To Nissan Pulsar, το μικρομεσαίων διαστάσεων hatchback δίνει τη λύση σε όσους δεν θα ήθελαν να θυσιάσουν τα προνόμια και την πρακτικότητα ενός συμβατικού hatchback για να αποκτήσουν ένα καυτό GTI… ερχεται σε έκδοση με 190 ίππους και αρκετά καλούδια για όσους έχουν ανήσυχο πνεύμα…
Δοκιμασμένη η συνταγή
Έχοντας λοιπόν «χτιστεί» πάνω στο δάπεδο του Qashqai και ως εκ τούτου μοιράζεται με το δημοφιλές crossover αρκετά από τα μηχανικά του μέρη αλλά και έχοντας κατά νου την οικογενειακή του προσέγγιση οι άνθρωποι της Nissan θέλησαν να δημιουργήσουν μία πιο “ζωντανή” έκδοση και τί καλύτερο από τον δοκιμασμένο σε Qashqai και Juke, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων. Βέβαια η χρησιμότητα του μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων ήταν δεδομένη, όπως άλλωστε και η παρέμβαση στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων και του συστήματος διεύθυνσης. Έτσι έχουμε νέα αμορτισέρ, νέα ελατήρια άρα και μικρότερη διαδρομή στην ανάρτηση ενώ το τιμόνι μεταφέρει με μεγαλύτερη αμεσότητα και ακρίβεια τις εντολές του οδηγού διαθέτοντας μια πιο μεστή αίσθηση.
Η ασφάλεια σε πρώτο πλάνο
Όλα καλά με το στήσιμο και τις επιδόσεις. Από ασφάλεια; Και εδώ η Nissan κινήθηκε στο ίδιο μήκος κύματος και έχει “φορτώσει” την συγκεκριμένη έκδοση Techna, η οποία στο Pulsar των 190 ίππων μεταφράζεται σε ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, δερμάτινες επενδύσεις καθισμάτων, σύστημα πλοήγησης με έγχρωμη οθόνη αφής και φυσικά στο περίφημο Safety Shield, μια πραγματική ασπίδα προστασίας που συνδυάζει αριστοτεχνικά προηγμένες εφαρμογές ενεργητικής ασφάλειας, όπως είναι το σύστημα αυτόματης πέδησης, μειώνοντας θεαματικά τις πιθανότητες εμπλοκής σε ατύχημα.
Η καρδιά…
Το δύσκολο κομμάτι σε αυτοκίνητα με ομολογουμένως αποθέματα δύναμης είναι να μεταφέρεις την ροπή στον δρόμο… Τα 240 Nm του κινητήρα του Pulsar μεταφέρονται στον δρόμο περίπου στις 3.000 σ.α.λ. Πρέπει στην αρχή να “γνωριστείς” με το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού και με σύνεση να δώσεις την ευκαιρία στους μπροστινούς τροχούς να μεταφέρουν αυτούσια στην άσφαλτο την εκρηκτικότητα του κινητήρα και να χαρίσουν τις ανάλογες επιδόσεις. Φυσικά το ηλεκτρονικό σύστημα δυναμικής ευστάθειας βρίσκεται πάντα εκεί παρεμβαίνοντας με διακριτικότητα ακόμη και μετά τη μερική απενεργοποίησή του.
Η υψηλή ποιότητα κύλισης, παραμένει ακόμη και σε αυτή την… ανήσυχη έκδοση (είπαμε, νωρίτερα για τον οικογενειακό του προσανατολισμό) ενώ η κατανάλωση μπορεί να παραμείνει σε ικανοποιητικά επίπεδα αλλά εκεί θα πρέπει να συνεργαστεί αρκετά και το… πόδι σας !
Συμπέρασμα
Είναι διακριτικό σε εμφάνιση, άρα πολύ εύκολα θα αιφνιδιάσει τους υπόλοιπους στον δρόμο με τις επιδόσεις του. Παράλληλα ο προσανατολισμός του είναι περισσότερο στραμμένος στην άνεση των επιβατών παρά σε σκληροπυρηνικές συνταγές που απαιτούν αναρτήσεις “μπετό” ή ξεσπάσματα που σε κολλάνε στο σκληρό μπάκετ κάθισμα. Η διακριτικότητα είναι στο DNA του και στο τέλος της ημέρας, το κλειδώνεις όντας ευχαριστημένος πίσω από το τιμόνι του…
{gallery}dokimes/pulsar_190ps{/gallery}