Παρουσιάστηκε στον εορτασμό της 70ης επετείου της Porsche στην εκδήλωση Rennsport Reunion στο αυτοκινητοδρόμιο Laguna Seca και αντιπροσωπεύει την μοντέρνα εκδοχή του γνωστού αγωνιστικού Moby Dick. Κάτω από το καπό κρύβεται ο 6κύλινδρος twin turbo, 3.8 λίτρων κινητήρας απόδοσης 690 ίππων της 911 GT2 RS, που κινέι τον πίσω άξονα μέσω ενός 7τάχυτου κιβωτίου PDK με τα paddle στο τιμόνι. Αν και 150 ίπποι λιγότεροι από ότι η έκδοση Moby Dick ο σύγχρονος σχεδιασμός και τα ελαφριά υλικά δεν το στερούν σε επιδόσεις. Για να την αγοράσεις όμως πρέπει να έχεις μπάρμπα όχι στην Κορώνη αλλά στην Porsche καθώς δεν είναι θέμα χρημάτων, αφού αυτά όπως ξέρουμε υπάρχουν και 837.000 ευρώ δεν είναι πολλά, είναι όμως θέμα να έχει κανείς την άκρη ώστε να αγοράσει μια από τις 77 που θα κατασκευαστούν.
Ferrari Monza
Είναι η πρώτη από την καινούργια γκάμα μοντέλων με την γενικότερη ονομασία Icona, εμπνευσμένες από το δοξασμένο παρελθόν της Ferrari με την συγκεκριμένη να αφορά στην 750 Monza που τις δεκαετίες του 1950 και 1960 έφερνε νίκες στο τότε παγκόσμιο πρωτάθλημα sports car. Βρίσκεται προφανώς πάνω από τις GTC4 Lusso και την 488 Pista αλλά και πάνω από τα 1.8 εκατομμύρια ευρώ. Η Monza αφορά πελάτες που δεν πτοούνται να μαζεύουν έντομα στο μέτωπο καθώς το προστατευτικό μικροσκοπικό παρμπρίζ δεν φτάνει σε καμία περίπτωση για να καλύψει το κεφάλι του οδηγού. Αυτό που παίρνεις, αν είσαι ένας από τους 499 πιο πιστούς πελάτες της Ferrari είναι ένας ατμοσφαιρικός, 6.5 λίτρων, V12 κινητήρας απόδοσης 799 ίππων δηλαδή 10 παραπάνω από την 812. Σε 2.9 δευτερόλεπτα 0-100 χλμ./ώρα, σε 7.9 δευτερόλεπτα 0-200 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα 300 χλμ./ώρα, όχι ότι έχει καμία σημασία σε αυτοκίνητα όπως αυτό.
Volkswagen ID Buzz Cargo
Η αναβίωση του αυθεντικού Volkswagen Type 2 είναι το φουτουριστικό ηλεκτροκίνητο χίπικο όχημα, χωρίς παράθυρα και πίσω καθίσματα, έχει ηλιακούς συλλέκτες στην οροφή, τρία καθίσματα εμπρός με το μεσαίο να εξαφανίζεται μετατρέποντας τον χώρο σε ένα μικρό γραφείο λόγω του ενσωματωμένου φορητού υπολογιστή. Φοράει μια μπαταρία lithium-ion 48kWh ή για τους πιο απαιτητικούς 111kWh, ενώ λειτουργικά διαθέτει αυτονομία επιπέδου 4. Όσοι το θέλουν θα πρέπει να περιμένουν ως το 2022 αφού η Volkswagen επιβεβαίωσε την πρόθεση της να βγει σε παραγωγή.
Honda Monkey
Είναι εύκολο στην οδήγηση, διασκεδαστικό, με απλά λειτουργικά χειριστήρια, κινητήρα 125 κ. εκ. και η επιστροφή ενός θρύλου στους δύο τροχούς. Το νέο Honda Monkey είναι το δίτροχο που παλιά χωρούσε στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου ή ταξίδευε μαζί με το αυτοκινούμενο ή το τροχόσπιτο στις οικογενειακές διακοπές. Τώρα είναι μεν μεγαλύτερο παραμένει όμως μια μικρή μοτοσικλέτα και μπορεί να γίνει κτήμα του καθενός με 4.100 ευρώ.
Suzuki Jimny
Δεν είναι σπάνιο αλλά έχει σχεδιαστικά retro στοιχεία ώστε να το ερωτευτεί κανείς με την πρώτη ματιά. Το Jimny δείχνει από εμπρός σαν μια G-Class αλλά έχει τις διαστάσεις Citroen C1. Το τετραθέσιο σβέλτο μικρό, είναι διασκεδαστικό και όπως γράφει η Suzuki «designed for professionals» σχεδιασμένο για επαγγελματίες χωρίς να προσδιορίζει τι είδους επαγγελματίες. Ο κινητήρας των 1500 κ.εκ. αποδίδει 101 ίππους οι οποίοι πρέπει να κινήσουν μέσω ενός χειροκίνητου 5ταχυτου κιβωτίου 1090 κιλά, οπότε οι επιδόσεις είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές. .
Ares Panther
Η στιγμή που τα κάποτε πολύ ξεχωριστά φωτιστικά pop-up θα επιστρέψουν ήρθε με πρεσβευτή την Ares Panther η οποία είναι εμπνευσμένη από την De Tomaso Pantera της δεκαετίας του 1970. Στην ουσία πρόκειται για μια κρυφή Lamborghini αφού o γνωστός κινητήρας V10 βολεύεται πάνω στο σασί από ανθρακόνημα-αλουμίνιο της Huracán. Χαρακτηριστικό της Ares Panther ο ήχος που παράγει ο ατμοσφαιρικός V10. Στο δια ταύτα, θα κατασκευαστούν 21 πάνθηρες που θα στοιχίζουν 515.000 ευρώ η καθεμία αλλά όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις έχουν ήδη πουληθεί.
Peugeot e-Legend
Η αναγέννηση του Peugeot 504 Coupe ονομάζεται e-Legend και είναι πραγματικά ένα αυτοκίνητο αντάξιο της ιστορίας της Peugeot τόσο εμφανισιακά όσο και τεχνικά. Ηλεκτροκίνητο, αυτόνομο, συνδεδεμένο με 450 ίππους δύναμη επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σ ε4 δευτερόλεπτα, αυτονομία 590 χιλιόμετρα με μια φόρτιση και για τους βιαστικούς 480 χιλιόμετρα με μια 25λεπτη φόρτιση. Αυτόνομο ναι αλλά όπως λέει η εταιρία ο οδηγός έχει τον πρώτο λόγο οπότε διαλέγει ανάμεσα σε 4 εκδοχές οδήγησης μεταξύ των οποίων οι δύο απαιτούν τον άνθρωπό πίσω από το τιμόνι να οδηγεί πραγματικά. Στην ερώτηση αν ποτέ βγει σε παραγωγή οι Γάλλοι απαντούν «είναι μια ματιά στο μέλλον» που σημαίνει πως δεν θα το δούμε στους δρόμους.
Fiat 500 Spiaggina
Τέσσερα χρόνια μετά από το νέο αυθεντικό 500ρακι ήρθε το 500 Jolly aka Spiaggina, το οποίο έζησε 7 χρόνια, 1958 – 1965 , είχε 22 ίππους και κόστιζε τα διπλά από το αυθεντικό. Στα 60α γενέθλια ήρθε η αναγέννηση χάρη στην Garage Italia και την Pininfarina, βασισμένο στο 500C και ετοιμοπαράδοτο καθώς δεν είναι παραγωγής και όχι Concept.