Το Subaru Outback κερδίζει Πέντε Αστέρια στις Δοκιμές του Euro NCAP 2021

Κοινοποίησε το άρθρο
Subaru Outback

Το Subaru Outback πήρε 84% στην προστασία των Ευάλωτων Χρηστών Δρόμου – την υψηλότερη βαθμολογία σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων καθώς και 89% στην προστασία των Ανήλικων επιβατών 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Που θα δείτε το νέο FORD Puma Gen-E

Η FORD προσκαλεί το κοινό στο εμπορικό κέντρο Golden Hall για μια μοναδική εμπειρία με επίκεντρο το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Puma Gen-E.     Τo νέο Puma...

Το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025

Το KΙΑ EV3 ήταν ο νικητής στα World Car Awards 2025.   Σε συλλέκτη βραβείων εξελίσσεται το KIA EV3. Γιατί το, ευρωπαϊκών προδιαγραφών νέο ηλεκτρικό μοντέλο...

GET LOST Project Safari: Μια Elise για τα…βουνά

Το Project Safari είναι το πρώτο δημιούργημα της νέας εταιρείας GET LOST, η οποία υπόσχεται διασκεδαστικές, χωμάτινες περιπέτειες με ένα αυτοκίνητο που αρχικά γεννήθηκε...

Η Subaru Europe, η ευρωπαϊκή θυγατρική της Subaru Corporation, ανακοίνωσε σήμερα ότι το νέο Outback (ευρωπαϊκών προδιαγραφών) πέτυχε τη μέγιστη συνο-λική βαθμολογία των πέντε αστεριών στις δοκιμές επιδόσεων ασφάλειας του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων 2021.

Το νέο Outback κατέγραψε εξαιρετικές βαθμολογίες και στις τέσσερις περιοχές αξιολόγησης (Ενήλικος επιβάτης, Ανήλικος επιβάτης, Ευάλωτοι χρήστες δρόμου, Υποβοήθηση Ασφάλειας) πολύ πάνω από το ελάχιστο απαιτούμενο όριο και με έναν αξιοσημείωτα υψηλό συνολικό μέσο όρο.

Το νέο Outback πέτυχε το υψηλότερο μέχρι σήμερα σκορ στην κατηγορία που έχει πετύχει ποτέ αυτοκίνητο Subaru τόσο στην Υποβοήθηση Ασφάλειας όσο και στους Ευάλωτους Χρήστες Δρόμου, που αντιστοιχεί στην υψηλότερη βαθμολογία σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων σύμφωνα με την τελευταία ισχύουσα δοκιμή. Επιπλέον κατέγραψε την υψηλότερη βαθμολογία στην προστασία Ανήλικων Επιβατών στην Κατηγορία Μεγάλων Οικογενειακών Αυτοκινήτων, πάντα σύμφωνα με τα τελευταία ισχύοντα πρωτόκολλα δοκιμών

Το νέο Outback έχει κατασκευαστεί πάνω στην Παγκόσμια Πλατφόρμα της Subaru (SGP). Τα υλικά των πλαισίων υψηλής αντοχής από ατσάλι αυξήθηκαν ποσοτικά ενώ το βάρος του σώματος μειώθηκε και βελτιώθηκε η προστασία σε μετωπικές, πλευρικές και οπίσθιες συγκρούσεις κατά + 40%, προσφέροντας καλύτερη απόδοση απορρόφησης της ενέργειας και μεταφοράς του φορτίου κρούσης.

Το αμάξωμα έχει ενισχυθεί σημαντικά με ένα νέο δομικό πλαίσιο (πλήρη δομή εσωτερικού πλαισίου) και μια προσθήκη δοκών και υποπλαισίων, ενισχύοντας περαιτέρω τις νέες κορυφαίου επιπέδου επιδόσεις ασφαλείας του Outback στις συγκρούσεις.