Μάζεπιν: “Χρησιμοποιώ σένσορες-ανιχνευτές ψεύδους στην προπόνηση, πόνεσα στον λαιμό στο πρώτο τεστ της F1”

Κοινοποίησε το άρθρο

Σε ένα κομμάτι της προπόνησης του, ο οδηγός της HAAS, Νικίτα Μάζεπιν χρησιμοποιεί τους ίδιους σένσορες με τον ανιχνευτή ψεύδους για να τον βοηθήσουν στον έλεγχο του στρες.

Ο Ρώσος οδηγός, Νικίτα Μάζεπιν αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του, την φετινή σεζόν στην HAAS, όπως και ο team-mate του, Μικ Σουμάχερ.

Ο Μάζεπιν πέρσι νίκησε δύο αγώνες στην F2, είχε τέσσερις δεύτερες θέσεις, ενώ τερμάτισε πέμπτος στην γενική κατάταξη, σε σχέση με την σεζόν του 2019 που είχε μόλις 11 πόντους και επεσήμανε σε πρόσφατες δηλώσεις του ότι οι προπονητές του, του έδωσαν θάρρος, κίνητρο και δυναμική το 2019 και για αυτό το λόγο συνεχίζει να δουλεύει μαζί τους και στην Formula 1.

Ο Ρώσος οδηγός της HAAS μίλησε στο Match TV και ανέφερε στο Motorsport.com ότι: “Αφού απέτυχα απόλυτα το 2019, αποφασίσαμε να ανασυνταχθούμε κατά 90% στο πλάνο. Άλλαξα δύο προπονητές: τώρα έχω ένα, ένα φυσιοθεραπευτή, που είναι επαγγελματίας και ένα προπονητή, που είναι υπεύθυνος για την φυσική μου κατάσταση. Και έχω πλάνο να πάω στην F1 μαζί τους- με τους ανθρώπους που “με μεγάλωσαν στα πόδια τους” στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και πρέπει πραγματικά να προσπαθήσω να πετύχω και τα επόμενα χρόνια”.

 

Ο Μάζεπιν συνέχισε λέγοντας ότι: “Δούλευα με έναν Ιταλό τα τελευταία τρία χρόνια, που επίσης ήταν στην ομάδα της Φερράρι. Κάνουμε προετοιμασία με τους ίδιους σένσορες, που χρησιμοποιούνται στους ανιχνευτές ψεύδους. Με αυτούς τους σένσορες, μαζεύεις πολλές πληροφορίες από το σώμα σου και προσπαθείς να τους ελέγξεις με την αναπνοή σου και με άλλα πράγματα ώστε να μειώσεις το άγχος σε στιγμές έντονης πίεσης στην αρχή του αγώνα ή στο τέλος του αγώνα, όταν δίνουμε μάχες για να κρατήσουμε την θέση μας”.

O Ρώσος οδηγός είχε κάνει τεστ παλαιότερα με μονοθέσια των Force India και Mercedes και ο Ρώσος οδηγός θυμήθηκε ότι το 2016 στο πρώτο του τέστ με την Force India σταμάτησε νωρίς λόγω πόντου στο λαιμό.

Ο Μάζεπιν επεσήμανε ότι: “Η εστίασή είναι στο λαιμό μου. Μιλάμε σχετικά με τα πρώτα τεστ της Formula 1- και ότι έπρεπε να σταματήσω πιο νωρίς γιατί πονούσα. Είναι η αίσθηση που έχεις όταν φρενάρεις μετά από μια μεγάλη ευθεία. Νιώθεις ότι χτύπησες σε τοίχο, γιατί τα μονοθέσια είναι τόσο καλά στο φρενάρισμα”.

Επιμέλεια: Άρης Κατσίδης