
Σκληραίνουν τα μέτρα για τη λειτουργία των ΚΤΕΟ, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου στο πλαίσιο των ελέγχων στα 204 ιδιωτικά και τα 28 δημόσια ΚΤΕΟ μόλις το 4,5% των οχημάτων «κόβεται», όταν το αντίστοιχο ποσοστό στη Γερμανία είναι 35%.
Ενα στα τέσσερα οχήματα δεν περνάει ΚΤΕΟ, ενώ το πρόστιμο για τους αμελείς οδηγούς ισούται πρακτικά με το κόστος ελέγχου (65 ευρώ) και στις προθέσεις του υπουργείου είναι η αυστηροποίησή του.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
MGS5 EV: Νέο SUV με έμφαση στην ευρυχωρία – Τιμές
Το MGS5 EV είναι ένα νέο ηλεκτρικό C-SUV το προσφέρει εξαιρετικούς χώρους, πλούσιο εξοπλισμό, ισχυρούς κινητήρες και δελεαστικές τιμές.
Η MG συνεχίζει την εντυπωσιακή της...
Νέο CITROEN C3 Aircross: Ευρωπαϊκό SUV με στυλ, άνεση και τεχνολογία – από 18.900€
Ανακάλυψε το νέο CITROEN C3 Aircross! Το ευρωπαϊκό SUV που βάζει την άνεση, την ασφάλεια, τον χώρο και το στυλ πάνω απ’ όλα, με...
ALFA ROMEO 33 Stradale: Δείτε πως δημιουργήθηκε το «όνειρο πάθους» (video)
Απολαύστε το μοναδικό τρόπο και το πάθος με τα οποία η ALFA ROMEO κατασκευάζει την 33 Stradale, η οποία σηματοδοτεί την επιστροφή της ιταλικής...
Από την ίδρυση τους, το 2001, έως και σήμερα, τα ΚΤΕΟ δεν ελέγχονται όσον αφορά την ποιότητα των ελέγχων τους. Για το λόγο αυτό, το νεο σχέδιο περιλαμβάνει και τη δημιουργία Μητρώου Ελεγκτών ΚΤΕΟ.
Οι επόπτες ΚΤΕΟ θα είναι διαπιστευμένοι ιδιώτες μηχανικοί Π.Ε. οι οποίοι θα πραγματοποιούν επανέλεγχο on the spot, στην “πόρτα” του ΚΤΕΟ, του οχήματος που μόλις διήλθε με επιτυχία, ενώ θα ελέγχουν επίσης την ποιότητα και την ακριβή λειτουργία των μηχανημάτων των ΚΤΕΟ.
Σε όσα οχήματα διαπιστωθεί ότι έγιναν πλημμελείς έλεγχοι θα υπάρχουν κυρώσεις που θα φθάνουν και στην αφαίρεση της άδειας λειτουργίας. Στους αμελείς ιδιοκτήτες εκτός των αυστηρότερων προστίμων, θα επιβάλλονται και διοικητικές κυρώσεις όπως αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας.



















