Mitsubishi SpaceStar 1,0 Mivec 71 PS

100

Το Mitsubishi Space Star, το μοντέλο πόλης της ιαπωνικής εταιρείας, εξοπλίζεται με έναν κινητήρα 1,0 λίτρου, 71 ίππων και με τιμή που σπάει το ψυχολογικό φράγμα των 10.000 ευρώ.

Η Mitsubishi, με το Space Star προσπαθεί να εδραιωθεί στη κατηγορία του, αλλά οι πωλήσεις δείχνουν ότι θέλει λίγη δουλειά ακόμα. Για να ενισχύει περαιτέρω όμως τη θέση του Space Star στην εν λόγω κατηγορία, το προσφέρει στο αγοραστικό κοινό με έναν βασικό κινητήρα βενζίνης 999 κ.εκ., κατορθώνοντας να ρίξει τη τιμή ελάχιστα κάτω από τις 10.000 ευρώ. Σε αυτά τα χρήματα, ο υποψήφιος αγοραστής, έχει στη διάθεσή του ένα τίμιο εξοπλιστικά μοντέλο με έξι αερόσακους, ESP, air condition, 2 ηλεκτρικά παράθυρα, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κ.α.

Σβέλτο μοτέρ

Το Space Star της δοκιμής μας διέθετε τον μικρό 3κυλινδρο κινητήρα  των 999 κ.εκ., ο οποίος έχει κοινά χαρακτηριστικά με το μεγαλύτερο μοτέρ των 1,2 λίτρων που είχαμε πρωτογνωρίσει στο Space Star. Διαθέτει το ίδιο μπλοκ, το οποίο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, και ενσωματώνει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, με τον κυβισμό να μειώνεται χάρη στη λιγότερη διαδρομή του εμβόλου. Με ισχύ που αγγίζει τους 71 ίππους και ροπή 88 Nm, ο μικρός αυτός κινητήρας κινεί σβέλτα το αμάξωμα του Space Star, όντας ιδανικός για αστικές μετακινήσεις. Η κλιμάκωση του 5ταχυτου κιβωτίου ικανοποιεί, προσπαθώντας να συνδυάσει επιδόσεις με μειωμένη κατανάλωση. Έτσι για να κινηθεί γρήγορα το Space star θα πρέπει να δουλέψετε ψηλά τον κινητήρα, όπου αυτό έχει και τον αντίστοιχο αντίκτυπο στην κατανάλωση καυσίμου. Σε ότι αφορά τη γενικότερη λειτουργία του συνόλου, αυτή δεν κρίνεται πολύ τραχιά και θα γίνει ολίγον ενοχλητικό στο υψηλό φάσμα στροφών.

Λιτό, αλλά στιβαρό εσωτερικό

Σε ότι αφορά τον εσωτερικό διάκοσμο του Space Star τώρα, εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα λιτό εσωτερικό, το οποίο όμως απαρτίζεται από σκληρά μεν, αλλά στιβαρά υλικά δε, με πολύ καλή συναρμογή. Η καμπίνα είναι αρκετά μουντή, ενώ απουσιάζουν και κάμποσα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης. Πέρα από τον εξοπλισμό όμως, οι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν ικανοποιητικοί για τέσσερις ενηλίκους, με το χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 235 λίτρα.

Κυρίως για πόλη!

Είναι προφανώς, ότι το Space Star, προορίζεται ως επί τω πλείστων για αστικές μετακινήσεις, χωρίς να σημαίνει ότι θα σας αρνηθεί μικρές εκτός πόλης εξορμήσεις, αλλά εκεί θα διαπιστώσετε την περιορισμένη προθυμία του κινητήρα στο χαμηλό φάσμα στροφών. Έτσι για να αφομοιωθείτε στη ροή της κίνησης της πόλης, να είστε να προετοιμασμένοι για αλλαγές των σχέσεων μετά τις 3.500 σ.α.λ.

Στον αστικό κύκλο, θα εκτιμήσετε το ελαφρύ και μαλακό τιμόνι, το οποίο, σε συνδυασμό με τις compact διαστάσεις κάνουν το παρκάρισμα παιχνιδάκι. Αρωγός στην άνεσή σας είναι η μαλακή ανάρτηση, που φιλτράρει τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, αλλά τονίζει τις κλίσεις του αμαξώματος, αν πιέσετε το Space Star στις στροφές. Σαφέστατα η οδική συμπεριφορά του Space Star απέχει από το να χαρακτηριστεί σπορτίφ, όντας κατά κύριο λόγο, όπως προείπαμε αστική. Στο τομέα της πέδησης τώρα, τα φρένα είναι καλά και ικανοποιούν, όπως και η αίσθηση από το πεντάλ, η οποία κρίνεται θετική.

Συμπέρασμα;

Το βασικό ατού του Mitsubishi Space Star είναι αναμφίβολα η τιμή κτήσης του, η οποία σε συνδυασμό με το χρηματοδοτικό πρόγραμμα, αλλά και την 5ετη εργοστασιακή εγγύηση, αποτελούν μεγάλο δέλεαρ για την αγορά του. Σε καμία των περιπτώσεων όμως δεν θα πρέπει να αμελήσουμε το γεγονός πως σε ότι αφορά τον εξοπλισμό άνεσης, αυτός είναι φτωχός και θα χρειαστεί να κάνετε κάποιες παραχωρήσεις.

 

(+)  Άνεση ανάρτησης, ελαφρύ τιμόνι για ελιγμούς, τιμή, εξοπλισμός

() Πληροφόρηση τιμονιού, μουντό εσωτερικό