Δοκιμή: Skoda Fabia Monte Carlo 1.0

SKODA FABIA. Ένα μοντέλο που ίσως να μην το έχουμε αντιληφθεί αλλά βρίσκεται πλέον στην 3η γενιά της, πρόσφατα ανανεώθηκε όπως σας είχαμε γράψει εκ βάθρων και με αιχμή του δόρατος τη Monte Carlo, μία σπορ και με έντονο το χαρακτήρα της εξατομίκευσης έκδοση, φιλοδοξεί – όχι άδικα – να καταλάβει μία κορυφαία θέση στην κατηγορία των compact μοντέλων.

Είναι από τα μοντέλα που μπορεί να μην “χτυπάει” τις πρώτες θέσεις στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των “μικρών” που στην χώρα μας είναι ίσως και η εμπορικότερη, αλλά πρέπει να αναφέρουμε ότι η πορεία της είναι αξιοπρόσεκτη μιας και έχει καταφέρει πωλήσεις περισσότερες από 4.000.000 μονάδες από το 1999 που την πρωτογνωρίσαμε.

Εξωτερικό – έκδοση με γνώμονα το lifestyle, με σπορ χαρακτήρα. 

Και λίγο ιστορία για να μπούμε στο κλίμα της συγκεκριμένης έκδοσης. Το όνομα Monte Carlo υποδηλώνει την παράδοση αγώνων αυτοκινήτων. Το Ράλλυ του Monte Carlo, που διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 1911, είναι το παλαιότερο γεγονός στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος αυτή τη στιγμή και η ειδική διαδρομή ‘Sisteron’ είναι πλέον θρυλική. Δεν είναι τυχαίο που η SKODA FABIA MONTE CARLO βάζει επίσης πάνω από όλα τον σπορ χαρακτήρα.

Η επανασχεδιασμένη μάσκα και η οροφή διατίθενται σε σπορ μαύρο χρώμα, όπως και το χείλος δυο τμημάτων του μπροστινού σπόιλερ κάτω από τον μπροστινό προφυλακτήρα, οι εξωτερικοί καθρέφτες και οι βασικοί τροχοί αλουμινίου 16 ιντσών Italia. Ο επανασχεδιασμένος διαχύτης συνεχίζει τις σπορ πινελιές στο πίσω μέρος. Ένα έμβλημα MONTE CARLO κυριαρχεί σε κάθε μια από τις κολόνες Β στα μαρσπιέ των θυρών. Τα πλαϊνά μαρσπιέ διατίθενται σε μαύρο χρώμα.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό για την SKODA FABIA MONTE CARLO περιλαμβάνεται μια πανοραμική γυάλινη οροφή και μια γκάμα μαύρων τροχών αλουμινίου. Οι τροχοί Torino έχουν διάμετρο 17 ίντσες, οι μαύρες γυαλισμένες ζάντες Vega είναι οι πρώτοι τροχοί 18 ιντσών για την έκδοση hatchback. Η SKODA FABIA MONTE CARLO μπορεί να εξοπλιστεί με οποιονδήποτε από τους κινητήρες της γκάμας.

Εσωτερικό – υλικά υψηλής ποιότητας, σπορ και αναβαθμισμένη εμφάνιση. 

Το μαύρο χρώμα κυριαρχεί επίσης στο εσωτερικό, καθώς χρησιμοποιείται για παράδειγμα για την οροφή, τις κολόνες και την κεντρική κονσόλα. Κόκκινες διακοσμητικές ραφές στα υποβραχιόνια των μπροστινών θυρών και στο μπροστινό κεντρικό υποβραχιόνιο κάνουν πιο ευχάριστη την ατμόσφαιρα. Ο φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος στην κεντρική κονσόλα είναι νέο στοιχείο. Η εμφάνιση σε ανθρακί του πίνακα οργάνων παραπέμπει επίσης σε πιο αγωνιστικές συνθήκες. Τα καλύμματα δέρματος σε ανθρακί και οι ραφές σε λευκό χρώμα αντίθεσης χαρακτηρίζουν τα σπορ καθίσματα. Τα ραδιόφωνο Blues του βασικού εξοπλισμού παρέχει εξαιρετικής ποιότητας ήχο.

Η νέα SKODA FABIA δεν θα μπορούσε παρά να συνεχίσει τιμολογιακά την παράδοση που έχει κτίσει το μοντέλο: κορυφαίο σε κάθε περίπτωση value for money σε συνδυασμό με ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία, που στην ανανεωμένη έκδοση έχουν εμπλουτιστεί με συναρπαστικό design, άφθονη τεχνολογία και hi-tech συνδεσιμότητα.