Στις πλαγιές της Πάρνηθας με Nissan Micra N-Sport

Micra N-Sport

Η Nissan ανανεώνει το Micra στα σημεία διατηρώντας το επίκαιρο και ανταγωνιστικό. Για τις ανάγκες της δοκιμής είχαμε στην κατοχή μας την πιο «άγρια» έκδοση N-Sport με τις δυναμικές πινελιές και το επιθετικό ύφος!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MAZDA CX-60 PHEV : Ήρθε στην Ελλάδα

  Το πιο σημαντικό της σύγχρονο μοντέλο παρουσίασε η MAZDA. Πρόκειται για το κατασκευασμένο στην Ιαπωνία CX-60 PHEV, το οποίο αποτελεί το πρώτο Plug-in...

Ράλι Ακρόπολις 2022: Κυριαρχία της HYUNDAI

  Ήταν το 1989, όταν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι κυριαρχούσε η LANCIA με τις θρυλικές Delta Integrale. Η ιταλική ομάδα εκείνη τη χρονιά έκανε...

VIDEO : Ράλι Ακρόπολις 1998

  Aς θυμηθούμε τι έγινε στο Ράλι Ακρόπολις του 1998. Τότε που συμμετείχαν πολλοί Έλληνες αγωνιζόμενοι, στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κυριαρχούσε ο αείμνηστος Colin Mc...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου 

Γνωριμία

Το Micra είναι το αυτοκίνητο που εκπροσωπεί την Nissan στην δημοφιλή κατηγορία B. Παράγεται από το 1982 και πλέον διανύει την πέμπτη του γενιά.

Εξωτερική Σχεδίαση 

Το νέο Nissan Micra δείχνει πιο ώριμο από ποτέ, πιο μοντέρνο και περισσότερο εξευρωπαϊσμένο. Συνολικά η σιλουέτα του χαρακτηρίζεται από έντονες ακμές. Το μπροστινό μέρος εναρμονίζεται με το Family Look της εταιρείας, φέροντας την χαρακτηριστική V Motion μάσκα. Τα μεγάλα φωτιστικά σώματα ξεκινούν από τα όρια της μάσκας και αγκαλιάζουν τα φτερά, δίνοντας του ένα επιθετικό και άγριο ύφος, το οποίο σε συνδυασμό με τα νεύρα στο καπό, αποπνέουν δυναμισμό!

Micra N-Sport

Το πλαϊνό μέρος διακρίνεται για τις έντονες ανοδικές γραμμές και για τα ευδιάκριτα νεύρα εμπρός και πίσω που το καθιστούν εύκολα αναγνωρίσιμο και φυσικά ξεχωρίζουν οι πίσω πόρτες με την κρυφή λαβή, δίνοντας του την χάρη ενός τρίθυρου αμαξώματος και την πρακτικότητα ενός πεντάθυρου.

Το πίσω μέρος είναι το πιο συντηρητικό με απλές γραμμές και έντονες ακμές. Η πέμπτη πόρτα είναι σχεδόν κάθετη, συμβάλλοντας στην πρακτικότητα.

Γενικά η Nissan προίκισε το Micra με μια ιδιαίτερη μυώδη σιλουέτα που το καθιστά εύκολα αναγνωρίσιμο, προσδίδοντας του μοναδική προσωπικότητα!

Micra N-Sport

Εσωτερικό 

Η ιαπωνική εταιρεία φρόντισε με επιμέλεια το εσωτερικό του αυτοκινήτου, δημιουργώντας έναν ευχάριστο διάκοσμο. Η χρήση εκτεταμένων μαλακών υλικών αυξάνει την αίσθηση ποιότητας, η οποία ενισχύεται με την πολύ καλή συναρμογή!

Μπαίνοντας μέσα σε κερδίζει η όψη του ταμπλό, αφού η ιαπωνική εταιρεία το επένδυσε με μαλακό ύφασμα που θυμίζει βελούδο. Ιδιαίτερα στην έκδοση N-Sport που είχαμε στην κατοχή μας ξεχωρίζουν οι δερμάτινες και οι νίκελ πινελιές στο τιμόνι, στον λεβιέ στο χειρόφρενο και στους αεραγωγούς, δημιουργώντας μια σπορτίφ ατμόσφαιρα.

Micra N-Sport

Κεντρικά στο ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής 7 ιντσών του ιδιαίτερα απλού συστήματος ψυχαγωγίας συμβατού με Apple CarPlay και Android Auto. Στο καντράν πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο πίνακας οργάνων αυστηρά αναλογικός και ευδιάκριτος.

Τα καθίσματα είναι εστιασμένα στην άνεση προφέροντας καλή στήριξη του σώματος των επιβατών. Τέλος η εργονομία βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, ενώ ο χώρος αποσκευών των 300 λίτρων, καλύπτει και με το παραπάνω τα όρια της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Κινητήρας 

Το Nissan Micra φοράει τον ανανεωμένο τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.0 λίτρου απόδοσης πλέον 92 ίππων, αφού έχασε 8 άλογα ώστε να συμμορφώνεται με τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro 6d. Ωστόσο παραμένει ζωηρό και νευρικό χάρη στην ροπή των 160 Nm που αποδίδονται ήδη από το φάσμα των 2.000-3.750 σ.α.λ και σε συνδυασμό με την καλή κλιμάκωση του 5ταχυτου μηχανικού κιβωτίου.

Micra N-SportΣτον δρόμο 

Από την θεωρία περνάμε στην πράξη για να δούμε την οδική συμπεριφορά του ανανεωμένου Nissan Micra σε πραγματικές συνθήκες.

Στην πόλη αποδεικνύεται ο ιδανικός σύντροφος, εξαιρετικά ευέλικτο εντός του αστικού ιστού χάρη των συμπαγών διαστάσεων, του μικρού κύκλου στροφής 10.3 m αλλά και του νευρικού κινητήρα. Το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται στις αστικές ανάγκες, όπως υπόσχεται ως ένα μοντέλο της κατηγορίας B.

Στο επαρχιακό και ορεινό δίκτυο θα αναδειχθεί το στιβαρό πλαίσιο και σε συνδυασμό με την σωστή ρύθμιση της ανάρτησης η σταθερότητα στον δρόμο είναι εγγυημένη. Ευχάριστο στον δρόμο και διασκεδαστικό στις απότομες στροφές, δεν θα προβληματίσει και θα κινηθεί με ευκολία ακόμα και σε μεγάλες ανηφόρες χάρη στο νεύρο και στην ελαστικότητα του χαμηλόροπου κινητήρα.

Στον αυτοκινητόδρομο παραμένει σταθερό και στις υψηλές ταχύτητες, προσφέροντας αίσθηση ασφάλειας. Ιδανικό για άνετο ταξίδι αφού παρέχει εξαιρετική ηχομόνωση στην καμπίνα και καλή στήριξη των επιβατών, θυμίζοντας αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

Γενικά το ανανεωμένο Nissan Micra είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση, είτε πρόκειται να κινηθεί εντός του αστικού ιστού, είτε στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο.

Θέση Μόλα – Πάρνηθα 

Σε υψόμετρο 1.060 μέτρων και σε απόσταση μιας ώρας από το κέντρο της Αθήνας, στην βορειοανατολική πλευρά του Εθνικού Δρυμού της Πάρνηθας, βρίσκεται ένα ιδιαίτερης ομορφιάς σημείο που θυμίζει τα Αλπικά τοπία της Ελβετίας. Πρόκειται για την Θέση Μόλα στην Πάρνηθα. Ανεβαίνοντας την Λεωφόρο Πάρνηθας και περνώντας τα γνωστά καταφύγια Μπάφι και Φλαμπούρι, συνεχίζουμε την πορεία μέχρι να στρίψουμε δεξιά στην πρώτη διασταύρωση. Εκεί ανακαλύπτουμε έναν πραγματικό παράδεισο.

Εκεί υπάρχουν πολλές μικρές και μεγάλες πεζοπορικές διαδρομές, αλλά και πολλά ξέφωτα μέσα στο ελατοδάσος, ιδανικά για χαλάρωση και πικ – νικ. Η διαδρομή φτάνει μέχρι το ιστορικό βυζαντινό εκκλησάκι του Αγίου Πέτρου με την όμορφη θέα.

Εκτός από την όμορφη φύση και το καθαρό οξυγόνο, η διαδρομή είναι γεμάτη με πετρόκτιστες πηγές, θυμίζοντας τοποθεσία εκτός Αττικής.

 

Σε ποιους απευθύνεται 

Όπως κάθε αυτοκίνητο της κατηγορίας B καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης, εστιάζοντας στην κίνηση μέσα στην πόλη, αλλά παράλληλα είναι ικανό και για ασφαλή ταξίδια. Οι χώροι του είναι επαρκέστατοι για μια τετραμελή οικογένεια. Το Nissan Micra είναι για όσους επιθυμούν ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο στην σωστή τιμή. Για όσους επιζητούν ένα ποιοτικό και ασφαλές value for money αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση.

Συμπέρασμα 

Το Micra είναι προικισμένο με όλα τα διαχρονικά πλεονεκτήματα των αυτοκινήτων Nissan. Δηλαδή ποιοτικό, ασφαλές και εστιασμένο στην σωστή σχέση τιμής / αξίας. Σε όλα αυτά τα στοιχεία θα πρέπει να εντάξουμε την ριζοσπαστική και μοντέρνα σχεδίαση που φέρουν όλα τα νέα Nissan, αφήνοντας στο παρελθόν το συντηρητικό πρόσωπο της εταιρείας.

Ιδιαίτερα η έκδοση N-Sport της δοκιμής μας διαθέτει σπορ πινελιές ενισχύοντας τον δυναμικό χαρακτήρα, ο οποίος σε συνδυασμό με την «Total Black» εμφάνιση (μαύρο χρώμα, μαύρες ζάντες, φιμέ πίσω κρύσταλλα) του προσδίδουν ένα επιθετικότερο και πιο άγριο προφίλ!

Αν έπρεπε να το χαρακτηρίσω με δύο λέξεις, θα έλεγα πως πρόκειται για το πιο “Rock” και ασυμβίβαστο μοντέλο της μικρής κατηγορίας.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά 

ΑΜΑΞΩΜΑ
ΤύποςHatchback
Καθίσματα5
Πόρτες5

 

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
Κατανάλωση καυσίμου – Μικτός κύκλος5.4-5.7 l/100 km*
Εκπομπές CO2124 – 130 g/km
Τύπος καυσίμουΒενζίνη
Προδιαγραφές ΚαυσαερίωνEuro 6d – TEMP

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Ισχύς92 Hp @ 5000 σ.α.λ.
Ονομαστική ροπή του κινητήρα160 Nm @ 2750 σ.α.λ.
Θέση του κινητήραΕμπρός, εγκάρσια
Κυβισμός κινητήρα999 cm3
Αριθμός κυλίνδρων3
Θέση των κυλίνδρωνσε σειρά
Διάμετρος κυλίνδρου72.2 mm
Διαδρομή εμβόλου81.3 mm
Βαθμός συμπίεσης9.5
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο4
Σύστημα καυσίμουΨεκασμός πολλαπλών σημείων
Αναρρόφηση κινητήραΣτροβιλοσυμπιεστής
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα11.8 δευτ
Τελική Ταχύτητα178 km/h

 

ΟΓΚΟΙ & ΒΑΡΗ
Βάρος1060-1105 κιλά
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο445-490 κιλά
Ελάχιστος όγκος χώρου αποσκευών300 l
Μέγιστος όγκος χώρου αποσκευών1004 l
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμων41 l
Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης με φρένα (12%)1200 κιλά
Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα555 κιλά
Μέγιστο φορτίο στήριξης75 κιλά

 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος3999 mm
Πλάτος1743 mm
Ύψος1455 mm
Μεταξόνιο2525 mm
Ελάχιστη διάμετρος στροφής (διάμετρος στροφής)10.3 m

 

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ 
ΚίνησηΣτους μπροστινούς τροχούς
Αριθμός ταχυτήτων (μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων)5
Εμπρός φρέναδίσκοι
Πίσω φρένατύμπανο
Βοηθητικά συστήματαABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Τύπος διεύθυνσηςΤσουκράνια διαχείρισης (με δόντια)
Σύστημα ΔιεύθυνσηςΗλεκτρικό Τιμόνι
Τροχοί205/45 R17

*Μετρήσεις Nissan

Τιμολογιακά η έκδοση N-Sport της δοκιμής ξεκινάει από τις €17.390 αλλά οι τιμές με βάση την έκδοση Energy ξεκινούν από τις €14.990.