Δήμου Χάρης με Skoda Fabia R5 ήταν κυρίαρχοι του παιχνιδιού από την πρώτη στιγμή και άνευ ανταγωνισμού όπως μαρτυρούν οι χρόνοι. Δεύτεροι γενικής και πρώτοι C2, με διαφορά 4 δευτερολέπτων από τους τρίτους γενικής και δεύτερους στην C2 Καρπάνο Νίκο – Καρπάνο Δημήτρη, οι Αναπολιωτάκης Γιώργος – Τσιούκας Αθανάσιος αμφότεροι με Mitsubishi Lancer Evo X. Στην τέταρτη θέση γενικής, πρώτοι F2 και C3 τερμάτισαν οι Κωνσταντινίδης Ιωάννης – Κωνσταντινίδης Ευάγγελος με Citroen ZX 16V οι οποίοι απειλήθηκαν μόνο προς στο τέλος από τους πέμπτους γενικής, δεύτερους F2 και C3 Κτιστάκη Δημήτρης – Κτηστάκη Εμμανουήλ με Peugeot 306 S16 BASE. Στην έκτη θέση γενικής, τρίτη F2 και C3 τερμάτισαν οι Πλάγος Ιωάννης – Ρέντης Αλκιβιάδης με Honda Civic Type R. Οι Θεοφανίδης Σίμος – Μαύρος Λευτέρης έδωσαν την μάχη τους και κατάφεραν τελικά να τερματίσουν το Peugeot 207 RC στην έβδομη θέση γενικής με τους Ζάχο Αστέριο – Γαζγάζη Παναγιώτη και Peugeot 106S16 στην όγδοη θέση γενικής και πρώτη C6. Την δεκάδα γενικής συμπλήρωσαν οι Σταματάκης Ευστράτιος _ Πουλάκης Γιώργος με Peugeot 106 Rally και Μπαξεβανάκης Αντώνης – Ρεντζούλης Μιχάλης με Toyota Yaris. Τα πέντε πληρώματα που συμπλήρωσαν την οριστική κατάταξη είναι οι Μπακιρτζόπολους Γιώργος – Θωμόπουλος Στέλλιος με Peugeot 206 RC, Αγγελίδης Γιώργος – Τερζόπουλος Στράτος με Renault Clio Sport, Δημητρίου Αλέξανδρος – Δημητρίου Ευάγγελος με Peugeot 106S16, Ξανθόπουλος Ιωάννης – Στοϊλας Ιωάννης με Alfra Romeo Alfasud και τέλος οι Δήμου Γιώργιος – Κορίνθιος Γρηγόριος με Renault Clio Sport 2.0
Εκτός κατάταξης τέθηκαν λόγω μηχανικής βλάβης οι Καλούδης Άκης – Τοπάζης Σάκης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, οι Γεροδήμος Γιώργος – Γρηγορίου Σωτήρης με Opel Astra OPC, οι Περάκης Ανδρέας – Κουρουγκιαούρης Κωνσταντίνος με Peugeot 206 XS, οι Δήμος Αλέξανδρος – Ντίτορας Αθανάσιος με Citroen Saxo VTS, οι Σταυρίδης Μιχαήλ – Παρταλιός Δημήτρης με Peugeot 206 RC, οι Γαλάνης Ιωάννης – Κατσιώνης Θεόφιλος με Renault Clio Sport 2.0 και οι Πάζης Σωκράτης – Σιδέρης Χρήστος με Nissan Micra K12 μετά από έξοδο στην ε.δ.3.
Το 51ο Ράλι Δ.Ε.Θ. άρεσε παρά τις ελάχιστες συμμετοχές, έδωσε όμως τροφή για συζήτηση όπως για παράδειγμα πως θα μπορούσε επιτέλους να υιοθετηθεί μια πιο θεατοκεντρική προσέγγιση του αγώνα και πως ια κεφαλαιοποιηθεί το γεγονός πως διοργανώθηκε ταυτόχρονα με την πιο πετυχημένη Δ.Ε.Θ. της τελευταίας εικοσαετίας. Γ.Π.
φωτογραφίες: gpimages / gonews.gr