Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Ετήσιο Συνέδριο After Sales της KOSMOCAR, που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις του OTE Academy στο Μαρούσι. Τις εργασίες του τριήμερου συνεδρίου, που διοργανώθηκε για 10η συνεχή χρονιά, παρακολούθησε το σύνολο των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service των μαρκών Volkswagen, Audi, SKODA και Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, το οποίο ενημερώθηκε για τις ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο της αυτοκίνησης. Κάτω από τη θεματική ομπρέλα «Τεχνολογίες με Επίκεντρο τον Άνθρωπο», παρουσιάστηκαν στους σύνεδρους λεπτομερώς όλες οι νέες τεχνολογίες της αυτοκίνησης, που είτε βρίσκουν ήδη εφαρμογή στα μοντέλα των μαρκών του Group είτε θα αποτελέσουν μέρος της καθημερινότητάς μας πολύ άμεσα.
Παράλληλα, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εμβαθύνουν στα μέσα και τις διαδικασίες που προσφέρει σήμερα το Volkswagen Group, με στόχο η εμπειρία του πελάτη να παραμένει διαρκώς σε κορυφαίο επίπεδο, καθόλη τη διάρκεια κτήσης και χρήσης του αυτοκινήτου του.
Βασικό πυλώνα του συνεδρίου αποτέλεσε η «Ηλεκτροκίνηση» και οι αλλαγές που αυτή θα επιφέρει στην ζωή εκατομμυρίων οδηγών, στον τρόπο οδήγησης και στη συντήρηση και επισκευή των οχημάτων αυτών. Με τα Volkswagen e-Golf και e-up! να έχουν ήδη σημαντικό μερίδιο στην – ακόμα ισχνή – ελληνική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το Audi e-tron να αναμένεται τις προσεχείς εβδομάδες ενώ το ηλεκτρικό Citigo της Skoda το φθινόπωρο, το Volkswagen Group δίνει ήδη ένα εντυπωσιακό παρών στην επόμενη μέρα της αυτοκίνησης. Κάτι που υποδηλώνει και η επιθετική στρατηγική που έχει ήδη εξαγγείλει το Volkswagen Group για παρουσίαση πολλών, τεχνολογικά προηγμένων ηλεκτρικών μοντέλων στο άμεσο μέλλον.
Η παρουσίαση των τεχνολογικών καινοτομιών συνεχίστηκε με συστήματα τα οποία καθιστούν εφικτή τη «Συνδεσιμότητα» οδηγού και αυτοκινήτου. Πλέον, η επικοινωνία με το αυτοκίνητο συμβαδίζει με τις καθημερινές συνήθειες των οδηγών, με όλες τις πληροφορίες του αυτοκινήτου να είναι αποθηκευμένες και εύκολα προσβάσιμες στο κινητό τηλέφωνο, προσφέροντας περισσότερη άνεση, μεγαλύτερη ευκολία και απόλαυση σε χιλιάδες οδηγούς.
Παράλληλα, με τη χρήση φορητών υπολογιστών (tablets), η εμπειρία των πελατών κατά το service του αυτοκινήτου τους εναρμονίζεται πλέον με την ψηφιακή εποχή και ικανοποιεί πλήρως τις ανάγκες τους για απόλυτη διαφάνεια και έλεγχο. Οποιεσδήποτε εργασίες προκύπτουν κατά τον έλεγχο του αυτοκινήτου αποστέλλονται στον πελάτη, ιεραρχημένες κατά σειρά αναγκαιότητας και συνοδευόμενες από φωτογραφίες ή video, καθώς επίσης και τη σχετική εκτίμηση κόστους, είτε στον υπολογιστή ή και στο κινητό του τηλέφωνο.
Στο συνέδριο, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην επικοινωνία με τους πελάτες. Μία επικοινωνία που – παρόλα τα εργαλεία που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία – συνεχίζει να βασίζεται στην ανεκτίμητη αξία της ανθρώπινης επαφής. Μέσα από πολλαπλές ομάδες εργασίας (workshops) με κύρια θέματα τη διαχείριση εμπειρίας πελάτη και την ενδυνάμωση και την κινητοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν και βελτιώσουν έναν πιο αποτελεσματικό και ανθρώπινο τρόπο επικοινωνίας. Απώτερος σκοπός η ακόμα πιο έντονη ενσυναίσθηση, η πληρέστερη κατανόηση των αναγκών, η απόλυτη ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών και η βελτιστοποίηση της εμπειρίας που προσφέρεται μέσω του δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της KOSMOCAR.