
Σκληραίνουν τα μέτρα για τη λειτουργία των ΚΤΕΟ, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου στο πλαίσιο των ελέγχων στα 204 ιδιωτικά και τα 28 δημόσια ΚΤΕΟ μόλις το 4,5% των οχημάτων «κόβεται», όταν το αντίστοιχο ποσοστό στη Γερμανία είναι 35%.
Ενα στα τέσσερα οχήματα δεν περνάει ΚΤΕΟ, ενώ το πρόστιμο για τους αμελείς οδηγούς ισούται πρακτικά με το κόστος ελέγχου (65 ευρώ) και στις προθέσεις του υπουργείου είναι η αυστηροποίησή του.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
FERRARI 849 Testarossa: Υβριδική επιστροφή με 1.050 ίππους (video)
Η νέα plug-in υβριδική 849 Testarossa των 1.050 ίππων είναι η ισχυρότερη FERRARI παραγωγής στην ιστορία της μάρκας.
Η FERRARI παρουσίασε επίσημα τη νέα 849...
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Χιλής
Δείτε το shakedown με το οποίο ουσιαστικά ξεκινά ο ενδέκατος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος του 2025, το Ράλι Χιλής.
Στη Λατινική Αμερική παραμένει ο…θίασος του...
CHANGAN: Από το Μόναχο στην Ελλάδα
Στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο έκαναν την ευρωπαϊκή τους πρεμιέρα τα πρώτα μοντέλα της CHANGAN, η οποία ετοιμάζεται να ξεκινήσει και τη δραστηριότητά...
Από την ίδρυση τους, το 2001, έως και σήμερα, τα ΚΤΕΟ δεν ελέγχονται όσον αφορά την ποιότητα των ελέγχων τους. Για το λόγο αυτό, το νεο σχέδιο περιλαμβάνει και τη δημιουργία Μητρώου Ελεγκτών ΚΤΕΟ.
Οι επόπτες ΚΤΕΟ θα είναι διαπιστευμένοι ιδιώτες μηχανικοί Π.Ε. οι οποίοι θα πραγματοποιούν επανέλεγχο on the spot, στην “πόρτα” του ΚΤΕΟ, του οχήματος που μόλις διήλθε με επιτυχία, ενώ θα ελέγχουν επίσης την ποιότητα και την ακριβή λειτουργία των μηχανημάτων των ΚΤΕΟ.
Σε όσα οχήματα διαπιστωθεί ότι έγιναν πλημμελείς έλεγχοι θα υπάρχουν κυρώσεις που θα φθάνουν και στην αφαίρεση της άδειας λειτουργίας. Στους αμελείς ιδιοκτήτες εκτός των αυστηρότερων προστίμων, θα επιβάλλονται και διοικητικές κυρώσεις όπως αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας.