Eπίσημο: Η FIA επιβεβαιώνει αγωνιστικά 1000 ίππων στο WEC

Συγκεκριμένα η επίσημη ανακοίνωση της FIA επιβεβαιώνει πως για το 2020 τα αγωνιστικά που θα συμμετάσχουν στον 24ωρο αγώνα του Le Mans θα είναι hypercars των 965 ίππων. Το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής ή  World Endurance Championship ή WEC της FIA αλλάζει εντελώς με την συμμετοχή των προαναγγελθέντων υψηλών επιδόσεων υβριδικών αγωνιστικών που εμφανισιακά  δεν θα απέχουν πολύ από την πραγματικότητα στους δρόμους.

Σκοπός είναι να υπάρχει μια σχετική ταύτιση των αγωνιστικών που θα βλέπουν οι θεατές στους αγώνες αντοχής με την πραγματικότητα καθώς τα τελευταία χρόνια σχεδιαστικά απομακρύνθηκαν πολύ από αυτήν. Στα πιο τεχνικά η FIA αναφέρει πως θα διαθέτουν ένα μόνο υβριδικό σύστημα στον εμπρός άξονα απόδοσης 200kW περίπου 268 ίππους, θα ζυγίζει 70 κιλά η μπαταρία,  50 κιλά ο ηλεκτροκινητήρας  και πως η εξέλιξη του συστήματος  δεν μπορεί να κοστίζει πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ.

Όσο για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης θα παράγει 679 ίππους, θα ζυγίζει το λιγότερο 180 κιλά, θα δηλώνεται συγκεκριμένος αριθμός κινητήρων και θα υπάρχουν αυστηροί  περιορισμοί σε θέματα εξέλιξης ώστε να μην ξεφεύγουν οικονομικά οι ομάδες. Υπολογίζεται πως το κόστος θα ανέρχεται στα 20 εκατομμύρια ευρώ ανά σαιζόν  για μια συμμετοχή στο πρωτάθλημα.

Ένα πρωτότυπο και πρωτόγνωρο νέο μέτρο θα είναι το «success ballast» δηλαδή το έρμα επιτυχίας που σημαίνει πως  θα προστίθεται βάρος από 0.5 έως 50 κιλά ως επιπλέον έρμα ανταγωνισμού μέχρι να εξισορροπήσουν τα πράγματα. Τέλος η  FIA βρίσκεται σε αναζήτηση ονόματος ή έχει βρει όνομα αλλά το κρατάει μυστικό.