To M-Sport Ford Puma Rally1 αποκαλύπτεται

Ford Puma Rally1

Η Ford παρουσίασε για πρώτη φορά το εξηλεκτρισμένο M-Sport Ford Puma Rally1 με ένα βίντεο που γυρίστηκε εκεί και κυριολεκτικά… ηλεκτρίζει.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

πατάκια αυτοκινήτου

Πατάκια αυτοκινήτου: Πρακτικά Tips φροντίδας και περιποίησης

Τα πατάκια αυτοκινήτου είναι από τα βασικά αξεσουάρ που πρέπει να διαθέτει το αυτοκίνητο σου, αφού εκτός από την άνεση που προσφέρουν σε σένα...
Hyundai IONIQ 5

Το Hyundai IONIQ 5 ανακηρύχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022» από το Company Car Today

Το Hyundai IONIQ 5 κατέκτησε την κορυφή της λίστας των 100 οχημάτων του εξειδικευμένου Βρετανικού περιοδικού εταιρικών στόλων Company Car Today Το Hyundai IONIQ 5...
ENYAQ COUPÉ iV

SKODA ENYAQ COUPÉ iV – ένα νέο μέλος στην γκάμα ENYAQ iV

Το ENYAQ COUPÉ iV αποτελεί τη νέα προσθήκη στην οικογένεια ηλεκτρικών μοντέλων ENYAQ iV της SKODA με δύο μεγέθη μπαταριών, τέσσερα επίπεδα ισχύος από...

To M-Sport Ford Puma Rally1 ακολουθεί τα χνάρια του Ford Fiesta WRC, το οποίο εξασφάλισε τρεις τίτλους στο WRC μετά την εμφάνισή του το 2017.

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford εισάγει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης επόμενης γενιάς που ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα και την ρολάρισμα και την αποθηκεύει σε μια μπαταρία 3,9 kWh, πριν τη χρησιμοποιήσει για να υποστηρίξει τον κορυφαίο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα EcoBoost των 1,6 λίτρων EcoBoost με επαναλαμβανόμενες «τονωτικές ενέσεις» διάρκειας έως και τριών δευτερολέπτων μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα 100 kW.

Ford Puma Rally1

Το Μ-Sport Ford Puma Rally1 μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το ηλεκτροκίνητο σύστημά του για την κίνηση μέσα σε πόλεις, το service park καθώς και σε επιλεγμένα τμήματα μεταξύ των ειδικών διαδρομών χρησιμοποιώντας αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας μια εξωτερική πηγή στα ειδικά σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, με μια επαναφόρτιση να διαρκεί περίπου 25 λεπτά. Με βάρος 95 κιλά, το υβριδικό σύστημα ψύχεται με υγρό και αέρα και βρίσκεται μέσα σε ένα εξαιρετικά ανθεκτικό περίβλημα για να αντέχει τόσο στην πρόσκρουση όσο κα στις δυνάμεις g που αναπτύσσονται σε περίπτωση ατυχήματος.

Ford Puma Rally1Η έκδοση δρόμου του Ford Puma χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης 1.0 EcoBoost με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt που συμβάλει στην αύξηση της οικονομίας αλλά και της οδηγικής απόλαυσης . Μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με ιμάντα ανακτά ενέργεια για να φορτίσει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt, και λειτουργεί επίσης ως κινητήρας παρέχοντας υποβοήθηση ροπής που μπορεί να βοηθήσει στην εξοικονόμηση καυσίμου ή στη βελτίωση της απόδοσης, ανάλογα με το σενάριο οδήγησης.

Η Ford επενδύει στον ηλεκτροκίνηση και νωρίτερα φέτος ανακοίνωσε ότι το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα έχουν τη δυνατότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων, είτε ως πλήρως ηλεκτρικά είτε ως plug-in υβριδικά, έως τα μέσα του 2026, ενώ έως το 2030 θα πραγματοποιηθεί η πλήρης μετατόπιση σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.