Το ανανεωμένο Golf, μετά από 33 εκατομμύρια και πλέον πωλήσεις, αποτελεί και πάλι σημείο αναφοράς . Από που να αρχίσει κανείς; Από το γεγονός ότι κάθε χρόνο, περίπου ένα εκατομμύριο άνθρωποι αποφασίζουν να αγοράσουν ένα νέο Golf; Ότι ένα νέο Golf φεύγει από τη γραμμή παραγωγής κατά μέσο όρο κάθε 40 δευτερόλεπτα;
Το νέο Golf ήρθε και πρέπει να αποδείξει ότι δικαίως φέρει το σήμα στο πίσω καπώ. Πάντως με το… καλημέρα δείχνει ότι το καταφέρνει με προηγμένους κινητήρες, βελτιωμένη σχεδίαση, εξαιρετικά ευφυή συστήματα υποστήριξης, μία νέα γενιά συστημάτων ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και περισσότερες λειτουργίες.
Γνώριμο εξωτερικά παρά την ανανέωση
Εντάξει, δεν το λες και εντυπωσιακά διαφορετικό σε σχέση με το 7άρι. Η εξωτερική σχεδίαση του Golf, που εξελίσσεται συστηματικά πάνω από 40 χρόνια, έχει προοδεύσει συνειδητά σε νέα επίπεδα. Και αυτό επειδή η επιτυχία του Golf – μαζί με την τεχνική φιλοσοφία και τις συνολικές ικανότητές του – βασιζόταν ανέκαθεν σε μία σχεδίαση που δεν περιοριζόταν απαραίτητα σε μία κατηγορία. Αυτό έκανε το Golf ένα από τα λίγα μικρομεσαία αυτοκίνητα παγκοσμίως που δεν φανερώνει το οικονομικό προφιλ του ιδιοκτήτη τους – κάτι που ενσαρκώνει και την ουσία αυτού του μοντέλου της Volkswagen, από το παρελθόν μέχρι σήμερα.
Η ομάδα υπό τον Klaus Bischoff, Επικεφαλής Σχεδίασης της Volkswagen, έκανε τμηαματικές αλλαγές. Μεταξύ των σχεδιαστικών αλλαγών είναι οι νέοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, οι νέοι προβολείς αλογόνου με νέα φώτα ημέρας LED, οι προβολείς full-LED – στάνταρ στα κορυφαία μοντέλα και προαιρετικά στα υπόλοιπα – αντί προβολέων xenon, τα νέα εμπρός φτερά και τα νέα πίσω φώτα full-LED, στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις Golf. Νέα σχέδια ζαντών και αποχρώσεις ολοκληρώνουν την αναβάθμιση εξωτερικού ενώ παράλληλα,νέες επενδύσεις και υλικά αναβαθμίζουν το εσωτερικό περιβάλλον του 2017 Golf.
Εντυπωσιακό εσωτερικό
Η ανανέωση του Golf δημιουργεί ιδιαίτερη αίσθηση στο εσωτερικό. Το ενδιαφέρον δεν περιορίζεται μόνο στις νέες επενδύσεις θυρών, στο κάλυμμα του επιλογέα ταχυτήτων, στην κεντρική κονσόλα ή στα νέα καλύμματα των καθισμάτων. Τη προσοχή τραβά κυρίως η φιλοσοφία ψηφιακής απεικόνισης και ελέγχου που έχει επεκταθεί σε ακόμα περισσότερους τομείς, κάνοντας το νέο Golf ένα από τα πιο εξελιγμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Αυτή βασίζεται στη νέα Ενεργή Οθόνη Πληροφοριών Active Info Display του Golf και ένα νέο σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας με έλεγχο χειρονομιών.
Το Golf γίνεται το πρώτο μικρομεσαίο αυτοκίνητο παγκοσμίως που προσφέρει έλεγχο λειτουργιών μέσω χειρονομιών. Παράλληλα, η Volkswagen έχει αναβαθμίσει όλη τη γκάμα συστημάτων infotainment. Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά τους είναι η προηγμένη σχεδίαση, οι μεγαλύτερες οθόνες αφής, και – για το κορυφαίο μοντέλο Discover Pro – σύστημα ελέγχου μέσω χειρονομιών που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην κατηγορία του Golf.
O “συνήθης ύποπτος” diesel κινητήρας
Ο δημοφιλής diesel κινητήρας στο Golf είναι ο 1.6 TDI με τα 115 PS. Αυτή η ισχύς παρέχεται μεταξύ 3.250 και 4.000 σ.α.λ., τη στιγμή που η μέγιστη ροπή των 250 Nm αποδίδεται από τις 1.500 έως τις 3.200 σ.α.λ. Με αυτόν τον TDI κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων το νέο Golf επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 10,2 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 198 χλμ./ώρα. Πολύ χαμηλή είναι η μέση κατανάλωση: 4,1 l/100 km (106 g/km οι εκπομπές CO2). Προαιρετικά μπορεί αυτός ο κινητήρας να συνδυαστεί με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων, με το οποίο μειώνεται αισθητά η κατανάλωση.
Συμπέρασμα
Το ανανεωμένο Golf, μετά από 33 εκατομμύρια και πλέον πωλήσεις, αποτελεί και πάλι σημείο αναφοράς για την ποιότητα κατασκευής του αλλά και για τα συστήματα υποστήριξης που διαθέτει και σαφώς ανεβάζει την πύχη στη μικρομεσαία κατηγορία.
{gallery}dokimes/golf_tdi{/gallery}